Hardcore spelen + Bipod goed gebruiken = $$$quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:29 schreef YouriNL het volgende:
Wat zijn de guns van de medics toch verkloot, je verliest alles in close range en zelfs op medium range verlies je door een te lage firerate en een te lage damageoutput.
Wat ik nu al 5 fucking keer heb gedaan en nog werkt het niet.quote:Download and install the latest Browser Plugin to play the game.
restart browserquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef delano.888 het volgende:
En dat alles om DE FUCKING OFFLINE CAMPAIGN TE SPELEN GODVERDOMME
Ook al meerdere keren gedaan, firefox btw.quote:
Duurde even maar dan heb ik ook wat.quote:Battlefield 4 beschikbaar.
Das anno nu ook alweer vragen om problemen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook al meerdere keren gedaan, firefox btw.
gelukkig hebben de console versies geen problemenquote:
Totdat consoles mee gingen draaien was het dan ook DE standaard voor een FPS...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee hoor, het is juist prachtig. Probeer maar 90, for real. Even wennen maar ondertussen wil ik niet anders meer.
Liever op de PC gamen voor Battlefield dan weer op de Xbox 12 tegen 12 gaan doen op lelijke graphics en moeten wachten tot 2014 om met een bijbetaling te kunnen upgraden naar de Xbox One versie met 720p.quote:
Daarom wacht ik ook tot ik de One heb met het kopen van BF4 op de huidige gen heeft het gewoon geen zin meerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Liever op de PC gamen voor Battlefield dan weer op de Xbox 12 tegen 12 gaan doen op lelijke graphics en moeten wachten tot 2014 om met een bijbetaling te kunnen upgraden naar de Xbox One versie met 720p.
En nee, ik ben geen fanboy en heb 800 BF3 Xbox uren tegenover 50 BF3 PC uur.
Knap dat je zo lang kan wachten, ik kan het niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook tot ik de One heb met het kopen van BF4 op de huidige gen heeft het gewoon geen zin meer
Ach ik heb GTA en FIFA nog liggen dus ik verveel me niet gelukkigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Knap dat je zo lang kan wachten, ik kan het niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 november 2013 00:34 schreef KoningStoma het volgende:
Tijd voor een apart console topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |