abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:13:39 #26
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_132785886
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef CrashO het volgende:
Golden Power Energy Tea, zag het vandaag voor het eerst staan bij de Aldi, zit zoals de naam vermoet vol cafeïne (37mg per 100ml vs 30mg per 100ml voor de normale golden power) maar is me toch een partij ranzig :r Smaakt naar ijsthee (goh), maar er zit een zure nasmaak aan die je een half uur later nog proeft. :'(

Doet me denken aan een goedkope variant van Monster, zelfs de verpakking :P Zit ook in halve liter blikken en er staat op het bovenrandje "+ toegevoegde vitames B6 + B12" wat monster volgens mij ook altijd heb.
Sowieso Golden Shower energy drankjes :')
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_132788185
Je bent sowieso een pauper als je die zooi drinkt. Goed dat supermarkten tegenwoordig dat scholierentuig uit de winkels weert. Verdien je ook geen rooie cent aan, want ze kopen allemaal die goedkope rommel.
  Redactie Frontpage maandag 4 november 2013 @ 13:35:49 #28
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_132887013
Holy Soda ... :N nee, dat ga ik echt niet kopen. Ik had een flesje met de smaak appel-framboos gekregen, maar ik proef geen appel of framboos. En wel een ranzige nasmaak die te lang blijft hangen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_132904363
Holy Soda vind ik daarentegen lekker.
Vooral appel-framboos / peer-perzik.

Niets bijzonders, maar lekker genoeg om het wel eens te halen.
  maandag 4 november 2013 @ 23:47:18 #30
364055 SourCherry
Can you see the real me?
pi_132912441
Bah, holy soda is smaakloos. Dan kan je net zo goed spa rood drinken met net te weinig limonadesiroop erin, net zo goor.
Now I'm the only sour cherry on the fruit stand, right?
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:10:44 #31
400783 Kwi-Ukte-Uktena
Wikasha spirit of Evil
pi_132917214
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef CrashO het volgende:
Golden Power Energy Tea, zag het vandaag voor het eerst staan bij de Aldi, zit zoals de naam vermoet vol cafeïne (37mg per 100ml vs 30mg per 100ml voor de normale golden power) maar is me toch een partij ranzig :r Smaakt naar ijsthee (goh), maar er zit een zure nasmaak aan die je een half uur later nog proeft. :'(

Doet me denken aan een goedkope variant van Monster, zelfs de verpakking :P Zit ook in halve liter blikken en er staat op het bovenrandje "+ toegevoegde vitames B6 + B12" wat monster volgens mij ook altijd heb.
Laatst ook eens geprobeerd. Ik vond het vooral naar hoestdrank ofzoiets smaken :r

Na 1 slok weggegooid.
Do not disturb the sleep of the Wikasha! Go!
What good is it if you are consumed by Kwi-Uktena, Devil-Beast-That-Walks-Like-Man? Walk or know the Beast!
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:13:17 #32
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_132917254
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Holy Soda ... :N nee, dat ga ik echt niet kopen. Ik had een flesje met de smaak appel-framboos gekregen, maar ik proef geen appel of framboos. En wel een ranzige nasmaak die te lang blijft hangen.
Oh dat vind ik nou juist érg lekker O+
Niet van die vreselijk zoete meuk, maar wel met een smaakje en zonder suiker :)
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_132917755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Oh dat vind ik nou juist érg lekker O+
Niet van die vreselijk zoete meuk, maar wel met een smaakje en zonder suiker :)
Je kan ook Crystal Clear of Dubbelfrisss kopen. Same shit.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:47:14 #34
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_132923327
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je kan ook Crystal Clear of Dubbelfrisss kopen. Same shit.
Nou, nee, daar zit een heleboel chemische rotzooi in. In Holy Soda niet.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_132979764
Tuurlijk niet.
pi_132980618
quote:
De Kapsalon die ik altijd eet ziet er tig keer beter uit :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_132980687
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Kapsalon is met doner.
Niet altijd :P Ik eet het altijd met shoarma :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_132984274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef DjinN het volgende:

[..]

Niet altijd :P Ik eet het altijd met shoarma :P
Dat is geen kapsalon dan..die hoort met döner kebab.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132994468
Laatst nog een LU time out wafelding rijkgevulde mueslireep gegeten, met een soort chocolade vullig ertussen. Zeer matig.

[ Bericht 9% gewijzigd door robuust89 op 07-11-2013 20:13:00 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_132994783
Ik reed 2 weken geleden ziek naar huis en dacht dat het wel verstandig was om wat hutspot met klapstuk en boerenkool met worst van de supermarkt mee te nemen. Aangezien koken er de komende dagen niet in zou zitten, en onder het mom van 'iets gezonds binnen krijgen'. Wat een rommel zeg, dan kan je beter een blik soep open trekken en er een broodje bij eten.
pi_132998621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:') :') :')
pi_133016162
Die 3-hoekige broodjes op stations. Bah
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_133016194
quote:

[..]

Ehm ik weet niet wat je denkt...maar kapsalon is met shoarma :') Met Döner kebab is een alternatief, maar de echte kapsalon is met shoarma
pi_133016260
quote:

[..]

quote:
Een kapsalon is een gerecht bestaande uit patat bedekt met shoarma, afgetopt met Goudse kaas, even onder de grill gezet, zodat de kaas smelt, met bovenop salade. Vaak wordt de kapsalon geserveerd met knoflooksaus en sambal. Kapsalon wordt ook wel klaargemaakt met kebab, döner, gyros, kip of falafel in plaats van shoarma.

Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de Kaapverdische[1] eigenaar van de Rotterdamse kapsalon Tati aan de Schiedamseweg, bij de even verderop gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten. Het werd een regelmatige bestelling, die daarmee de aanduiding 'kapsalon' kreeg.[2] Het gerecht is erg populair onder jongeren en is in veel Nederlandse en Belgische[3] cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
aldus wiki....

quote:
Kapsalon: het blijft een absurde naam voor een shoarmaschotel. Hoe zijn ze bij El Aviva eigenlijk op het recept gekomen?

Het antwoord zit tien meter verderop achter de balie van Kapsalon Tati. De geboren Kaapverdiaan Nataniël Gomes, eigenaar van de kapperszaak, mag een van de geestelijk vaders van de Kapsalon worden genoemd.

,,Wij van Tati hebben het ontworpen. Eerst bestelden we shoarma met patat in een bak. Later kwamen daar de kaas en sauzen bij. Als we mensen stuurden zeiden we: vraag maar om een Kapsalon en bij El Aviva wisten ze dan wat er bedoeld werd. Ze verkopen het ook in Dordrecht. Grappig. Als ik in Amerika had gewoond, was ik nu rijk.’’
Aldus het AD....
pi_133016275
Dit is het moment waarop ik doe alsof het een troll was toch? :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133016408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Dit is het moment waarop ik doe alsof het een troll was toch? :D
Is goed, dan doe ik net alsof ik deze opmerking niet gelezen heb :P
pi_133016464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:42 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Is goed, dan doe ik net alsof ik deze opmerking niet gelezen heb :P
Same here :Y
pi_133016505
Nee joh, je had moeten zeggen:

Wiki en AD als bron aanvoeren :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_133016577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:45 schreef habitue het volgende:
Nee joh, je had moeten zeggen:

Wiki en AD als bron aanvoeren :')
Dat zou wel de fok manier zijn ja, maar ik geef mijn ongelijk maar gewoon toe..Dat lijkt me beter voor iedereen :@ _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_133017007
Die met kebab zijn wel lekkerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')