Maassluis. Lijkt me een goeie deal! Geen games, aangezien mijn XBox een extra chipje heeft 😃quote:Op zondag 1 december 2013 01:54 schreef Rockiejj het volgende:
Waar woon je. Wil m voor 15eu wel op komen halen.
Heb je er nog games bij?
Nog interesse?quote:Op zondag 1 december 2013 01:54 schreef Rockiejj het volgende:
Waar woon je. Wil m voor 15eu wel op komen halen.
Heb je er nog games bij?
Voor 19¤ afgeleverd bij een DHL punt bij jou in de buurt! Geen geld toch?!quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:59 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik slaap der nog even een nachtje over!
Ik vertrouw dat punt niet zo tnt geen optie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:19 schreef W4 het volgende:
[..]
Voor 19¤ afgeleverd bij een DHL punt bij jou in de buurt! Geen geld toch?!
Lukt me ff niet op mobiel om de een of andere reden. Heb morgen weer beschikking over computer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Sjors_Peter het volgende:
Stuur me maar even een dm met je bankrekening dan maak ik t over en geef ik het adres aan je.
Gedaan, kan hier straks ook een slotje op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:03 schreef W4 het volgende:
No probs ... volgens mij kan ik wel mobiel antwoorden als je mij eerste een pm stuurt ... zet er meteen je adres in, dan reageer ik er meteen op (als dat mobiel lukt) 👍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |