Het valt wel mee als je de bodem erg dun houdt en heeeeeel zuinig met de kaas bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pizza - zelf gemaakt - is heul niet zó vreselijk slecht vlg mij
[..]
Ermahgerd zal ik ook zo'n gif maken als mijn lumea dinges binnen is?
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
all purpose flour?
Heb je ook flour die maar 1 doel heeft?
Uitkotsen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas![]()
Puckz gewoon regel 2 toepassen
quote:Goed nieuws! Op 19 november gaat de nieuwe Primark in Eindhoven open en wij zijn er ook weer bij! Waarschijnlijk is Tara er ook bij deze keer.
Als je ons wilt ontmoeten dan zijn wij tussen ongeveer 11 - 12 uur bij de roltrappen te vinden. Misschien tot dan!
En denk aan alle kilo's die je kwijt raakt *beeld van voor-en-na*quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heyy uu Fransje hier. Ik heb hier een nieuw product: de huig kietelaar. Stop deze in je keel en je proeft je eten 2x. Je krijgt dus echt waar voor je geld!
Ontwikkel je boulimia, niet onze schuld!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En denk aan alle kilo's die je kwijt raakt *beeld van voor-en-na*
Ze was er in Zoetermeer ook bij. Toen mocht ze shoppen voordat de winkel open ging.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALLEMAAL NAAR DE PRIMARK OPENING WANT SCHOONHEIDSLAB KOMT.
[..]
Ja en ze kreeg gratiesh gift cardsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze was er in Zoetermeer ook bij. Toen mocht ze shoppen voordat de winkel open ging.
Godsamme, beste sponsor-contract ooit![]()
Vallen je tanden uit je bek, nie onze schuldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ontwikkel je boulimia, niet onze schuld!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vallen je tanden uit je bek, nie onze schuld
ga je dood, nie onze schuld
Dat eerste is het probleem niet, dat tweede wordt wat lastigerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vallen je tanden uit je bek, nie onze schuld
ga je dood, nie onze schuld
09099596quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd, glij ff uit ofzo...Joyce...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
CrosspostJa als je twijfelt dan doen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg dan een kaartje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
ah well ik koop toch wel kaartjes als ze in NL optreden
Exact.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je anders niet meegaat?
Ja ga ik ook wel doen denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als je twijfelt dan doen denk ik
quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Sjaan:
o wait
Edit 3: http://imgur.com/gallery/Oh2dR
Waarschijnlijk bloemkool.quote:
wortols boterhammen met slankie een halve granaatappel een appel een baneen nog een baneen kwarkquote:
Als avondetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wortols boterhammen met slankie een halve granaatappel een appel een baneen nog een baneen kwark
nee er zijn een paar in dieetclub die dat gaan roepen als je meer dan twee fruits eet op een dag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zomg dat je dat vrijwillig eet
Je gaat toch geen fruit eten, neem dan een saucijzenbroodje.quote:
Och. Nog steeds liever fruit dan velen zooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee er zijn een paar in dieetclub die dat gaan roepen als je meer dan twee fruits eet op een dag.
Twee banenen is ook veel maar ze waren al bruin aan het worden en ik had er nog vier
ik heb nog een pompoen liggen maar gisteren al pompoenlinzensoep gemaakt.quote:
ik heb geen idee wat we krijgen, laat het morgen wel wetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb nog een pompoen liggen maar gisteren al pompoenlinzensoep gemaakt.
Van dat spul ga je trouwens best goed af
http://www.nibud.nl/kenni(...)cursusmateriaal.htmlquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
hyves
weet iemand nog een cursus die goed voor mij is om te gaan doen?
"Hoe kweek ik een ziel"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
hyves
weet iemand nog een cursus die goed voor mij is om te gaan doen?
kutwijfquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.nibud.nl/kenni(...)cursusmateriaal.html
hoeveel snacks had je?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik eet vanavond euh... wat kwark ofzoVeul te veul gegeten
En dan die cursus geven en dan 5000 euro vragen voor deelnamequote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.nibud.nl/kenni(...)cursusmateriaal.html
Kleine friet met velen mayo; friet speciaal en kip nuggets.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel snacks had je?
Kun je nog werken na alle friet?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan die cursus geven en dan 5000 euro vragen voor deelname
2x friet? LOLquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kleine friet met velen mayo; friet speciaal en kip nuggets.
We hebben net 2 uur 'vergaderd' dus het is wel wat gezakt nu![]()
Maar overvolle/ietwat misselijk gevoel is er nog steeds
Waar laat je dat in godsnaam?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kleine friet met velen mayo; friet speciaal en kip nuggets.
We hebben net 2 uur 'vergaderd' dus het is wel wat gezakt nu![]()
Maar overvolle/ietwat misselijk gevoel is er nog steeds
Fml; ik bedoel frikandel speciaalquote:
deaud. Op. Weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:04 schreef Incantrix het volgende:
Wat is er met hyves?
/wereldvreemd
Ik vind twee frietjes behoorlijk veel ja, en dan nog kipneukerts erbij!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt dat bizar veel?
Ok nu voel ik me een varken
ik krijg dat ook niet op, ik zou dan kotsen denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij vindt dat bizar veel?
Ok nu voel ik me een varken
het was 1 frietje en een frikandelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind twee frietjes behoorlijk veel ja, en dan nog kipneukerts erbij!
Waarom Facebook?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Srsly?
Hak ff gemist![]()
Nu facebook nog
Nah, dat duurt nog wel even denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Srsly?
Hak ff gemist![]()
Nu facebook nog
Frikandel spezial toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef Puckzzz het volgende:
Kleine friet met mayo én een friet speciaal zei ze toch?
Een normaal frietje met saus en een kroketje is het bij mij meestal wel. Dan zou ik in theorie heus nog wel nog een kroketje lusten hoor maar als ik die op zou eten zou ik me echt misselijk vol voelen.
Daar is bij mij ook de grote leegloop begonnen zo ondertussen. En ik haat de huidige posts-reclame-verhouding :-/quote:
@puckzzzquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fml; ik bedoel frikandel speciaal
Jaquote:
Ik heb nu zin in chocoladequote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik scroll soms ff snel door de sc. Dus die had ik gemist![]()
Je bent geen vreetvarkentje
Is dat zo? Ik merk er nog niks vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar is bij mij ook de grote leegloop begonnen zo ondertussen. En ik haat de huidige posts-reclame-verhouding :-/
Van mijn vriendengroep posten er nauwelijks nog mensen, die zijn 1 voor 1 naar G+ aan het vluchten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik merk er nog niks van
Volgens Paul wordt het leuker naarmate je meer actieve bekenden hebt daro. Hij speelt Ingress en die community zit volledig op G+, dus hij is er erg voor opgewarmd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Is dat wat dan dat G+?
Ik heb nog geen zin gehad om me daar in te verdiepen.
Breathing not available?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ah crap er heeft weer iemand zitten deospuiten hier
Mensen die deo niet begrijpen
Toch blij dat ik heul stellig 'NEE' schreeuwde om Mac te halenquote:
WAT? Wilden ze ook nog gaan maccen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toch blij dat ik heul stellig 'NEE' schreeuwde om Mac te halen![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WOOHOO anders win je gewoon ff een korting van 15% op het printen van je proefschrift![]()
Thnxquote:
Jupquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAT? Wilden ze ook nog gaan maccen?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup![]()
En toen kwam ie met kibbeling... of broodjesss... en toen zei ik: IK HEB EXPRES GEREND GISTEREN DUS NU WIL IK FRIET!
En toen luisterden ze![]()
![]()
Dus...
Oh dat was ipv, niet plusplusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup![]()
En toen kwam ie met kibbeling... of broodjesss... en toen zei ik: IK HEB EXPRES GEREND GISTEREN DUS NU WIL IK FRIET!
En toen luisterden ze![]()
![]()
Dus...
Mikaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Trouwens, de stand van de katten vs de vogels is dat ik een kat heb die zo bang is dat ie al sinds gisteravond trillend als een rietje niet zijn kamer uit wilt
Super kut wel, ik hoop dat t na paar dagen wel gaat en dat ie niet mer bang is anders weet ik ff niet wat ik moet doenquote:
quote:
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat was ipv, niet plusplus
viezen vreetberen dat het zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Nee gelukkig nietAlhoewel mijn ene collega dat vast wel weg zou krijgen
![]()
Had ik het dan al moeten hebben op mijn paypal rekening of komt dat nog?quote:29 okt 2013 Terugbetaling In behandeling
Ja maandag nog!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Duurt een paar dagen
Heeft er iemand hier wel eens wat met pastinaak gedaan?
Ik heb ze geroosterd. Met pompoen en tijmquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heb je ermee gemaakt? Ik heb er twee in huis en weet niet wat ik er mee mot
opgeslagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ze geroosterd. Met pompoen en tijm
[ afbeelding ]
Yes plzquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Recept van de worstschotel ook hebben?
Die saus is echt megalekker over die groente
daar ga je toch geen tien fucking euro voor lappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het ziet er wel lekker uit
http://instagram.com/p/gI1bmWgZm3/#
Blijkbaar zij ze los duurder dan per 4, dus laat maaaarrr.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar ga je toch geen tien fucking euro voor lappen.
Oeh die ziet er tof uit iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihaho voor 2 cupcakes heb ik een tof receptenboek
www.bol.com/nl/p/lily-s-cupcakes/1001004011542692/
Cracklequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:51 schreef princess-a het volgende:
Hi chicks!
Misschien weten jullie het allang, maar ik zag net bij Big Bazar de OPI Crackle lakken voor ¤2.99 en moest het voor de liefhebber hier even tippen
Ik heb ze ook niet gekocht want ben er zelf niet zo'n fan van, dat zullen meer mensen hebben want er is natuurlijk een reden dat ze bij Big Bazar terecht zijn gekomenquote:
Achja, zijn 13 jarige meisjes weer blij dat ze voor een paar euro OPI kunnen kopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet gekocht want ben er zelf niet zo'n fan van, dat zullen meer mensen hebben want er is natuurlijk een reden dat ze bij Big Bazar terecht zijn gekomen
Hamburger trui???quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama is overal geweest, nergens een pakketje!!!
Nog steeds klotequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dure wol voor Skjoe en mijen de goede rondbreinaald.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Gefeliciteerd Priem
Sterkte IJs![]()
Mag ik nog enen keer jubelen over die operatie?
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK
ZO VROLIJK
ZO VROLIJK
ZO ONTZETTEND VROLIJK
ZO VROLIJK WAS IK NOOIT
Practisch geen bloedverlies en ook geen pms gehad![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zulks een goed cadeau voor mezelf
Zeker jubelwaardigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Gefeliciteerd Priem
Sterkte IJs![]()
ZO VROLIJK
ZO VROLIJK
ZO ONTZETTEND VROLIJK
ZO VROLIJK WAS IK NOOIT
Wat fijn dat je niet zo hard lek bentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Gefeliciteerd Priem
Sterkte IJs![]()
ZO VROLIJK
ZO VROLIJK
ZO ONTZETTEND VROLIJK
ZO VROLIJK WAS IK NOOIT
twitter:KramerICT twitterde op donderdag 31-10-2013 om 20:57:58@Spaceinvadersz kunnen wij u misschien verder helpen? http://t.co/2HwbcxzkTX reageer retweet
Das best wel gayquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
twitter:KramerICT twitterde op donderdag 31-10-2013 om 20:57:58@Spaceinvadersz kunnen wij u misschien verder helpen? http://t.co/2HwbcxzkTX reageer retweet
Ik riep dat ik wel van hosting wilde wisselenquote:
Ja!!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat fijn dat je niet zo hard lek bent
Ik snap alleen dat geen pms gedeelte niet..je doet toch hormonaal niets?
Fijn dat het helpt! Wat heeft dat geintje gekost als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja!!
En klopt idd, maar pms schijnt bij 64% van de dames ook te verminderen. Guess I'm the lucky one
Niet alles is weg hoor, ik heb in 2 dagen tijd 5 kitkats naar binnen gepropt, mijn huis heeft weer een nieuwe dimensie in opgeruimdheid gevonden en m'n bekken is weer ouderwets naar de tering, maar dat overleef ik wel
Valt onder de basisverzekering als ik juist geïnformeerd ben, dus mijn eigen risico (voor zo ver dat nog niet verbruikt was).quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Fijn dat het helpt! Wat heeft dat geintje gekost als ik vragen mag?
Dat hebben we hier nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind Sint Maarten wel zat eigenlijk.
Ohai!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar zijn alle internetmensen als je met dringende vragen zit
Serieus? Gaan ze tegenwoordig ook al langs de deurenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat hebben we hier niet.
Maar halloween. Fuck off met je gedoe
.
Kom net van m'n werk en zag daar pubers van 15 in een koeienpak snoep zitten vragen. Ga eens gewoon blowen of neuken, zoals dat hoort op die leeftijd
Mijn hosting ligt er vaak uit en ze gooien de prijs per 1 nov met 10 euro omhoog. WAAR moet ik heen verhuizen, hoe werkt het en welk pakket heb ik nodig? Ik heb via de statistieken van mijn huidige host geen inzicht in mijn verbruikte opslagruimte en dataverkeerquote:
van het bloedverlies snap ik, maar PMS? Of hebben ze je eierstokken kapot geschroeid?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Gefeliciteerd Priem
Sterkte IJs![]()
ZO VROLIJK
ZO VROLIJK
ZO ONTZETTEND VROLIJK
ZO VROLIJK WAS IK NOOIT
In die wijk blijkbaar wel. Er belde overigs niks aan, dus vermoedelijk hadden ze met een paar buren afspraken ofzo. Maar wat een triestheidquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus? Gaan ze tegenwoordig ook al langs de deuren
Ik had hosting2go geloof ik, werkte prima kostte nie veel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn hosting ligt er vaak uit en ze gooien de prijs per 1 nov met 10 euro omhoog. WAAR moet ik heen verhuizen, hoe werkt het en welk pakket heb ik nodig? Ik heb via de statistieken van mijn huidige host geen inzicht in mijn verbruikte opslagruimte en dataverkeer
Ja dan moet je meer betalen. Dus gewoon altijd bij het goedkoopste beginnen? Priem?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had hosting2go geloof ik, werkte prima kostte nie veel.
Gewoon goedkoopste pakket en zodra je site het niet aankan bellen of je meer mag.
Tenminste, ik heb voorheen bij een andere host een site gehad die ineens uit de lucht was omdat de data op was. Toen gebeld en kreeg acuut meer ruimte en site weer online. Maar dat is wel lang geleden, betwijfel of het nog steeds zo gaat
Hoeveel data heb je op je ftp staan. Als je simpel beheer met control panel wil, dan Google eens op goedkope houting. Normaal bij een domeinboer ben je maar 2 tientjes per jaar kwijt ofzo. Ik weet dat er vergelijkingssites bestaan qua hosting, dan zou ik daar even kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn hosting ligt er vaak uit en ze gooien de prijs per 1 nov met 10 euro omhoog. WAAR moet ik heen verhuizen, hoe werkt het en welk pakket heb ik nodig? Ik heb via de statistieken van mijn huidige host geen inzicht in mijn verbruikte opslagruimte en dataverkeer
1 is zat voor 1 sitequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maakt het voor mij dan nog uit of ik 1 MySQL database heb of meerdere?
Wat is nogal duur? Ik betaal nu 29 euro per jaar einzquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoeveel data heb je op je ftp staan. Als je simpel beheer met control panel wil, dan Google eens op goedkope houting. Normaal bij een domeinboer ben je maar 2 tientjes per jaar kwijt ofzo. Ik weet dat er vergelijkingssites bestaan qua hosting, dan zou ik daar even kijken
Kan ook mijn bedrijf aanraden maar wij zijn nogal duur, maar dan mag je wel met mij bellennee?
Waarom krijg je de optie voor meer dan?quote:
Ermagerd Spees doe dat en dan altijd Priem bellen als ze standby staat van ERMAGERDBBQ IK BEGRIJP ER NIKS VAN HALPquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoeveel data heb je op je ftp staan. Als je simpel beheer met control panel wil, dan Google eens op goedkope houting. Normaal bij een domeinboer ben je maar 2 tientjes per jaar kwijt ofzo. Ik weet dat er vergelijkingssites bestaan qua hosting, dan zou ik daar even kijken
Kan ook mijn bedrijf aanraden maar wij zijn nogal duur, maar dan mag je wel met mij bellennee?
Dat + email + database.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik al mijn bestanden op mijn FTP ding kopieer en dan de map bekijk, is dat mijn opslagruimte dinges dan?
Ja ik heb geen geldboomquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat + email + database.
Meerdere is nodig als je bijvoorbeeld extra panel hebt die je niet in je eigen de kwijt kan/wil. Of als je 2de site wil maken en je huidige niet wil belasten... Je kan eik alles met 1. Vooral voor een simpele site als die van jou heb je niet meer nodig.
Tjah paar tientjes is soberso niet duur, maar weet ook niet wat je ruimte nu is? Wij werken met minimaal 5gb, maar zoals gezegd wij zijn duur200 euro in een maand
niet handig voor de particulier dus
Godsamme! Welk kaliber site moet ik dan aan denken? Masja's sait?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat + email + database.
Meerdere is nodig als je bijvoorbeeld extra panel hebt die je niet in je eigen de kwijt kan/wil. Of als je 2de site wil maken en je huidige niet wil belasten... Je kan eik alles met 1. Vooral voor een simpele site als die van jou heb je niet meer nodig.
Tjah paar tientjes is soberso niet duur, maar weet ook niet wat je ruimte nu is? Wij werken met minimaal 5gb, maar zoals gezegd wij zijn duur200 euro in een maand
niet handig voor de particulier dus
Is prima hosting iddquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb geen geldboom
Ik denk dat ik maar naar antanogist ga want daar zit half blogland
Bij wat, 5 gb? Masja zal wel rond de 20 gb zitten met al die blogspots en reacties etc etcquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme! Welk kaliber site moet ik dan aan denken? Masja's sait?
Dus die hosting zou rustig op 500 euro per maand zitten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij wat, 5 gb? Masja zal wel rond de 20 gb zitten met al die blogspots en reacties etc etc
Maar die zal wel gesponsord worden
Zoals ik zei: grote/bekende sites worden al heul vaak gesponsord of er wordt iets 'geregeld' qua prijsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus die hosting zou rustig op 500 euro per maand zitten?
Hoezo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem ze spreken elkaar tegen![]()
https://helpdesk.mijndome(...)r-een-andere-partij-
https://www.antagonist.nl/help/nl/domain/transfer/steps
Ja dat zegtmijndomein nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoezo?
Voor een verhuizing moet je een roken opvragen bij je huidige partij. Die geef je aan je nieuwe partij en zeg je: verhuis mijn domein jongeuh!! Ow en ook mijnen site en email!!
DONE
Als je bij mijndomein je auth code/token aanvraagt, zal ie automatisch de opheffing zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zegtmijndomein niet
Ik heb nu een token en bezahlt bij antanogist.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je bij mijndomein je auth code/token aanvraagt, zal ie automatisch de opheffing zien.
Maak een account aan bij antagonist en bij de e-mail zal je het token moeten ingeven (zo te lezen). Voor je dit doet zet je eerst je site over en je email.
Da's ook meteen je laatste danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, mijn eerste Grazia is nummer 300 met veel prijzen. Kijken of ik nog meer geluk heb.
Op je nieuw bestelde pakket van antagonist, zet je nu je site over en zorg dat je email daar is ingesteld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu een token en bezahlt bij antanogist.
Grazia zegt dat ze doorgaan, maar met een andere eigenaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook meteen je laatste dan![]()
![]()
Zie.. En bij ons bedrijf, doen wij dit voor jequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nu mijn ftp aan t downloaden. Ze hebben het ook over [b][b][b]databasegegevens via phpMyAdmin bij je oude webhost exporteren[/b][/b][/b]
lolque
Euh... Je hebt backup van je site hopelijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap er geen hol meer van, ik heb die token al ingevoerd, is dat erg?
Die is aan het downloaden, ga ik nu dood?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh... Je hebt backup van je site hopelijk?
Nee, je site zal offline zijn als de verhuizing voltooid isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is aan het downloaden, ga ik nu dood?
Anders heb ik nog een backup van 3-10.
Dus ik moet hopen dat ie nu niet halverwege kapt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee, je site zal offline zijn als de verhuizing voltooid is
Nee, ik snap er niks vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Kan je wel alvast je mailadres instellen? Blijft die iig wel online
Zal ie niet doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus ik moet hopen dat ie nu niet halverwege kapt?
Ja want je wil je mail ook overzette, dus als je info@spacelifethoughts.com had, maak je ook weer je info account aanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat ik van die pagina snap is dat ik nu hetzelfde emailadres aanmaak bij antanogist?
Daarvoor moet ik naar mijn directadmin maar dat werkt nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want je wil je mail ook overzette, dus als je info@spacelifethoughts.com had, maak je ook weer je info account aan
Is je mail een pop3 account? Dan staat alles op je laptop qua mail en verlies je niets. Heb je imap dan moet je een pst maken van je account.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik naar mijn directadmin maar dat werkt niethuuu. Kan ik nu iets doen zodat ik mijn huidige mails in outlook iig niet kwijtraak?
Kan dat te maken hebben met dat mijn site al down was voor ik ging verhuizen?
ik heb een account voor antanogist zelf. en dan ook nog een direct login wat via mijn domein gaatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is je mail een pop3 account? Dan staat alles op je laptop qua mail en verlies je niets. Heb je imap dan moet je een pst maken van je account.
Nee heeft daar niks mee te maken.
Directadmin via antagonist? Heb je url gekregen waarop je moet inloggen? Of via ip-adres?
Jupquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
outlook zegt pop/smtp bij acountinfo, dus is goed zo?
ja precies, olé. Scheelt weer al die stappen volgen dus?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jupals je domein straks verhuisd is zal je nieuw wachtwoord moeten ingeven. Als het goed is verwijst je inkomende mail al naar pop3.spacelifethoughts.com of mail.spacelifethougjts.com en hoef je hier straks niks aan te veranderen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja precies, olé. Scheelt weer al die stappen volgen dus?
De site van de host werkt welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Maar als je site er uit ligt, zal wellicht de hele host er uitleggen en kun je idd niet inloggen op je huidige panel
Jup idd;) wij hebben ook meerdere servers. Zo'n hostingboer heeft er een heleboel idd...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De site van de host werkt welmaar zal wel een aparte server zijn met x sites erop die eruit geklapt is.
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik het DNS beheer inschakelen bij antanogist?
Lol ja! Ik denk dat je die ook bij mijndomein hebt via directadminquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
volgens mij lukt het nu zelfs om die database te exporteren. Ik zit in phpmyadmin
Iets opgeslagen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb iets opgeslagen, hoe controleer ik of dat het goede is?
Laatste vraag dan kan ik rustig slapen want met die 2 dingen komt mijn site terug toch?
Ja ik heb een sql bestandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets opgeslagen?sql bestand zou je moeten hebben..... Offff....... En die kan je straks importeren
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb een sql bestandyay.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe gaat het met je haakwerk? * SpaceInvaders ademt weer rustig
Succes en welterusten alvastquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Handaids na 7 rijen![]()
maar het gaat zowaar goed
Hoop alleen dat ie ook daadwerkelijk goed rond mijn hoofd gaat passen
Ahja anders begin ik opnieuwgoeie oefening wel
Goed, ga ik weer ff verder en zo naar bedtrusteuh
nope, nog steeds druk, hopelijk over een maandje ofzo weer naar "normaal te druk" i.p.v. "ermahgerd niet meer leuk kut hoeren druk"quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Hoe is met jou Molo? Nog steeds heel druk met werk, of is dat weer iets rustiger geworden?
Over een maand? Pfft, klinkt wel echt zwaar. Succes!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
nope, nog steeds druk, hopelijk over een maandje ofzo weer naar "normaal te druk" i.p.v. "ermahgerd niet meer leuk kut hoeren druk"
Verder goed hoor, alleen ernstig aan vakantie toe, maar zit er nog even niet in.
Jij weer beter?
loopt al een tijdje en zal nog wel even door gaan, is niet zo makkelijk op te vangen 1, 2, 3.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Over een maand? Pfft, klinkt wel echt zwaar. Succes!
Ik loop alweer bijna pijnloos.Het is nog wel mooi paars, maar dat zal ook wel even blijven denk ik.
Je overleeft het vast, maar dat betekent niet dat het leuk is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
loopt al een tijdje en zal nog wel even door gaan, is niet zo makkelijk op te vangen 1, 2, 3.
Maar goed, zal het wel overleven joh
Kar tegen je pootje lijkt me niet fijn... hou je het wel beetje in de gaten?
Enkels en voeten zijn een beetje een zwak punt in de anatomie, jammer wel soms
Heeeel klein stukje. En mijn huisgenoot zei ook al dat het tof was. *gaat kijken*quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zomg hebben jullie dit al gezien?
http://www.huffingtonpost(...)m_hp_ref=mostpopular
WAAROM KRIJG IK EERST EEN RECLAME TE ZIEN VOOR MUTS-ZEEP???quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Pic?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je overleeft het vast, maar dat betekent niet dat het leuk is.
Mja, ik ben vandaag ook maar niet gaan werken. Want dit weekend kan ik niet echt rust houden, dus leek me niet slim om er nu op door te lopen. Wil je zien hoe mooi paars het gisteravond was?![]()
Maar het is nu minder dik, minder paars en minder pijnlijk, dus dat gaat iig de goede kant op.
Mja, mijn enkels zijn al zo zwak.En hiel is ook wel echt een rotplek, ik wilde gister heel braaf mijn fysio-oefeningen doen, maar dat ging ook niet.
mijn samenvatting:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Altijd als iets of iemand opera gaat zingen wordt iedereen zo enthousiast... En het is vast wel knap enzo, maar het doet me echt helemaal niksquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee leuk is het niet nee, had eigenlijk begin november op vakantie willen gaan maar gaat niet nu en velen overwerken. Afgelopen weken ook steeds ruzie met Koos, o.a. daarover, want thuis was ik niks waard, voor hem ook niet echt gezellig. Maar goed, dat hebben we ook wel weer opgelostquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je overleeft het vast, maar dat betekent niet dat het leuk is.
Mja, ik ben vandaag ook maar niet gaan werken. Want dit weekend kan ik niet echt rust houden, dus leek me niet slim om er nu op door te lopen. Wil je zien hoe mooi paars het gisteravond was?![]()
Maar het is nu minder dik, minder paars en minder pijnlijk, dus dat gaat iig de goede kant op.
Mja, mijn enkels zijn al zo zwak.En hiel is ook wel echt een rotplek, ik wilde gister heel braaf mijn fysio-oefeningen doen, maar dat ging ook niet.
Kan ik me voorstellen ja. Je houdt niks over voor thuis dan. Wel fijn dat jullie er samen weer uit zijn gekomen. En zodra het kan lekker vrij nemen dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee leuk is het niet nee, had eigenlijk begin november op vakantie willen gaan maar gaat niet nu en velen overwerken. Afgelopen weken ook steeds ruzie met Koos, o.a. daarover, want thuis was ik niks waard, voor hem ook niet echt gezellig. Maar goed, dat hebben we ook wel weer opgelost
ja slim, lijkt me lekker kut zeg... is het nog iets waar op je werk naar gekeken wordt? Hoe zo'n stom iets voorkomen kan worden?
Nu lekker wisselen tussen rust en binnen je grenzen bewegen, das vaak het beste. Dus niet te heftig je oefeningen willen doen
En pics ja
Ermagerd je kan ze aanklagenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Je houdt niks over voor thuis dan. Wel fijn dat jullie er samen weer uit zijn gekomen. En zodra het kan lekker vrij nemen dan!
Mja, weet ik niet. Moet ik eigenlijk nog eens achteraan bellen. Ik vind eigenlijk dat alleen mensen met werkschoenen met die karren mogen lopen, want zelfs mensen die er al jaren werken hebben dat ding soms nog op hun hielen. Alleen dan meestal niet zo hard.
Ik doe nu maar alleen de oefeningen waar ik mijn hiel niet voor nodig heb.
Pics komen er aan, dan doe ik nog even één van hoe het nu is, haha.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd je kan ze aanklagen![]()
Nee?
het is Nederland hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd je kan ze aanklagen![]()
Nee?
Oh ja, ik verwacht er verder ook niet veel van. Maar kan iig aangeven dat dit niet zo veilig is. Vandaag hadden ze wel zichzelf er mee, want ik kon niet komen werken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik denk dat ze zero fucks geven, voor bami 20 anderen.
Het is redelijk standaard werk toch? no offence.
Ja maar een mens mag toch dromen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik denk dat ze zero fucks geven, voor bami 20 anderen.
Het is redelijk standaard werk toch? no offence.
Ziet er lekker uit jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond was hij zo. Maar dan nog donkerder en paarser voor mijn gevoel. Flits heeft het contrast iets weggevaagd volgens mij. En je ziet niet zo goed hoe dik het was, maarjaaa.
[ afbeelding ]
En nu is hij zo. Maar dan dus ook weer iets donkerder en paarser in mijn ogen.
Zow, Dat is een goeden zwelling!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond was hij zo. Maar dan nog donkerder en paarser voor mijn gevoel. Flits heeft het contrast iets weggevaagd volgens mij. En je ziet niet zo goed hoe dik het was, maarjaaa.
[ afbeelding ]
En nu is hij zo. Maar dan dus ook weer iets donkerder en paarser in mijn ogen.
ja dit, en gelukkig zijn er nog enigszins arbo-regels, al is het wel te overwegen of dit handig is heel hard te spelen i.v.m. waarschijnlijk matig nul uren contract o.i.d.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, ik verwacht er verder ook niet veel van. Maar kan iig aangeven dat dit niet zo veilig is. Vandaag hadden ze wel zichzelf er mee, want ik kon niet komen werken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het zacht of hard?
(is mijn fascinatie zorgelijk?)
Mja precies. Zoveel word ik al niet ingeroosterd, dus wil niet al te hard stennis schoppen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dit, en gelukkig zijn er nog enigszins arbo-regels, al is het wel te overwegen of dit handig is heel hard te spelen i.v.m. waarschijnlijk matig nul uren contract o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |