Nee nee. Ik kan de herinneringen nog oproepen en hier maak ik dan ter plekke - op dit moment dus - een visualisatie van in mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die ene keer dat wij elkaar gezien hebben, heb je naar mij zitten kijken en in zitten schatten hoe mijn flamoes eruit ziet?
En vertel eens, wat heb je nog meer ingeschat dan?
Vertel Dima, je maakt me erg nieuwsgierig. Waar kan je nog meer allemaal een voorstelling van maken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nee. Ik kan de herinneringen nog oproepen en hier maak ik dan ter plekke - op dit moment dus - een visualisatie van in mijn hoofd.
Weet niet wat voor zalm jullie eten trouwens maar even een tip: zalm hoort niet bruin te zijn.quote:
Panzer eet sowieso geen zalmquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet wat voor zalm jullie eten trouwens maar even een tip: zalm hoort niet bruin te zijn.
Die shit werk je binnen een minuut zo weg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef CristinaYang het volgende:
Het is trouwens echt vertiefd moeilijk om een hele bak kwark weg te werken
Met uitzondering van jouw poentje dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzer eet sowieso geen zalmAlles dat ook maar enigszins visgerelateerd is komt er niet in. Op vissticks na natuurlijk
!
De mogelijkheden zijn oneindig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef CristinaYang het volgende:
Het is trouwens echt vertiefd moeilijk om een hele bak kwark weg te werken
[..]
Vertel Dima, je maakt me erg nieuwsgierig. Waar kan je nog meer allemaal een voorstelling van maken?
Ik weet niet wat jij allemaal opkropt in die pinda's van je, maar dat is meestal geen 500 gramquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die shit werk je binnen een minuut zo weg.
CY, do you even swallow?
Precies.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Met uitzondering van jouw poentje dus.
Maak me niet zo nieuwsgierig en vertel gewoon, perv.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn oneindig.
Alsof hij er überhaupt ooit achter zal komen hoe een kut er in het echt uitziet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan kom je ook nooit achter het realiteitsgehalte van je voorstellingen, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit voor omgekeerde psychologie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan kom je ook nooit achter het realiteitsgehalte van je voorstellingen, he.
Mwah, dat zou je verbazen denk ik. Dima is best een knappe jongen, ondanks al z'n awkwardness. Vast wel een vastberaden dronken chick te vinden die hem een keer mee naar huis sleurt en d'r wicked way met hem heeft. Hoop ik, tenminste.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof hij er überhaupt ooit achter zal komen hoe een kut er in het echt uitziet.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik denk dat er maar weinig dingen op seksueel gebied zijn waar ik meer naar hunker dan jij. So stop overplaying your hand, en vertel het gewoon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is dit voor omgekeerde psychologie.
Ik heb zo'n idee dat jij nieuwsgieriger bent wat er allemaal in mijn hoofd afspeelt dan ik naar de realiteitsgehalte van mijn voorstellingen.Viezerik.
Dat zei je ook over Mortie en we weten allemaal hoe het nu met hem gaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mwah, dat zou je verbazen denk ik. Dima is best een knappe jongen, ondanks al z'n awkwardness. Vast wel een vastberaden dronken chick te vinden die hem een keer mee naar huis sleurt en d'r wicked way met hem heeft. Hoop ik, tenminste.
Dan hou ik het maar bij de gouwe ouwe "op ieder potje past een dekseltje"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zei je ook over Mortie en we weten allemaal hoe het nu met hem gaat.
Lik op je toli.quote:
HAhahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef krioro het volgende:
Haha CY heeft een ranzige bruine rimpelkut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |