Jawel, maar die willen blijkbaar niet met hun schjmoel op tv.quote:
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar stop je jouw crema de Mani niet in.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller![]()
Of als iemand uit wil stappenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
Net zo flauw als steeds tien cm naar voren rijden als iemand in de auto wil stappen, dat blijft ook altijd weer een giller![]()
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
En eet je het er dan uit?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze in veel engere dingen gestopt kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan over de voet van je vrouw rijden, zoals mijn opa deed.
O was dat deze, ze lijken allemaal zo op elkaarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Ohhhh die mevrouw van vorige week!
Wat tof dat ze daar ook nog eens heen gaan, want zij wilde niet meer leven want ze is zo eenzaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |