SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik ben 2 x naar AZ uit geweest met Utrecht, het enige wat je daar ziet zitten zijn bejaarden en kinderen van 10. En maar klappen...![]()
Je bent voor Utrecht?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:55 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben 2 x naar AZ uit geweest met Utrecht, het enige wat je daar ziet zitten zijn bejaarden en kinderen van 10. En maar klappen...![]()
![]()
ja, hij is ook homo.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Had je gewonnnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:58 schreef Reemi het volgende:
M'n bad grandpa prijzenpakket is binnen![]()
?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het was maar een grapje, ik mag je wel hoor.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ben echt fucking blij als ik zo'n deal hebquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de deals waar ik het mee moet doen dit jaar
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb ook maar meteen een paar Obi's gekocht. Parma heeft trouwens veel CMsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
wordt CM, mooie stats![]()
![]()
Ben je aan het aftellen met ze op de tradepile zetten:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar meteen een paar Obi's gekocht.
Obi trie, Obi toe, Obi wan hihaho.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking blij als ik zo'n deal heb
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Toen Parolo zijn tweede scoorde had ik ze even allemaal opgekocht en verkocht voor het dubbelequote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar meteen een paar Obi's gekocht. Parma heeft trouwens veel CMs![]()
![]()
Deze is echt té slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ben je aan het aftellen met ze op de tradepile zetten:
Obi trie, Obi toe, Obi wan hihaho.![]()
Het woord konko mag blijkbaar niet op WikipediaIk had een artikel (van 2 of 3 zinnetjes) geschreven erover.
![]()
Stiekem vond ik hem zelf wel leuk.quote:
Waarom geen INFORM Shirokov?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stiekem vond ik hem zelf wel leuk.![]()
Omdat ze mij willen naaien.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:08 schreef Toefjes het volgende:
TT
Tbakkert
En klappers zijn helemaal te hip![]()
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: