Het valt wel mee als je de bodem erg dun houdt en heeeeeel zuinig met de kaas bent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pizza - zelf gemaakt - is heul niet zó vreselijk slecht vlg mij
[..]
Ermahgerd zal ik ook zo'n gif maken als mijn lumea dinges binnen is?
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
all purpose flour?
Heb je ook flour die maar 1 doel heeft?
Uitkotsen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas![]()
Puckz gewoon regel 2 toepassen
quote:Goed nieuws! Op 19 november gaat de nieuwe Primark in Eindhoven open en wij zijn er ook weer bij! Waarschijnlijk is Tara er ook bij deze keer.
Als je ons wilt ontmoeten dan zijn wij tussen ongeveer 11 - 12 uur bij de roltrappen te vinden. Misschien tot dan!
En denk aan alle kilo's die je kwijt raakt *beeld van voor-en-na*quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heyy uu Fransje hier. Ik heb hier een nieuw product: de huig kietelaar. Stop deze in je keel en je proeft je eten 2x. Je krijgt dus echt waar voor je geld!
Ontwikkel je boulimia, niet onze schuld!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En denk aan alle kilo's die je kwijt raakt *beeld van voor-en-na*
Ze was er in Zoetermeer ook bij. Toen mocht ze shoppen voordat de winkel open ging.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALLEMAAL NAAR DE PRIMARK OPENING WANT SCHOONHEIDSLAB KOMT.
[..]
Ja en ze kreeg gratiesh gift cardsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze was er in Zoetermeer ook bij. Toen mocht ze shoppen voordat de winkel open ging.
Godsamme, beste sponsor-contract ooit![]()
Vallen je tanden uit je bek, nie onze schuldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ontwikkel je boulimia, niet onze schuld!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vallen je tanden uit je bek, nie onze schuld
ga je dood, nie onze schuld
Dat eerste is het probleem niet, dat tweede wordt wat lastigerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vallen je tanden uit je bek, nie onze schuld
ga je dood, nie onze schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |