quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net 2 augurken op![]()
Dat klinkt natuurlijk niet als een hele prestatie, maar omdat ik zelf de potten niet meer open kreeg heb ik echt al maanden geen augurk op...mijn moeder heeft hem gewoon in de supermarkt voor me los gedraaid

Twee augurken eruit, pot weer terug in het schap, niemand die het zietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:47 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net 2 augurken op![]()
Dat klinkt natuurlijk niet als een hele prestatie, maar omdat ik zelf de potten niet meer open kreeg heb ik echt al maanden geen augurk op...mijn moeder heeft hem gewoon in de supermarkt voor me los gedraaid

ik ga binnenkort met mams naar een winkeltje voor allerlei handige hulpmiddelen bij reuma.....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Twee augurken eruit, pot weer terug in het schap, niemand die het ziet
Sorry
Jij moet zo'n uberhandige pottenopener! Of heb je die al en heb je daar ook niets aan?

oeh handig....ik ga dr eens na kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.thuiszorgwinkel.nl/jarkey-potopener.html
Die moet jeDie verkochten ze toen ik nog bij de blokker werkte ook gewoon bij de blokker

Hier plopte 'ie ook sneller dan ik dachtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh handig....ik ga dr eens na kijken![]()
Mijn moeder die had een appelmoes potje van hak...die zo 1-2 open gaan...geloofde ze niet dus...plop![]()

Lol, zou mijn moeder ook zo kunnen doenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh handig....ik ga dr eens na kijken![]()
Mijn moeder die had een appelmoes potje van hak...die zo 1-2 open gaan...geloofde ze niet dus...plop![]()

ook in de supermarkt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier plopte 'ie ook sneller dan ik dacht

Als de augurkenpotten (én de Amsterdamse uienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef Laysa het volgende:
Wat Knoflookje zegt klopt...nu nog de augurken en amsterdamse uitjes

daar heb ik dus de kracht niet meer voor in mijn handenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Overigens, als de augurkenpotten nog niet het nieuwe deksel hebben en je handen niet sterk genoeg zijn: tik even de punt van een mes in het deksel (gaatje maken), het vacuum ontsnapt en pot gaat zó heel makkelijk open.

quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar heb ik dus de kracht niet meer voor in mijn handen

Heldinquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:
mijn vet percentage is binnen een maand met 1% gedaald

Kut is dat he????? Ik krijg ook vaak echt die kutdingen niet meer open. Mo heeft zo'n ding voor me gekocht, kun je ook op frisdrankflessen zetten en dan openen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar heb ik dus de kracht niet meer voor in mijn handen

Die staat nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Heldin![]()
Hoe is het met je keuken?

Mánnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die staat nog.volgens mo is het geen roest ik zeg van wel. We hebben het aangegeven bij de winkel en mo wilde nog ff afwachten

oy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |