abonnement Unibet Coolblue
pi_133235158
Wow vet mooi Neo :o _O_


Haha bdh en.dan vragen ze na een paar maanden/weken niet hoe het met julie gaat ofzo? Toen ik vertelde dat ik met M ging chillen zaten ze nog net geen sokjes voor de kleinkinderen te breien.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133235297
Zieke plaatjes Neo :o ^O^
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133235420
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Haha :+ ja, het is inderdaad dat plaatje :')

Even wat gegeten in e stad, wat gedronken, nog wat gedronken en toen het kroegje dicht was hadden we nog steeds dorst :7 Kwam dat toch goed uit dat ik geheel toevallig een goeie fles wijn en een mooie film in mijn net gepoetste huis had liggen :7 En toen die film om 2 uur was afgelopen vond ze het toch wat laat om nog naar huis te gaan :7

Wat we verder gaan doen weet ik niet, maar ik heb er een goed gevoel over :Y alleen komt over een paar weken die andere weer terug, zit nu in Spanje :{ Timing had beter gekund :')
Haha nice! :D Ook goed excuus om dan te blijven inderdaad.

Nja je hoeft nu niet te kiezen toch?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133235456
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow vet mooi Neo :o _O_

Haha bdh en.dan vragen ze na een paar maanden/weken niet hoe het met julie gaat ofzo? Toen ik vertelde dat ik met M ging chillen zaten ze nog net geen sokjes voor de kleinkinderen te breien.
Vragen ze wel hoor, maar niet te veel want ze weten dat ik daar niet tegen kan :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133235466
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow vet mooi Neo :o _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef BlackLining het volgende:
Zieke plaatjes Neo :o ^O^
Thanks :*

Ik ga m'n bed in, weltrusten all :W
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133235496
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Haha nice! :D Ook goed excuus om dan te blijven inderdaad.

Nja je hoeft nu niet te kiezen toch?
Nee, maar ik kan ze niet allebei aan het lijntje houden natuurlijk :7

Daarnaast vind ik dit gewoon vieze spelletjes ook, dus ik ga eens hard nadenken hoe ik dat aan ga pakken :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133235573
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vragen ze wel hoor, maar niet te veel want ze weten dat ik daar niet tegen kan :D
Relaxed dat ze daar rekening mee houden.

En wow handje je hebt nu zelf gezegd dat ze je vriendinnetje is!! :D *G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133235670
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Relaxed dat ze daar rekening mee houden.

En wow handje je hebt nu zelf gezegd dat ze je vriendinnetje is!! :D *G*
Ze moeten er maar rekening mee houden.

Ja, dat zijn we officieus ook :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133235709
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan ze niet allebei aan het lijntje houden natuurlijk :7

Daarnaast vind ik dit gewoon vieze spelletjes ook, dus ik ga eens hard nadenken hoe ik dat aan ga pakken :)
Hm mja zolang het beide "daten" is en niks hebt uitgesproken om niks met een ander te doen/afspreken is er toch geen spelletje?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133235758
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze moeten er maar rekening mee houden.

Ja, dat zijn we officieus ook :D
Tsja :P

Haha :D Ik vind het echt leuk voor je!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133235848
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Tsja :P

Haha :D Ik vind het echt leuk voor je!
Ik vind het ook leuk :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133235886
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuk :)
Weg bindingsangst :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133235898
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hm mja zolang het beide "daten" is en niks hebt uitgesproken om niks met een ander te doen/afspreken is er toch geen spelletje?
Dan nog vind ik het vuil.

Al heeft het wel iets episch natuurlijk. Ik voel me wel heul erg alpha zo :7

Mwa, die andere is al zo lang weg, we hadden van tevoren gezegd dat als we een leuke kans zouden krijgen dat we geen rekening met elkaar hoefde te houden, dus dat doe ik niet :) Sowieso is dat nogal verwaterd, dus daar gaan we afscheid van nemen :)

Ik vertel dat trouwens ook nooit tegen mijn ouders :') Volgens mij denken die dat ik de laatste vier jaar geen vriendin meer heb gehad _O- Die gaan dan meteen op bezoek bij de schoonouders enzo, haar toevoegen op Facebook, en dat soort onzin. Even een paar maanden aankijken en dan wil ik dat wel vertellen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133236070
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Weg bindingsangst :7
Ging vanzelf :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133236080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het vuil.

Al heeft het wel iets episch natuurlijk. Ik voel me wel heul erg alpha zo :7

Mwa, die andere is al zo lang weg, we hadden van tevoren gezegd dat als we een leuke kans zouden krijgen dat we geen rekening met elkaar hoefde te houden, dus dat doe ik niet :) Sowieso is dat nogal verwaterd, dus daar gaan we afscheid van nemen :)

Ik vertel dat trouwens ook nooit tegen mijn ouders :') Volgens mij denken die dat ik de laatste vier jaar geen vriendin meer heb gehad _O- Die gaan dan meteen op bezoek bij de schoonouders enzo, haar toevoegen op Facebook, en dat soort onzin. Even een paar maanden aankijken en dan wil ik dat wel vertellen.
Wel netjes van je dat je zo denkt. :o

Omg ouders op bezoek bij schoonfamilie wat een grap. Dat moet je als ouders toch ook niet willen. :r

Als ik op mezelf zou wonen zou ik echt pas na 2 jaar wat vertellen. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133236111
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ging vanzelf :o
Nice _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133236372
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vragen ze wel hoor, maar niet te veel want ze weten dat ik daar niet tegen kan :D
Lucky bastard :') Als ik bij mijn ouwelui ook maar één kleine hint laat vallen zit ik meteen in een kruisverhoor :')

Denken trouwens ook al dat wanneer ik naar een vrouw toe ga, dat dat meteen mijn vriendin is :') Erg hinderlijk. Voor zover het mijn ouders aangaat ben ik een kluizenaar. Dat scheelt een hoop uitleggen :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133236574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Lucky bastard :') Als ik bij mijn ouwelui ook maar één kleine hint laat vallen zit ik meteen in een kruisverhoor :')

Denken trouwens ook al dat wanneer ik naar een vrouw toe ga, dat dat meteen mijn vriendin is :') Erg hinderlijk. Voor zover het mijn ouders aangaat ben ik een kluizenaar. Dat scheelt een hoop uitleggen :')
Ik heb precies hetzelfde hoor :') Alleen ik heb ze DUIDELIJK kenbaar gemaakt dat ze NIKS moeten vragen omdat ik dan helemaal dichtklap :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133236953
Wanneer weer meetje trouwens?

We hebben veel bij te praten volgens mij O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133238208
Ja ik kan eigenlijk elke dinsdag en woensdag en donderdag wel ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_133239751
Weer de Terminus dan? Want dan ga ik morgen vast mijn bier bestellen. Hopelijk is het er dan als de meet is -O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133246302
Loop gewoon een gratis bossche bol mis. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_133246383
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Loop gewoon een gratis bossche bol mis. ;(
Kut leven.

Hoe dat zo? ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_133246894
Yo my niggaz!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_133247045
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kut leven.

Hoe dat zo? ;(
Ziek thuis en jarige collega die ze zou halen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')