Je VK kan niets voor je doen, je bent nog te kort zwanger om überhaupt een echo te kunnen maken. Wat je kunt doen is afwachten… Als je blijft bloeden kun je bijna zeggen dat het inderdaad niet goed is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:30 schreef Cindy1992 het volgende:
Ik ben nu 5 weken en drie dagen zwanger.
Dit is echter mijn tweede zwangerschap. Gister kreeg ik veel last onder in me buik en rug vooral krampen en steken. Toen ik vanmorgen wakker werd was de pijn gelukkig verdwenen maar had wel last van helder rood bloedingen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat dit kan inhouden en ga uiteraard straks ook naar VK bellen. Want me angst voor een miskraam is erg groot. Vooral naar de pijn van gisteren. Oeff ik maak me al helemaal druk in de kop. Mijn partner melde me namelijk dat ik al van het slechte uit moet gaan. Nu is mijn vraag is dat ook zo? Zouden een van jullie dat misschien weten en me advies kunnen geven?
Mvg Cindy
Zo als dienstmededeling? Mooi, dat empatisch vermogen van hemquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:30 schreef Cindy1992 het volgende:
Mijn partner melde me namelijk dat ik al van het slechte uit moet gaan.
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:46 schreef Cindy1992 het volgende:
Oke das inderdaad minder. Heb verder ook geen last van krampen meer alleen van een bloeding. Maar ik bel ff voor de zekerheid. Wel bedankt voor je berichtje :-)
Vaak is het voor mannen iets anders. Als ik puur even naar Joene kijk, daar werd het pas echt tastbaar toen Bram er echt was en in zn armen lag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zo als dienstmededeling? Mooi, dat empatisch vermogen van hem
Maar empatisch vermogen is dan ook dat je je inleeft in de gevoelens van een ander, niet in die van jezelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vaak is het voor mannen iets anders. Als ik puur even naar Joene kijk, daar werd het pas echt tastbaar toen Bram er echt was en in zn armen lag.
Je voedt de troll.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:10 schreef Cindy1992 het volgende:
Jah dat klopt ben bijna 22 jaar. Mijn eerste kindje heb ik gekregen toen ik 19 was. Joane is nu inmiddels twee jaar. Maar zo raar is dat toch niet. Een vriendin van mij is 22 en heeft al 3 kindjes op de wereld gebracht.
Sommige mensen hebben vanaf hun 18e blijkbaar niks beters te doen dan kinderen produceren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:06 schreef DomineeGremdaat het volgende:
21 jaar en dan al je tweede zwangerschap.
Ik heb poosje in Kesteren een huisje gehad en daar liepen rustig vrouwen van 25 met al 5 kinderen, keken ze mij raar aan dat ik pas met 25 de eerste kreeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben vanaf hun 18e blijkbaar niks beters te doen dan kinderen produceren.
Mannen he. Die denken: ach we maken wel weer een nieuwe. Het zijn vooral vrouwen die gaan janken om een miskraam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zo als dienstmededeling? Mooi, dat empatisch vermogen van hem
Dit vind je zelf wel kunnen? Ook al is het internet? Behoorlijk lomp vind ik het wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Mannen he. Die denken: ach we maken wel weer een nieuwe. Het zijn vooral vrouwen die gaan janken om een miskraam.
O vandaar. Ik snap waarom je vriend/man zo koeltjes reageert.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:51 schreef Cindy1992 het volgende:
Nou bij beide zwangerschappen ben ik door de pil heen zwanger geworden.
Ik reageer der absoluut niet cool onder.! Ik schrok er namelijk erg van en wist eerst zeker ook niet wat ik ervan denken moest. Maar het is en blijft mijn kind en dus ook mijn verantwoordelijkheid en zal er dan ook voor moeten gaan staan. Daarbij is het daarom alsnog van harte welkom. Zelf doe ik absoluut niet aan een abortus. Dus deze reactie slaat ook nergens op vind ik zelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:57 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
O vandaar. Ik snap waarom die zo koeltjes reageert.
Tja snap dan niet dat je de pil slikt als je graag vroeg kinderen wil, daarbij als je geen kinderen wou dan was ik toch over gegaan op een andere pil, beetje vreemd, alsof je niet van de eerste oeps hebt geleerd. of blijf je deze straks ook slikken in de hoop o een derde oeps want dan kun je er beter gewoon mee stoppen en doel gericht zwanger wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:51 schreef Cindy1992 het volgende:
Nou bij beide zwangerschappen ben ik door de pil heen zwanger geworden. Dus of ik dan niks beters te doen heb is dikke onzin.! Maar goed ik ben er dan absoluut wel blij mee. Dat andere vrouwen op latere leeftijd zwanger worden is even mooi als ik nu op deze leeftijd. Daarbij heb ik een partner die een stukje ouder is als mij en niet nog eens op zijn 40ste kinderen wilt. In mijn fam zijn ze allemaal vroeg zwanger geworden en zijn er ook super trots op.
Zeker ben ik aan een zwaardere pil gegaan en vervolgens alsnog zwanger geworden. Ik ga hierna ook zeker voor iets anders dan de pil.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:04 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Tja snap dan niet dat je de pil slikt als je graag vroeg kinderen wil, daarbij als je geen kinderen wou dan was ik toch over gegaan op een andere pil, beetje vreemd, alsof je niet van de eerste oeps hebt geleerd. of blijf je deze straks ook slikken in de hoop o een derde oeps want dan kun je er beter gewoon mee stoppen en doel gericht zwanger worden
Hier ben ik het helemaal met je eens! Ik stel een vraag vervolgens gaat het totaal een andere kant op. Beste mensen als jullie er moeite mee hebben ga dan ergens anders berichten plaatsen maar val mij er niet mee lastig. Ik ben enorm blij ook met deze zwangerschap en hoop ook echt van harte dat alles goed mag verlopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil er even op wijzen dat de leeftijd van TS niet van belang is in dit hele verhaal. Geef antwoord op de vraag of ga ergens anders vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |