Ik voelde echt niks. Zelfs niet dat mijn been de lucht in ging.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik voelde met de ruggenprik wel degelijk dat ze met me bezig waren, maar heb geen pijn gehad.
Wel ook steeds bang dat ik in m'n ziekenhuisslip zeek
Dat beide benen de lucht ingingen om te joderen voelde ik ook niet, de schaamte voelde ik echter welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voelde echt niks. Zelfs niet dat mijn been de lucht in ging.
Ooh ik ben niet de enigeBLOEDirritant
Klopt ja. Wat ook niet al te zachtzinnig ging trouwens, net of ze een plastic zak opentrokken. Zeiden ze ook nog trouwens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Die arts had het erover dat er een moment is tijdens een keizersnede dat mensen wel degelijk pijn voelen: ik meen op het moment dat het buikvlies doorgaat, maar het kan ook een ander moment zijn... ik schrok ervan
Ik kan me die pijn zelf niet meer herinneren, dus ik denk dat het wellicht wel meevalt hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Die arts had het erover dat er een moment is tijdens een keizersnede dat mensen wel degelijk pijn voelen: ik meen op het moment dat het buikvlies doorgaat, maar het kan ook een ander moment zijn... ik schrok ervan
Ze scheuren het idd gewoon open.Schijnt het mooiste/beste te helen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt ja. Wat ook niet al te zachtzinnig ging trouwens, net of ze een plastic zak opentrokken. Zeiden ze ook nog trouwens.
Natuurlijk voelt ze dat ze bezig zijn, ze zetten nogal wat geweld op dat lichaamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh echt, omdat ze dat volgens mij wel zo zeiden in dat programma, volgens mij vroegen ze het nog aan die vrouw zelf, dat ze wel voelde dat ze bezig waren zeg maar.
Ik heb wel eens zo'n docu gezien over mensen bij wie de verdoving tijdens een operatie niet goed werkte, lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.
Ik geef die chauffeur groot gelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat vinden jullie trouwens van deze buschauffeur? Het is nogal rigoureus om ze met zijn allen uit de bus te zetten, maar me dunkt mogen de begeleiders ook wel wat meer hun best doen om die kinderen in het gareel te houden hoor.
Ja, preciesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Het lijkt me dat de meester een groot gezagsprobleem heeft. 'Knopjes hebben aantrekkingskracht'; flikker op zeg, zorg gewoon dat je klas luistert
Dan lijkt met de bus reizen me sowieso een slecht ideequote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, preciesMaar misschien dat het van die hoog sensitieve nieuwetijdskinderen zijn die alleen maar met houten speelgoed mogen spelen en waar je niks tegen mag zeggen want stel je voor dat het kind erdoor beschadigd raakt.
Die foto in dat topic dat de waterleiding gesprongen isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Slecht voorbeeld van de meester ja. (En ook wel een beetje een overtrokken reactie van de buschauffeur denk ik...)
Over nieuws gesproken:
http://forum.fok.nl/topic/2037140
Waarom overtrokken? Bij mij waren ze na de tweede keer gewaarschuwd en er bij de derde keer er al uitgevlogen. Respect moet je afdwingen soms. En deze kinderen zullen wel aangevoeld hebben dat de meester het ook maar wat lollig vond....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:01 schreef Candaasje het volgende:
Slecht voorbeeld van de meester ja. (En ook wel een beetje een overtrokken reactie van de buschauffeur denk ik...)
Over nieuws gesproken:
http://forum.fok.nl/topic/2037140
Eerste helemaal met je eens (weet ook weer waarom ik toen de pabo niet heb afgemaakt, en dat in die jaren dat kinderen nog luisterdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom overtrokken? Bij mij waren ze na de tweede keer gewaarschuwd en er bij de derde keer er al uitgevlogen. Respect moet je afdwingen soms. En deze kinderen zullen wel aangevoeld hebben dat de meester het ook maar wat lollig vond....
Ik heb m'n scriptie ingestuurd voor een scriptieprijs... gewoon voor de lol hoor, ik haal me niks in mijn hoofd
Mij maak je er niet jaloers mee. Maar dat komt door de manier hoe mijn lichaam altijd op chocola reageert, afstotend zeg maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik kom jullie heel even klein tikje jaloers maken, luchtige CHOCOLADETAARTmet heel veel romige chocoladecrême, massa's chocoladekrullen (puur) en zo
Mag ik dat een hele goede post vinden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, preciesMaar misschien dat het van die hoog sensitieve nieuwetijdskinderen zijn die alleen maar met houten speelgoed mogen spelen en waar je niks tegen mag zeggen want stel je voor dat het kind erdoor beschadigd raakt.
Ik eet nooit taart maar vandaag wel want goed excuus (en vrouwen reageren helemaal anders op chocola dan mannenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mij maak je er niet jaloers mee. Maar dat komt door de manier hoe mijn lichaam altijd op chocola reageert, afstotend zeg maar.
Mijn vader moest destijds stoppen wegens een minimaal 'splaakgeblek'.... toen waren ze té streng, nu vraag ik me weleens af wat de eisen zijn, als ik juffen vrolijk 'ik wordt...' zie schrijven (en nee, niet alleen op fora, da's informeel, maar op een rapport bijvoorbeeldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Eerste helemaal met je eens (weet ook weer waarom ik toen de pabo niet heb afgemaakt, en dat in die jaren dat kinderen nog luisterden) Die meester...
![]()
En tweede deel:Good for you.
Sushi eten bij shabu shabu.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat zijn we allemaal van plan? Gaan we afvallen? Van Wikipedia:
[..]
Klopt wat jij zegt, mijn vriendin heeft een zoon die nu, op zijn amper 12de naar het Gym is en die komt thuis van school en vertelt met grote ogen dat hij het nog niet durft maar de leraren al diverse keren had kunnen corrigerenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn vader moest destijds stoppen wegens een minimaal 'splaakgeblek'.... toen waren ze té streng, nu vraag ik me weleens af wat de eisen zijn, als ik juffen vrolijk 'ik wordt...' zie schrijven (en nee, niet alleen op fora, da's informeel, maar op een rapport bijvoorbeeld)
Dat mag jij zekerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mag ik dat een hele goede post vinden?![]()
Kinderen die nog leuk en goed opgevoed worden zijn zeldzaam. Hoewel het in mijn generatie de normaalste zaak vd wereld was heb ik respect voor moeders (vaders) die hun kinderen volkomen zélf opvoeden. Dat zijn (uitzonderingen altijd daar gelaten) toch de leukere kinderen.
Maar dat is mijn mening en geen voldongen feit
Oh ja, hoe reageren vrouwen dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik eet nooit taart maar vandaag wel want goed excuus (en vrouwen reageren helemaal anders op chocola dan mannen![]()
)
Ik neem aan dat het bij de Japanner lekkerder is dan zo'n bakje van de Albert Hein? Want dat vond ik niet zo zeg maar. Voor de rest eigenlijk nog nooit sushi op.quote:
Thx voor het compliment, hier zijn ze nooit naar opvang geweest, alleen peuterspeelzaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mag ik dat een hele goede post vinden?![]()
Kinderen die nog leuk en goed opgevoed worden zijn zeldzaam. Hoewel het in mijn generatie de normaalste zaak vd wereld was heb ik respect voor moeders (vaders) die hun kinderen volkomen zélf opvoeden. Dat zijn (uitzonderingen altijd daar gelaten) toch de leukere kinderen. Dagje opvang voor het sociale aspect en zo, prima maar niet 5/7 en dan ook nog van 7 tot 19 uur of zo. No.
Maar dat is mijn mening en geen voldongen feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |