Met 6-0 van ADO'20 gewonnen dus die kan je om een boodschap sturen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze spelen wel goed de laatste tijd, ik zeg doen. Ze hebben net nog van koploper AFC gewonnen.
Mag dat denk het niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of ze gaan op de lat zitten.
quote:Op woensdag 18 december 2013 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan best, Met Hansie Hansie aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
Wij steunen Hansie Hansie en hij heeft niet voor niks MVV uitgekozen bij de loting.quote:
En ik ben van 10 euro naar 75 gegaan de laatste paar weken, dus het kan er wel vanafquote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij steunen Hansie Hansie en hij heeft niet voor niks MVV uitgekozen bij de loting.
Vraag me af wie hij in de volgende ronde als tegenstander wil.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wij steunen Hansie Hansie en hij heeft niet voor niks MVV uitgekozen bij de loting.
Prima voor de tv kijker.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef sonnyspek het volgende:
De helft van het stadion komt nu binnen. 18:45 is ook een kut tijd.
Dat gaat aardig dan, waar heb je nog meer op ingezet?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben van 10 euro naar 75 gegaan de laatste paar weken, dus het kan er wel vanaf
Ik had een flinke klapper bij Ajax Barca en daarna wat kleine winstjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat aardig dan, waar heb je nog meer op ingezet?
Door de weeks is het altijd lastig als er meerdere moeten worden uitgezonden, begin je later dan is de latere wedstrijd weer te laat afgelopen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef sonnyspek het volgende:
De helft van het stadion komt nu binnen. 18:45 is ook een kut tijd.
Zo, een echte kenner.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben van 10 euro naar 75 gegaan de laatste paar weken, dus het kan er wel vanaf
Waarschijnlijk krijgt Ajax de opdracht van IJsselmeervogels te verliezen en kiest hij die dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af wie hij in de volgende ronde als tegenstander wil.
Huub Esteban?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die keeper van AZ is maar een slappe Zweed, die gaat als een zak aardappelen naar de hoek.
Ik ook al een tijdje niet meer, het is dan ook een knotsgekke competitie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe de laatste tijd niet zo veel gokken meer want als zelfs de grote Johan Derksen er zo vaak naast zit is er voor een leek als mijzelf weinig eer te behalen.
20.00*quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
Oei dat scheelt niks. Wanneer speelt Cuijk?
8 uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
Oei dat scheelt niks. Wanneer speelt Cuijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |