quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
negatieve emoties zijn krachtig als de natuur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar wraak is een negatieve emotie, en vergelding kan ook anders ingelost worden.
waarom zou je wraak willen nemen?
En om dan iemand anders hetzelfde aan te doen die er eigenlijk niks mee te maken heeft?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn zoveel mogelijkheden voor. zijn al gekwetst door anderen, bang, verdrietig, onzeker..
Klinkt wel een beetje hippie achtig. Maar het maakt het leven wel zo fucking veel makkelijker en fijner. Al die haat en negatieve shit is voor niemand goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waarom houden we niet gewoon allemaal van elkaar?
Exact.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
En om dan iemand anders hetzelfde aan te doen die er eigenlijk niks mee te maken heeft?
Denk je dit echt?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact.
Haat is een prachtige emotie.
Daar ben ik het roerend mee oneens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact.
Haat is een prachtige emotie.
Heb je wel eens met ontzag naar een enorm sterke storm gekeken? De pracht kunnen waarderen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jammer. Ik hou nog steeds van je tho.
Ja. Ik vind dit een hele vreemde en nare vergelijking.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel eens met ontzag naar een enorm sterke storm gekeken? De pracht kunnen waarderen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:01 schreef Klojo120 het volgende:
Mensen hebben zoiets als zelfbeheersing. Gedraag je ernaar.
Wat heeft dit met haat te maken dan? Want de natuur heeft geen haat. De natuur is gewoon de natuur en díé kan prachtig zijn ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel eens met ontzag naar een enorm sterke storm gekeken? De pracht kunnen waarderen?
Haat hoort ook bij de mens, de natuur.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft dit met haat te maken dan? Want de natuur heeft geen haat. De natuur is gewoon de natuur en díé kan prachtig zijn ja.
Zo zie ik het.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft dit met haat te maken dan? Want de natuur heeft geen haat. De natuur is gewoon de natuur en díé kan prachtig zijn ja.
zelfbeheersing en haat staan los van elkaar.quote:
Hoe kan het dan dat andere mensen enorm vredig en in rust en liefde kunnen leven zónder haat?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haat hoort ook bij de mens, de natuur.
Drugs.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat andere mensen enorm vredig en in rust en liefde kunnen leven zónder haat?
Als je nou even verteld wat er gebeurd is? Ik snap er de ballen niet van vriend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat andere mensen enorm vredig en in rust en liefde kunnen leven zónder haat?
Bij mensen die met haat leven is er altijd vroeg of laat wel gezeik. Dat is toch niet relaxed?
Mja we zijn nu al wel weer een stuk verder dan 'waarom kwets je iemand zonder reden'
Volgens mij is er geen enkel mens die compleet zonder haat leeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij mensen die met haat leven is er altijd vroeg of laat wel gezeik. Dat is toch niet relaxed?
Mja we zijn nu al wel weer een stuk verder dan 'waarom kwets je iemand zonder reden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |