Wou al zeggenquote:

quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh handig....ik ga dr eens na kijken![]()
Mijn moeder die had een appelmoes potje van hak...die zo 1-2 open gaan...geloofde ze niet dus...plop![]()

Die heb ik ook...althans Dk had die ooit gehad als gadget van de diabetes leverancier. best een uitkomst want ik dronk eerst weken water...bietje saai werd het wel en toen zag ik dat ding in de laquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kut is dat he????? Ik krijg ook vaak echt die kutdingen niet meer open. Mo heeft zo'n ding voor me gekocht, kun je ook op frisdrankflessen zetten en dan openen...

Dat is voor het eerst dat ik iemand dat hoor (lees) zeggen.quote:

ik had bonje met mijn baas. Maar hij gaat iets anders doen binnen het bedrijf. Dus ben van dat gezeik af.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik iemand dat hoor (lees) zeggen.![]()
Enlighten me.

Roest vanzelf wegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die staat nog.volgens mo is het geen roest ik zeg van wel. We hebben het aangegeven bij de winkel en mo wilde nog ff afwachten

Hij wordt toch niet de baas van je nieuwe baas?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik had bonje met mijn baas. Maar hij gaat iets anders doen binnen het bedrijf. Dus ben van dat gezeik af.

nee hij neemt het team van een gestopte manager over. Dus hij zit wel op mijn verdieping maar ik hoef niet meer met hem te praten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij wordt toch niet de baas van je nieuwe baas?

Mooi!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hij neemt het team van een gestopte manager over. Dus hij zit wel op mijn verdieping maar ik hoef niet meer met hem te praten.

En krijg je dan wel een leuke nieuwe baas ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hij neemt het team van een gestopte manager over. Dus hij zit wel op mijn verdieping maar ik hoef niet meer met hem te praten.

als jij solliciteert welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
En krijg je dan wel een leuke nieuwe baas ?

i hope so.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
fijn toek. hopen dat het met je nieuwe baas wel klikt.

Nou ik ben heel streng hoorquote:

jij? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik ben heel streng hooren fijn dat je mag blijven,

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |