vindt ik wel mee vallen kijk zelf maar in de BoF serverquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mensen nemen minder risico en bewegen minder.
4-5 kogels valt wel mee toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Langzaam? Right..
Normal is te veel blind rushen a la Call of Duty aangezien je tig kogels nodig hebt om iemand neer te halen.
Bij Hardcore heb je een team nodig. Op normal gaat alles vanzelf. Medics zijn overbodig, engineers ook aangezien tanks toch automatisch repareren.
Schieten op doritosquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speelde net ineens hardcore, zonder spotten en minimap. Meteen eruit gegaan
Sommige mensen zijn dol op ingebouwde cheatsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom? HC is juist beter.
Mja, minimap is geen probleem. Maar die grote rode driehoeken zijn echt achterlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn dol op ingebouwde cheats
Wel handig maar ik blijf het overbodig vinden. Als je de maps een beetje leert kennen weet je uiteindelijk toch wel waar ze zich ophouden en dan kan je daar rekening mee houden. Ook vind ik de HP limit in normal wel erg hoog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel handig tegen snipers, heb een grafhekel aan die kutcampers.
onlinekeystore.com . Heb hem er zelf ook vandaan, kreeg keurig maandag de key al toegestuurd. Topsite. Heb er ook TW: R2 voor 28 euro destijds gepre-ordered.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:13 schreef Topiek het volgende:
Iemand hier een site om een key te kopen + premium voor een leuke prijs? (Of alleen het spel zelf)
@Niara Ik heb een e-mail van Bol gekregen dat ze 'm vandaag opsturen en hem morgen moet ontvangen. Misschien ook voor jou?quote:
Overigens 5 man limiet is beetje meh in TS imoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:57 schreef hiddit het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)s-All-Maps-Hardcore/
samequote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Overigens 5 man limiet is beetje meh in TS imo. Wel leuk idee om het in squads te doen, maar dat kan ook zonder die limiet.
Je kan ook gewoon in je kit de 2 items verwisselen......quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:31 schreef Flexmyrolex het volgende:
Als ik keybinds 3 en 4 wil omwisselen, dan doet keybind 4 het niet. Iemand hier hetzelfde probleem en hoe heb je het eventueel opgelost?
Oh ja ik zie het nu, thanks! Maar net toen ik het vroeg had ik nog niks geunlocked in de assault class en toen wou die niet de m320 en aid pack om switchenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in je kit de 2 items verwisselen.......
Ik heb 1 en 2 altijd omgekeerd staan van de standaard, heb hem toen een keer gerestart en toen deed hij het wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:31 schreef Flexmyrolex het volgende:
Als ik keybinds 3 en 4 wil omwisselen, dan doet keybind 4 het niet. Iemand hier hetzelfde probleem en hoe heb je het eventueel opgelost?
Hij had 'm gekocht bij de aankondiging, maar hij heeft t momenteel drukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef JK het volgende:
He, doet Dennis3D niet eens mee met BF4 (BF3.5)?
Ach, ik sla 'm toch ook over... maar toch, van Dennis had ik wel verwacht dat ie 'm zou kopen.
hij kon maandag pas spelen ofzo vanwegen examens ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:47 schreef JK het volgende:
He, doet Dennis3D niet eens mee met BF4 (BF3.5)?
Ach, ik sla 'm toch ook over... maar toch, van Dennis had ik wel verwacht dat ie 'm zou kopen.
School gaat voor alles.quote:
BF2 veteranen weten waarom.quote:
Dat is waar, heb je je diploma en je kan geen werk vinden, dan heb je in elk geval dan tijd genoeg om te gamen.quote:
net vol, nu nog 10 mensen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:57 schreef hiddit het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)s-All-Maps-Hardcore/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |