Kom ik straks op terugquote:
Billyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het eerste kindje heet Mimi en deze Billy.
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom ik straks op terugsta op de crosstrainer
Ja vind ik ook. Mimi vind ik op zich ook leuk als je tot een jaar of 4 bent, daarna is het toch niet leuk meer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Billymaar dan wel als koosnaampje
Wat zijn we allemaal van plan? Gaan we afvallen? Van Wikipedia:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:41 schreef roos85 het volgende:
Nog over de shabu, wil ik best regelen. Echter zitten mijn weekenden tot eind van het jaar vol.
Dus vanaf januari 2014 heb ik weer tijd
quote:Shabu, a slang term for the drug methamphetamine used in Japan, Hong Kong, Philippines, Malaysia and Indonesia
Ik doe nooit geen ruggenprik meerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel heel raar hoor, met zo'n ruggenprik, dat je geen pijn voelt, maar je voelt wel dat ze bezig zijn. Ben bij de tandarts ook wel eens verdoofd, maar da's toch anders, dan zitten ze ook niet zo diep in je lichaam.
Mimiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Mimi vind ik op zich ook leuk als je tot een jaar of 4 bent, daarna is het toch niet leuk meer?Ben je volwassen en heet je Mimi, beetje kinderachtige naam.
Mijn moeder heeft voor een kijkoperatie aan d'r knie een ruggenprik gehad, die vond het op zich niet zo erg, alleen het uitwerken van de verdoving was vervelend vond ze. Vooral omdat ze niet goed kon aanvoelen wanneer al wel of nog niet kon lopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik doe nooit geen ruggenprik meerBij de keizersnede lukte ze het bijna niet om hem te zetten en werd er gedreigd met een volledige narcose (dan was ik er dus zelf niet bij en had mijn man er ook niet bij mogen zijn). Uiteindelijk is het wel gelukt. Daarna nog 2 operaties gehad met ruggenprik waarbij de laatste te hoog is gezet en ik dus af en toe vergat te ademen. Toen ook nog mijn bloeddruk drastisch kelderde en ik tijdens de operatie pijn begon te voelen hebben ze me maar onder volledige narcose gedaan. Heerlijk!
Wat vinden we van Roos(je)? Zo heet het pasgeboren dochtertje van een vriend en zijn vrouw. Ik vind het zelf op zich wel een leuke naam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Mimi vind ik op zich ook leuk als je tot een jaar of 4 bent, daarna is het toch niet leuk meer?Ben je volwassen en heet je Mimi, beetje kinderachtige naam.
Roos vind ik een mooie naamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat vinden we van Roos(je)? Zo heet het pasgeboren dochtertje van een vriend en zijn vrouw. Ik vind het zelf op zich wel een leuke naam.
Het kan idd even duren voordat de verdoving helemaal is uitgewerkt. Ik vind het ook altijd een gek gevoelquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft voor een kijkoperatie aan d'r knie een ruggenprik gehad, die vond het op zich niet zo erg, alleen het uitwerken van de verdoving was vervelend vond ze. Vooral omdat ze niet goed kon aanvoelen wanneer al wel of nog niet kon lopen.
Ik denk dat "je" daarom ook tussen haakjes stond op het geboortekaartje. Was wel een leuk kaartje trouwens.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Roos vind ik een mooie naamMaar Roosje niet zo geschikt als het kind ouder wordt.
Bij mij zat er vroeger een Rooswitha in de klas, was een Surinaams meisje. Vond ik ook een mooie naam. Meisje zelf toen ook trouwensquote:
Met een ruggenprik voel je helemaal niks. Althans, ik heb helemaal niks gevoeld (afgezien van de 3de x, toen hadden ze te weinig gezet en voelde ik de scalpel snijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel heel raar hoor, met zo'n ruggenprik, dat je geen pijn voelt, maar je voelt wel dat ze bezig zijn. Ben bij de tandarts ook wel eens verdoofd, maar da's toch anders, dan zitten ze ook niet zo diep in je lichaam.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:53 schreef Bamba het volgende:
met ruggenprik waarbij de laatste te hoog is gezet en ik dus af en toe vergat te ademen.
Ik had telkens het idee dat ik in mijn broek had lopen zeikenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het kan idd even duren voordat de verdoving helemaal is uitgewerkt. Ik vind het ook altijd een gek gevoel
Oh echt, omdat ze dat volgens mij wel zo zeiden in dat programma, volgens mij vroegen ze het nog aan die vrouw zelf, dat ze wel voelde dat ze bezig waren zeg maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met een ruggenprik voel je helemaal niks. Althans, ik heb helemaal niks gevoeld (afgezien van de 3de x, toen hadden ze te weinig gezet en voelde ik de scalpel snijden). Ook niet het trekken aan je lichaam oid, of het omhoog doen van je been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |