SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je in de omgeving van A'dam?quote:
Ik eet graag mee!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze schatje ga ik maken..
Ik wou dat iemand naar Schiphol ging en voor mij wat cake meenamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je in de omgeving van A'dam?Ik ben tot vijf uur op kantoor, vlakbij A'dam Sloterdijk.
Ik verwacht van Borte overigens niet dat ze hierheen komt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand naar Schiphol ging en voor mij wat cake meenam
Ben je op Schiphol?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wou dat iemand naar Schiphol ging en voor mij wat cake meenam
Ja. Waarom zou ik naar Schiphol gaan als ik ook op station A'dam Sloterdijk naar Starbucks kan gaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb je er twee toch
Zit in zuid-oost alleen heb ik ook een halloween-bbq op kantoor dus wordt denk iets te laat voor jou :pquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je in de omgeving van A'dam?Ik ben tot vijf uur op kantoor, vlakbij A'dam Sloterdijk.
Ik verwacht van Borte overigens niet dat ze hierheen komt.
Dan maar een andere keer!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit in zuid-oost alleen heb ik ook een halloween-bbq op kantoor dus wordt denk iets te laat voor jou :p
Ik heb van 16.00u tot 17.00u een informatiesessie betreffende de reorganisatie...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij stopt met werken vanaf ~16.00 toch?
Wat moet een mikrop met antibiotica?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
Gast, wat zeg jij allemaal? Ik wil graag weten of Julis iets weet over antibiotica.
Yav adam, bir kere guzel konussana be. Niye hep boylesin sen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet een mikrop met antibiotica?
Kucukken cimnastikte hep en son beni secerlerdi. Galiba ruhumda derin bir iz birakti, ve sosyal yapim pek gelismedi.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yav adam, bir kere guzel konussana be. Niye hep boylesin sen?
Je gaat aan Julis suicidale vragen stellen?quote:Mikrop moet dus dood. Maar mikrop gaat niet snel dood, maar ik wel. Dacht misschien kan zij wat zeggen ofzo.
#genotquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ambi als je een vent bent nu, vraag ik je om Julis met rust te laten, niet echt gepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |