Ik kan wel racen als je wilquote:
ja is goed, psn?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kan wel racen als je wil
Jij kan helemaal niet racenquote:Op vrijdag 1 november 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik kan wel racen als je wil
Geld nodig, gister mijn wapens geupgrade inclusief een roze MG.... Tevens de Elegy volledig getuned (dit had ik nog niet gedaan).quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Keek net even een video van zo'n party, mooi man met die twerkende negerinnen tussen al die blanken![]()
MIA vind ik ook wel tof maar ken van haar alleen die bekende nummers maar die zijn sowieso
Lol, Lazy Jay - Float my boatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die azealia heb ik nog nooit van gehoord
DJ Fresh is ook dope
Ik heb nog maar 1,3k, wie had er hier ook alweer geld over?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pico heeft wel wat denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Lol, Lazy Jay - Float my boatdie azealia heb ik nog nooit van gehoord
DJ Fresh is ook dope [ afbeelding ]
Je mag meeracen om te farmen?quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Farmen is saaiquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je mag meeracen om te farmen?
Elke keer als ik hem zonder azealia hoor zit ik maar te wachten tot de lyrics beginnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Sterke tekst, dat wel.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zonder azealia hoor zit ik maar te wachten tot de lyrics beginnen
Huh toch aan de 9F, we hebben een believerquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:41 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst: de Audi 9F cabrio![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |