quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vas, ik denk dat onze relatie moet eindigen. Ik heb een ander gevonden.quote:
fittie incoming.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas, ik denk dat onze relatie moet eindigen. Ik heb een ander gevonden.
Ik blijf altijd van je houden, maar wel als vriend.
Hopelijk kan je dit accepteren.
Ditquote:
Ik ga dat meisje kapot maken, wie denkt ze wel niet dat ze is?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas, ik denk dat onze relatie moet eindigen. Ik heb een ander gevonden.
Ik blijf altijd van je houden, maar wel als vriend.
Hopelijk kan je dit accepteren.
Vervangen door een blanke, kon je zien aankomen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga dat meisje kapot maken, wie denkt ze wel niet dat ze is?GODVERDOMME
Kapot grappig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
Vervangen door een blanke, kon je zien aankomen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vervangen door een blanke, kon je zien aankomen.
quote:
Het is niet haar schuld, maar die van mij. Sorry.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga dat meisje kapot maken, wie denkt ze wel niet dat ze is?GODVERDOMME
Ontmoet me in je dromen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wilde vragen om een laatste keer seks, maar dan kon ik gewoon niet.
Ik denk dat ik die deur ook op slot moet doen.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is dat dan geen nachtmerrie huehuehuehuehue
Wat een grappenmakers vandaag zeg, tjeempie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is dat dan geen nachtmerrie huehuehuehuehue
ik ben in brand vandaag hihihihiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een grappenmakers vandaag zeg, tjeempie.
flaming.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben in brand vandaag hihihihi
Netjes.quote:
Vriend van me heeft dat ook gekocht laatstquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
http://www.supersmokersto(...)-c-type-b-zwart.html
E-sigaret gekocht voor Mono en mij
Gaat ons zooooo veel aan kosten besparen (oke, die flesjes met nicotine- en smaakvloeistof zijn ook 5 euro per stuk, maar daar doe je 20x zo lang mee als een gewoon pakje peuken), bovendien kan ik lekker overal paffen zonder dat mijn longen naar de tering gaan of dat het ergens verboden is
Waterdamp
Schijnt dat je er ook THC in kunt doen, in die vloeistof
Elektronisch blowen
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat ook gekocht laatstIk heb het geprobeerd maar vond het toch niet zo als een echte sigaret. Ik ben te verslaafd denk ik daarvoor
ik heb dit ook ja, chille dingen en rook ernaast gewoon nog shag (ongeveer 3/4 peuken per dag, doe nu meer dan 2 weken met een pakje shag)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
Gaat ons zooooo veel aan kosten besparen (oke, die flesjes met nicotine- en smaakvloeistof zijn ook 5 euro per stuk, maar daar doe je 20x zo lang mee als een gewoon pakje peuken), bovendien kan ik lekker overal paffen zonder dat mijn longen naar de tering gaan of dat het ergens verboden is
Waterdamp
Elektronisch blowen
Het is ook niet zoals een echte sigaretquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriend van me heeft dat ook gekocht laatstIk heb het geprobeerd maar vond het toch niet zo als een echte sigaret. Ik ben te verslaafd denk ik daarvoor
Ja precies, die collega van mij rookt er ook nog wel eens gewone peuken bij, maar echt super veel minder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb dit ook ja, chille dingen en rook ernaast gewoon nog shag (ongeveer 3/4 peuken per dag, doe nu meer dan 2 weken met een pakje shag)
Dat gaat wel te fur ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
Maar merk dat ik een piep op m'n longen krijg weetjewel, zo'n benauwde rokersademhalingBen 21
![]()
Is colaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Trollscience het volgende:
snowie is je milkshake lekker :S
Persiesquote:
dat gaat niet zo, je moet het op een lage temperatuur mengen met glicine (die e-vloeistof) en dan in je e-cigarette mieterenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:57 schreef Moira. het volgende:
En sowieso die THC van het onderste bakje van mijn grinder een keer goed verzamelen en dan in zo'n vloeistof-tankje mieteren
Stonen met een e-sigaret zonder dat je er wat van ruikt
Greengo bedoel je? Wel geprobeerd toen iemand het mee had maar zo ranzig bahquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
jij rookt ook nog wel gewoon tabak door je jointjes toch? Of van die ranzige tabaksvervanger?
Ik geef je moeder meer dan gelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
olé
leuk, moet nu kostgeld gaan betalen en moet zorgen dat ik meer ga werken.
je moet er wat voor over hebben als je stopt met je studie..
Is toch niet zo gek? Hoeveel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
olé
ik ook hoor, daar niet van. maar t blijft geld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef je moeder meer dan gelijk.
weet ik nog niet, denk rond de 150 per maand dus ik wordt gematst.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek? Hoeveel?
Ik moest 300 de maand neertellen vanaf het moment dat ik van school af was.Deed ik met plezier.
Had ik ook, maar kijk uit dat je niet meer aan dat ding lurkt dan nodig is/je normaal met een sig zou doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
Waterdamp
Elektronisch blowen
Luxequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:08 schreef Studeur het volgende:
weet ik nog niet, denk rond de 150 per maand dus ik wordt gematst.
Mm ik lees net dat THC en die cannabis-stof-dingetjes pas verdampen bij 180 graden, en zo'n e-sigaret wordt hoogguit 80 graden ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat gaat niet zo, je moet het op een lage temperatuur mengen met glicine (die e-vloeistof) en dan in je e-cigarette mieteren
Greengo indd... Je proeft nauwelijks meer dat je wiet rookt als je die troep er door gooitquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Greengo bedoel je? Wel geprobeerd toen iemand het mee had maar zo ranzig bahIk heb gewoon American Spirit, zo min mogelijk smaak en troep
Moet je ergens heen, dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
GODVERDOMME![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)elijke-bom-woii.html
daarom, als je de thc in de glycine oplost werkt het wel aangezien glycine al verdampt bij 60 gradenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mm ik lees net dat THC en die cannabis-stof-dingetjes pas verdampen bij 180 graden, en zo'n e-sigaret wordt hoogguit 80 graden ofzo
Of werkt het wel op een andere manier ofzo?
Nee man sorry. Heb jij geld voor mij? grquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
ey hallon heb jij geld voor mij? gr
Heb m'n vader tot op de dag van vandaag er nog van weten te weerhouden om me daadwerkelijk kostgeld te laten betalen, ook al heeft hij het er fucking vaak over gehadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
olé
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil dat het morgen is, dan zie ik haar weer op school.
Als jullie het irri vinden moet je dat zeggen
Sowieso is dan die batterij binnen een dag leeg, en wil er wel een dag mee kunnen doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Had ik ook, maar kijk uit dat je niet meer aan dat ding lurkt dan nodig is/je normaal met een sig zou doen.
hee nog steeds die ene chick van die foto?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil dat het morgen is, dan zie ik haar weer op school.
Als jullie het irri vinden moet je dat zeggen
Maar verdampt de THC dan mee en word je dan alsnog stoned?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daarom, als je de thc in de glycine oplost werkt het wel aangezien glycine al verdampt bij 60 graden
No.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee nog steeds die ene chick van die foto?
als het goed is wel, als je wietmelk maakt moet je namelijk zorgen dat de melk niet gaat koken want dan verdampt je thc. ik kan er enkel vanuitgaan dat dit ook voor glycine geldtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar verdampt de THC dan mee en word je dan alsnog stoned?
oja kak het moet voor mei alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb m'n vader tot op de dag van vandaag er nog van weten te weerhouden om me daadwerkelijk kostgeld te laten betalen, ook al heeft hij het er fucking vaak over gehadincl steun van m'n moeder
Meer werken is geen probleem natuurlijkLekker centjes verdienen in aanloop naar nieuwe studie
Wel voor mei aanmelden bij een andere studie he
Nja kan het natuurlijk best een keer proberen met een restje van die vloeistof in een potje, en daar dan de THC van het onderste bakje van m'n grinder in mieteren, beetje mengen, en dan in zo'n ampul druppelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als het goed is wel, als je wietmelk maakt moet je namelijk zorgen dat de melk niet gaat koken want dan verdampt je thc. ik kan er enkel vanuitgaan dat dit ook voor glycine geldt
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja kan het natuurlijk best een keer proberen met een restje van die vloeistof in een potje, en daar dan de THC van het onderste bakje van m'n grinder in mieteren, beetje mengen, en dan in zo'n ampul druppelen.
Het is geen sletje, en ik ga geen cijfer geven, is ze veel te goed voorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
NIEUWE??
Is ze lekker? cijfer graag of pics
oke manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo lang bezig kunnen zijn met wiet. Ik heb tot vandaag ook een week lang elke dag gesmoked na lang niet, maar ik vind het nu alweer saai. En nu vind ik drank ook saai, is ook maar gewoon een mindset. Het maakt niet uit hoeveel biertjes/mixdrankjes/etc ik nu op heb, fysiek voel ik me steeds kutter maar ik blijf gewoon normaal in mijn hoofd. Vroeger was dat niet zo, ik werd vet extravert en impulsief, etc.. totdat ik erachter kwam dat het maar gewoon een mindset was.
Ja is nieuw nu, eindexamenkandidaten hebben allemaal een brief gekregen om ze daaraan te herinneren, dat het nu allemaal voor mei moet en dat hogescholen en uni's reden hebben om je te weigeren als je je daarna nog aanmeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
oja kak het moet voor mei al![]()
ga denk ik hbo doen, iets onder mn niveau en meer praktijkgericht en minder zelfstandig.
nu al zin om te werken en keiveel geld te maken
Ja maar jij bent een puber dus bij jou verandert alles sowieso met de dag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo lang bezig kunnen zijn met wiet. Ik heb tot vandaag ook een week lang elke dag gesmoked na lang niet, maar ik vind het nu alweer saai. En nu vind ik drank ook saai, is ook maar gewoon een mindset. Het maakt niet uit hoeveel biertjes/mixdrankjes/etc ik nu op heb, fysiek voel ik me steeds kutter maar ik blijf gewoon normaal in mijn hoofd. Vroeger was dat niet zo, ik werd vet extravert en impulsief, etc.. totdat ik erachter kwam dat het maar gewoon een mindset was.
wat, heb je een e-sigaret gekocht? ik heb fucking veel ervaring met die dingen. thc olie maken daarvoor is keimoeilijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:57 schreef Moira. het volgende:
En sowieso die THC van het onderste bakje van mijn grinder een keer goed verzamelen en dan in zo'n vloeistof-tankje mieteren
Stonen met een e-sigaret zonder dat je er wat van ruikt
Klopt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een puber dus bij jou verandert alles sowieso met de dag.
Ja, dezequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat, heb je een e-sigaret gekocht? ik heb fucking veel ervaring met die dingen. thc olie maken daarvoor is keimoeilijk.
te verquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik heb nooit meer drank nodig om een feestje leuk te maken. Het is gereedschap, maar uiteindelijk komt het uit jezelf, dus waarom niet gewoon nuchter de dag in gaan? Ben je er ook nog eens helemaal bij.
jij bent echt zo'n type dat heel makkelijk te beïnvloeden is, man wat zou ik plezier hebben als ik jou kende. gewoon met allemaal achterlijke drogredenen aan komen kakken en je de meest debiele dingen laten gelovenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:19 schreef Unscrewed het volgende:
Maar ik heb nooit meer drank nodig om een feestje leuk te maken. Het is gereedschap, maar uiteindelijk komt het uit jezelf, dus waarom niet gewoon nuchter de dag in gaan? Ben je er ook nog eens helemaal bij.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n type dat heel makkelijk te beïnvloeden is, man wat zou ik plezier hebben als ik jou kende. gewoon met allemaal achterlijke drogredenen aan komen kakken en je de meest debiele dingen laten geloven
Moet nog echt wel wat vinden wat me interesseert maar hbo lijkt me echt wel wat, vooral omdat ik WO kan en er dus niet veel moeite mee zal hebben. maar dan moet ik wel wat vinden wat ik echt leuk vind. Eerst maar eens werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is nieuw nu, eindexamenkandidaten hebben allemaal een brief gekregen om ze daaraan te herinneren, dat het nu allemaal voor mei moet en dat hogescholen en uni's reden hebben om je te weigeren als je je daarna nog aanmeld.
Geldt ook voor mij dusmja ik weet al wat ik wil doen hihi.
HBO is idd geen slechte keuze. Ik ben meer vwo'er dan havo'er geweest op de middelbare school, maar HBO is een stuk relaxter. Ook veel zelfstudie enzo hoor, verkijk je daar niet op. Je komt er niet als je alleen in de lessen aanwezig bent
Maar idd een stuk meer ruimte om adem te halen en met plezier je studie te doorlopen
Zit vast wel wat tussen waarbij je denkt: jaaaa![]()
Heb je wel je propedeuse gehaald vorig jaar eigenlijk? Da's altijd wel mooi op je CV
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Trollscience het volgende:
mijn oma is ook zo'n persoon, ik heb haar ooit een keer laten geloven dat het wetenschappelijk bewezen was dat negers kleinere hersenen hadden
Haha, ik voel me ook anders de laatste paar dagen. Het gevoel alsof je nuchter wordt na een lange trip, ik weet niet. Veel zelfverzekerder, veel smoother en ik durf het leven gewoon aan weetje. Dat had ik daarvoor ook al wel, maar toen was ik veel te veel met mezelf bezig, nadenken over mijn waarneming van het leven, etc. Nog steeds wel, maar daarvoor heb ik een goeie maat, gewoon elke zaterdag biertje pakken en los filosoferen over onze gedachtes die week. Ik kan nu gewoon leven. Ofzoiets. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.quote:
Hey, het kan het wel leuker maken, maar het moet niet de ijsbreker zijn imoquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Trollscience het volgende:
mijn oma is ook zo'n persoon, ik heb haar ooit een keer laten geloven dat het wetenschappelijk bewezen was dat negers kleinere hersenen hadden
Super nice dat je je P hebt, wel!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Moet nog echt wel wat vinden wat me interesseert maar hbo lijkt me echt wel wat, vooral omdat ik WO kan en er dus niet veel moeite mee zal hebben. maar dan moet ik wel wat vinden wat ik echt leuk vind. Eerst maar eens werken.
P is gehaald ja, met goede cijfers. Maar hoeHeb in totaal denk ik 50 dagen gestudeerd en de rest van de tijd geblowd en gezopen en gechilld.. En t 2e jaar gaat t niet meer met die instelling.
Beinvloedbaar? Ik ben daar geheel zelf achter gekomen hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij bent echt zo'n type dat heel makkelijk te beïnvloeden is, man wat zou ik plezier hebben als ik jou kende. gewoon met allemaal achterlijke drogredenen aan komen kakken en je de meest debiele dingen laten geloven
Hee ik heb ook nog een Ego liggen, prima dingen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, deze
Maar is het wel mogelijk dan?
Niet dat ik het erg vind om gewoon jointjes te blijven draaien en roken, maar als je gewoon THC door die shit kan roken en stoned kan worden zou wel fucking awesome zijn
nee gewoon met alles wat je hier neerzet, en hoe je van de ene dag op de andere hele andere normen en waarden hebtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Beinvloedbaar? Ik ben daar geheel zelf achter gekomen hoor
Maar je mag die gedachte best hebben
Pubertijd + Ervaring op doen, leren van fouten, etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee gewoon met alles wat je hier neerzet, en hoe je van de ene dag op de andere hele andere normen en waarden hebt
Volhoudenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, ik voel me ook anders de laatste paar dagen. Het gevoel alsof je nuchter wordt na een lange trip, ik weet niet. Veel zelfverzekerder, veel smoother en ik durf het leven gewoon aan weetje. Dat had ik daarvoor ook al wel, maar toen was ik veel te veel met mezelf bezig, nadenken over mijn waarneming van het leven, etc. Nog steeds wel, maar daarvoor heb ik een goeie maat, gewoon elke zaterdag biertje pakken en los filosoferen over onze gedachtes die week. Ik kan nu gewoon leven. Ofzoiets. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Waaraan ik het nu het beste merk is in het bijzijn met meisjes. Ik zag ze vroeger als anders, moeilijker om mee te praten weet je wel. Maar nu stap ik gewoon af op een meisje die mijn aandacht trekt en begin in gewoon een vloeiend gesprek.
Geen idee wat het is
[..]
Hey, het kan het wel leuker maken, maar het moet niet de ijsbreker zijn imo
en een vervelende troll zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pubertijd + Ervaring op doen, leren van fouten, etc.
te simpel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volhouden
Het leven zo makkelijk en fijn mogelijk maken voor jezelf
Ik troll nu niet, hoor. Anders had ik het wel gezegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en een vervelende troll zijn
Nja als het mijn normale peuken gebruik helemaal kan afremmen zou het wel awesome zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Hee ik heb ook nog een Ego liggen, prima dingen.
Aanrader: http://www.beterroken.nl/nl/category/18mg-liqua-10/
Hier Menthol liquid met 18mg nicotine kopen en die voor 20% bij een andere smaak gooien. Ze hadden daar eerst Appelsmaak (nu niet meer) en die 80/20 mix was gewoon echt chill om te dampen
![]()
Maar je wil dus stoppen? T is mij serieus gelukt om te stoppen daarmee want je neemt een paar hijsen en je krijgt de nicotine high. Alleen nu rook ik gewoon weer normaal, weet eigenlijk niet waarom
Ben tot 11 november officieel arm dus miss ga ik hem er ook weer bij pakken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Trollscience het volgende:
http://www.hoogsensitiefkind.nl/ bwahaha ik huil
Het leven is zo simpel als je het zelf maakt.quote:
K gebruik m nu eigenlijk alleen als ik geen peuken hebquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja als het mijn normale peuken gebruik helemaal kan afremmen zou het wel awesome zijn
Maar sowieso zodanig minderen tot een pakje per week en dan de rest dat ding, wellicht daarna helemaal.
Kost gewoon veel te veel geld en m'n longen gaan meer en meer naar de tyfus
Collega van me zei idd ook al dat het wel echt dat verzadigde nicotine gevoel geeft enzo, daar gaat het mij ook vooral om, en dat je ergens aan hijst wat 'weerstand' biedt.
Gewoon weer doen johlekker geld besparen
Behalve als je als downie geboren bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het leven is zo simpel als je het zelf maakt.
Je weet nooit wat voor zieke shit er in hun omgaat, misschien weten ze zoveel dat ze het niet eens willen weten en als mongols gaan gedragenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Behalve als je als downie geboren bent.
Ja tuurlijk, ik hoef ook niet van m'n verslaving afquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
K gebruik m nu eigenlijk alleen als ik geen peuken hebEn 18mg is sterk, als je flink doorhijst wordt je echt zo lekker licht in je hoofd maar dan wat sterker dan bij een peuk. Dus dat ding zelf is ook verslavend, hou daar rekening mee. Al is t gewoon 100x beter voor je longen.
teringquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de vrouw in kwestie:
[ afbeelding ]
Nja bij een verstandelijke beperking zal dat wel niet, die hebben gewoon de gedachtegang van een kind van 5, of vergelijkbaar met die van een hond ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je weet nooit wat voor zieke shit er in hun omgaat, misschien weten ze zoveel dat ze het niet eens willen weten en als mongols gaan gedragen
plas in haar kontquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:40 schreef Moira. het volgende:
GVD ik moet pissen maar mijn kat gaat net op m'n benen zitten
Ik vernam dat er überhaupt geen treinen rond Leiden rijden vanwege een bom uit WOIIquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:43 schreef Studeur het volgende:
Vandaag de laatste dag dat ik "gratis" kan reizen met mn ov
Totale ov-schuld is iets van 1200 euro voor iets meer dan een jaar, oplichters. Zo veel heb ik niet eens in de trein gezeten, had t beter zelf kunnen betalen
Moet ik verdomme ik nog 6 euro gaan betalen om mn fiets uit leiden op te halen met de trein vanavond.
Ga denk ik gewoon schijt hebben en doen alsof ik dat niet wist.
Volgens mij wel vanaf mijn stationquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vernam dat er überhaupt geen treinen rond Leiden rijden vanwege een bom uit WOII
oh nicequote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
Volgens mij wel vanaf mijn station
Damn broquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Studeur het volgende:
En mn shag is op en ik heb nog 20 euro om van te leven tot 11 novemberKutleven
Tering, die is lelijker dan de lelijkste die Mono óf ik ooit gemaakt hebbenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:03 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
2000 notes op tumblr, leer eerst eens een fatsoenlijke J draaien
Achja, kinderen zitten wel meer bij hun core.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja bij een verstandelijke beperking zal dat wel niet, die hebben gewoon de gedachtegang van een kind van 5, of vergelijkbaar met die van een hond ofzo
Maar bij een lichamelijke beperking, waardoor het líjkt alsof je een downie bent, kan dat wel knap lullig zijn.
Die mensen kunnen dan niet normaal praten ofzo omdat ze gewoon een bepaalde aandoening hebben, maar zijn van geest wel gewoon 100% zoals wij dat zijn.
Lijkt me een heel deprimerend leven, allemaal van die mensen die naar je doen alsof je een kind bent, alsof je ze niet begrijpt, niemand die echt op jouw niveau met je kan communiceren omdat je niet duidelijk kan maken dat je hetzelfde denkt als zij
Amaquote:
was laatst ook bij een vriend, "heb drie joints". allemaal van dat soort mislukte stukken leeg vloei die in drie teugen op zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tering, die is lelijker dan de lelijkste die Mono óf ik ooit gemaakt hebben
Merk btw dat ik nog steeds proressie maak in het draaien van mijn joints.
Net heel snel een rechte én mooie gedraaid
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
Mono reikt jullie allen de hand.
[ afbeelding ]
Zo oprecht altijd jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Achja, kinderen zitten wel meer bij hun core.
En dat lijkt me wel kut, fysiek beperkt zijn.
[..]
Ama
Haha wat een baas. Hij probeerde je gewoon te fixenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo oprecht altijd ja
Bewijst maar weer:
Kwam afgelopen week een verstandelijk gehandicapte (incl. veiligheidshelmpje!!) binnen op werk, die waws 'samen op een uitje met Ella!' - en een begeleidster.
Die man heeft mij meermalen verkondigd hoe lief ik was![]()
"JE BENT LIEF!"
"Aah, dankuwel"
"JA DAT VINDT U TOCH WEL LEUK HE DAT IK DAT ZEG DAT U LIEF BENT MEVROUW!"
"Ja, dat vind ik zeker een compliment hoor"
"JA JE BENT ECHT LIEF!"
Oprechte mensen
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was laatst ook bij een vriend, "heb drie joints". allemaal van dat soort mislukte stukken leeg vloei die in drie teugen op zijn
Het was er echt zo eenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha wat een baas. Hij probeerde je gewoon te fixen
GrapjeNee, maar ik hou van kinderen op de niet-fysieke manier. (ook al had je het over een verstandelijk beperkte.
)
Doe 'm de groetjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:12 schreef Unscrewed het volgende:
Even naar de winkel en naar een maat.
Wou dat ik langer kon blijven op FOK!
Ja maar is een heel gedoe. Had uiteindelijk een guide gevonden maar t kost zo veel tijd en moeite, je kan bete gewoon een joint bouwen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:48 schreef Moira. het volgende:
Hee Stu maar is het wel mogelijk dan? Wiet-olie voor in de e-sigaret waar je stoned van wordt?
Zal ik doenquote:
God hates fagsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
Mono reikt jullie allen de hand.
[ afbeelding ]
ah okequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja maar is een heel gedoe. Had uiteindelijk een guide gevonden maar t kost zo veel tijd en moeite, je kan bete gewoon een joint bouwen.
watquote:
Mono heeft ook een keer z'n oma de groeten van me gedaan toen we elkaar alleen nog maar kenden van het forum, voordat we irl gemeet haddenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
"Ey man alles lekker? Je krijgt de groetjes van zo'n meisje van een forum"
Ja maar dat is mono hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat
[..]
Mono heeft ook een keer z'n oma de groeten van me gedaan toen we elkaar alleen nog maar kenden van het forum, voordat we irl gemeet hadden
Moest heel hard lachen bij 'scheren'quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:31 schreef Unscrewed het volgende:
Cut, mezelf gesneden bij het scheren
nu kan ik weer niet weg omdat je lijf het daar oneindig lang wil laten bloeden
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:31 schreef Unscrewed het volgende:
ik heb al baardgroeiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Moest heel hard lachen bij 'scheren'
Op de een of andere manier denk ik door jouw nieuwe UI steeds dat je Ama bentquote:
Yes indeed.quote:
JA INDERDAAD Ik ook manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik door jouw nieuwe UI steeds dat je Ama bent
Baardgroei..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ik heb al baardgroei![]()
Niet eens fluf. Fucking dom, moet elke 2-3 dagen scheren anders zie ik er echt uit als een 12-jarige met een baardje
Ik denk dat bij mezelf soms ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik door jouw nieuwe UI steeds dat je Ama bent
Is dat een feit?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat bij mezelf soms ookDan moet ik me weer even focussen op wat ik precies zie, en dan zie ik een bazige kat, en dan denk ik 'Ohja Moira.'
watquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:31 schreef Unscrewed het volgende:
Holaquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:40 schreef Sardu het volgende:
Ik ben echt kapot van werken en mijn angst overwinnen tijdens dat werk. Nu ontzettend trek aan een joint maar ben bang dat ik weer in slaap val tijdens het draaien.![]()
Zo eerst maar eens douchen.
Het is helaas ook geen aangeboren hoogtevrees.quote:
Je nieuwe ambitie is om zwemmer/wielrenner te worden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:31 schreef Unscrewed het volgende:
Vas, ik ben je moeder.quote:Weet je dat m'n moeder me serieus zo noemt? Echt al vanaf ik baby ben noemt ze me beertje.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet eens fluf. Fucking dom, moet elke 2-3 dagen scheren anders zie ik er echt uit als een 12-jarige met een baardje
quote:
Dat werkt alleen bij monoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
Niet wegrennen, daarmee laat je zien dat je weet dat het niet mag.
Gewoon zeggen "Oh, moest ik ook een kaartje voor m'n fiets halen? Dat wist ik niet, ik dacht dat het gewoon mocht omdat ik in principe ook niet echt van een stoel gebruik maak hier bij de deur. Anders wil ik nu alsnog wel een kaartje voor de fiets kopen bij u hoor, meneer."
Dikke kans dat hij zegt "Nou voor deze keer mats ik je dan, volgende keer een kaartje kopen!", en anders hoef je alsnog maar 6 euro te betalen, beter dan een boete van 40 euro.
En natuurlijk gratis als er géén conducteur komt
Oh dan scheelt het waarschijnlijk ook als je tieten hebtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij mono![]()
Die andere treinnazis staan handenwrijfend je gegevens in dat kastje te kloppen.
Ja tuurlijk ga ik dat doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
Niet wegrennen, daarmee laat je zien dat je weet dat het niet mag.
Gewoon zeggen "Oh, moest ik ook een kaartje voor m'n fiets halen? Dat wist ik niet, ik dacht dat het gewoon mocht omdat ik in principe ook niet echt van een stoel gebruik maak hier bij de deur. Anders wil ik nu alsnog wel een kaartje voor de fiets kopen bij u hoor, meneer."
Dikke kans dat hij zegt "Nou voor deze keer mats ik je dan, volgende keer een kaartje kopen!", en anders hoef je alsnog maar 6 euro te betalen, beter dan een boete van 40 euro.
En natuurlijk gratis als er géén conducteur komt
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ga ik dat doenIk ben pro in zwartrijden, tientallen keren gedaan. In een dubbeldekker doe ik meestal voorin de trein zitten zodat je boven en beneden hebt, als je m boven ziet loop je beneden weg en andersom, simpel. Bij een sprinter is t meestal smoesjes die altijd werken, tas of portemonnee gejat ofzo.
In dit geval dus: "oh wist ik niet"
Zou ik wel willen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan scheelt het waarschijnlijk ook als je tieten hebt
Tietenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou ik wel willen.![]()
Ben wel bang dat ik nooit meer buiten kom
en anders als 12 jarige zonder baardjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Yoghurt rozijnen? Rozijnen voor in de yoghurt, of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb net 2 bakjes gekocht bij de notenwinkel en nu weet ik niet welke ik als eerste aan wil brekenKwam er voor honey salted pinda's en nam uiteindelijk ook yoghurt rozijnen mee. Stoned naar dit soort winkels gaan is zo'n slecht idee, teveel lekkere dingen daar
Rozijnen met een laagje yoghurtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Yoghurt rozijnen? Rozijnen voor in de yoghurt, of hoe moet ik me dat voorstellen?
Hier zitten alle lekkere dingen bij de c1000 en de appie achter de kassa.
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rozijnen met een laagje yoghurt
Hit 'em high, hit 'em highquote:
Ik koop dat niet zovaak, was meteen ¤4,50 kwijt voor 2 bakjes maar jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.![]()
Zaterdag de markt maar eens op voor munchiefoods.![]()
Die hele notenkraam leegkopen.
Bananen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt ook van die bananenchips met yoghurt erom, die moet ik nog eens op de markt kopen
Waaat op de markt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt ook van die bananenchips met yoghurt erom, die moet ik nog eens op de markt kopen
dat wil je zeker wel?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waaat op de markt?
Dat klinkt fucking lekker
Dat is ook fucking lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waaat op de markt?
Nee man bananenchips zijn fokking ranzigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waaat op de markt?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man bananenchips zijn fokking ranzigBananen daarentegen
Mijn hamster eet altijd bananenchipsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man bananenchips zijn fokking ranzigBananen daarentegen
Ik eet je hamsterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Mijn hamster eet altijd bananenchips
Wordt altijd wel beetje bruin toch? Zolang hij niet volledig poepbruin is gaat het wel goed volgens mijquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver, heb wietboter gemaakt maar hij is best wel bruin
Gaat dat een probleem zijn?
Ok mooi, dacht dat het meer groenig zou zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wordt altijd wel beetje bruin toch? Zolang hij niet volledig poepbruin is gaat het wel goed volgens mij
Jezusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Nog even richting de TT:
[ afbeelding ]![]()
ja die heb ik al niet 5 keer gezien ofzo laatste dagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:05 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rickshot_win_11.html
mijne was supergroenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver, heb wietboter gemaakt maar hij is best wel bruin
Gaat dat een probleem zijn?
Nee, ik hoef niet rond te lopen met 3 puntjes op mijn kin met een klodder bloedquote:
veel dikke kutjes vanavond heuj!!quote:
Hahaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Trollscience het volgende:
heb toenstraks een uur geprobeerd de kutkat van de zolder af te halen, ze wilde niet opgepakt worden. uiteindelijk weggelokt met een youtubefilmpje van vechtende katten
picsquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wietboter ziet er trouwens uiteindelijk toch best ok uit, net ff gekeken en het heeft nu een donkergroen/bruine kleur, de geur doet me denken aan de wietkoekjes bij een bepaalde shop
beetje groen bruin klopt welquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wietboter ziet er trouwens uiteindelijk toch best ok uit, net ff gekeken en het heeft nu een donkergroen/bruine kleur, de geur doet me denken aan de wietkoekjes bij een bepaalde shop
Toen het in de pan zat was het echt donkerbruin, was vandaar nogal bezorgdquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
beetje groen bruin klopt wel
Je boter is verbrand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Toen het in de pan zat was het echt donkerbruin, was vandaar nogal bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |