WAT EEN HAARGROEI WAT EEN HAARGROEIquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Domiens haar groeit snel.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN HAARGROEI WAT EEN HAARGROEI
Wat een hippie. Met z'n kruisje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Domiens haar groeit snel.
FUUUUUUUUUUUUquote:
Eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Domien ga alsjeblieft plaatjes draaien en houd je mond.
Ik kon het plaatje niet vindenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is niet bekend, dat plaatje met de stoel wel.
quote:
Geweldigquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:47 schreef Pino112 het volgende:
Even tellen hoevaak ie nog gaat zeggen dat ie bij Jay Z was.
Niks over gehoord nogquote:
HEYquote:
Dat bedoel ik dus!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HEY
KOM HIER DAN
KRIJG JE KLAPPEN
Jay-Zquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat heeft Domien gisteravond eigenlijk gedaan?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien neemt wel vaker de achteringang denk ik.
Thanx voor deze savequote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien neemt wel vaker de achteringang denk ik.
Domien zou wel ongeveer de laatste keus zijn als ik zoiets zou toestaan, toestemming die natuurlijk geheel onmogelijk is.quote:
Het is wel een tyfusnummerquote:
Dit ook.quote:
La Camisa Negra vind ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit ook.
Meneertje met zijn zwarte trui.
+1 voor dezen garpjquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sorry, ik schoot een beetje uit. Het was ook zo'n ontlading.
Pure kwaliteitquote:
Echt he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk dat gezeik over dat huis voorbij.
Tamara (quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het normaal dat ik elke 5 minuten een uitdaging krijg van een wildvreemde bij het Popduel?
Uhm ja. Ik klik altijd op random speler, maar niemand wil schijnbaar met mij spelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is het normaal dat ik elke 5 minuten een uitdaging krijg van een wildvreemde bij het Popduel?
Ja elke keer een ander persoon he.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tamara () wil graag met je spelen.
Ik hoorde dat SC wel met je wilde spelen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ja. Ik klik altijd op random speler, maar niemand wil schijnbaar met mij spelen.
Ik heb geen zin vandaag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat SC wel met je wilde spelen...
Zonde.quote:
Ik ben helemaal klaar met al die Pieten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het trouwens een beetje zielig hoe de leiding van FOK! met die zwarte piet-discussie bezig is, alsof ze gekleurd zijn.
Hihaho wat een grapje.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met al die Pieten.
Die hoort er gewoon bij!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Rickario het volgende:
Die BTW commercial ben ik inmiddels ook meer dan zat
baai de wee, de bee tee wee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Rickario het volgende:
Die BTW commercial ben ik inmiddels ook meer dan zat
Ik zit dan altijd te swingen in de autoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
baai de wee, de bee tee wee.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat SC wel met je wilde spelen...
New Age?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
'nieuwe plaat' van die man van mattafix.
Nummer is al bijna 2 jaar uit
Ja.quote:
Dat is niet eens van Mattafix, maar enkel van de zanger daarvan. Marlon Roudette.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
'nieuwe plaat' van die man van mattafix.
Nummer is al bijna 2 jaar uit
Dat zegt ze?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is niet eens van Mattafix, maar enkel van de zanger daarvan. Marlon Roudette.
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is niet eens van Mattafix, maar enkel van de zanger daarvan. Marlon Roudette.
Kun je niet lezen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:01 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Oh excuus, ik zag 'die man van' over het hoofd
Moet je een goede app gebruiken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is er met twitter gebeurd? Stomme previews van al die foto's. Als ik foto wil zien klik er wel op.
Gebruik al tijden gewoon de normale website, zie niet in wm ik het anders zou moeten doen.quote:
De website is al helemaal aids ja. Gewoon blijven gebruiken dus, want je ziet niet in waarom het anders moet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gebruik al tijden gewoon de normale website, zie niet in wm ik het anders zou moeten doen.
what's going on Pino?quote:
De grap niet snappenquote:
Gezellige meet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, er schijnt vandaag een VBL-SC meet in Roffa te zijn. Denk dat het Maasgebouw bestormd gaat worden dus.
Dank voor de waarschuwing. Blijf ik mooi binnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, er schijnt vandaag een VBL-SC meet in Roffa te zijn. Denk dat het Maasgebouw bestormd gaat worden dus.
In Roffa wonenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. Blijf ik mooi binnen.
quote:
Roffa of 010.quote:
Met Station Kapsalonquote:
Keigrappig man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
Haha wat een leuk fragmentje van Giel was dat weer
xDquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
xd xd iksdeequote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
Ik ga eerst werken en daarna naar het voetbal. Zo kan het ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:07 schreef Rickario het volgende:
Wie gaat er nu winkelen en dan direct door naar de kroeg. Dan zit je daar met al je tassen en nieuw gekochte kleding
rij net de tunnel in bij rotterdam blaak dus mis t grootste deelquote:
Rotterdamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:12 schreef franklop het volgende:
[..]
rij net de tunnel in bij rotterdam blaak dus mis t grootste deel
Verdomd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten dat je niet kan hotlinken van Dumpert
heb Samsung, heb je geen Internet nodig om radio te luisterenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rotterdam! Maar is daar geen internet dan?
Ah ja oke. FM is tegenwoordig zeldzaam.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:17 schreef franklop het volgende:
[..]
heb Samsung, heb je geen Internet nodig om radio te luisteren
Yes. Daarom ook blij meequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah ja oke. FM is tegenwoordig zeldzaam.
Ja ik hing gierend in de vangrailquote:Op woensdag 30 oktober 2013 16:51 schreef alors het volgende:
Herkenbaarquote:
Ik moest je post een paar keer lezen totdat ik doorhad dat je het niet over afrikanen had.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Ongelofelijk dat er nog steeds bosjes mensen in die sneeuw-verkeersinformatie grap van Michiel trappen.
Dan had ik wel 'bosjesmensen' getypt hè...?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest je post een paar keer lezen totdat ik doorhad dat je het niet over afrikanen had.
Sowieso OUD.quote:
Ik heb OUD niet in mijn forumindex staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb OUD niet in mijn forumindex staan.
Ik las het jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgens mij belt Tjitse me zo.![]()
Gelukkig.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal wel buiten de uitzending om zijn, tis nog een paar minuten.
Strippoker?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Verloren met poker van mijn huisgenoten.
Tuurlijk niet. De jongens zijn daar veel te jong voor.quote:
De jongens?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De jongens zijn daar veel te jong voor.
Huisgenoten waren jongens. Wat dacht jij dan?quote:
Jouw bloemkolen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huisgenoten waren jongens. Wat dacht jij dan?
Ja, dat lange donker vind ik ook niks!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat best
Alleen hekel aan het feit dat het zolang donker is op een dag.
Fantastisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
Pino112, ik heb een legendarische quote van jou in mijn sig gezet.
Ik weet niet hoe ze eruit zietquote:
Heel verschillend, google maar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze eruit ziet
Ahquote:
Hahaha idd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie net een foto op de facebook van Giel van Anneke...
laat maar...
Heeft wel een fantastische stem. Strange Machinesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie net een foto op de facebook van Giel van Anneke...
laat maar...
Het wordt de nieuwe MH. Ik weet het zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:42 schreef alors het volgende:
Hoevaak ik wel niet inschakel waarna dit nummer wordt ingeschakeldKnop maar weer.
Mag hopen van niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het wordt de nieuwe MH. Ik weet het zeker.
Zegt genoeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is typisch zo'n 3fm plaatje. Coen, Sander en Domien zijn er helemaal wild van.
Dat zei ik maandag ook al ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het wordt de nieuwe MH. Ik weet het zeker.
Precies.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
"De school gaat de busmaatschappij aanklagen."want kinderen doen tegenwoordig niets meer fout, want die zijn allemaal heel braaf opgevoed.
Nou idd, het onschuldige kind van tegenwoordig hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
"De school gaat de busmaatschappij aanklagen."want kinderen doen tegenwoordig niets meer fout, want die zijn allemaal heel braaf opgevoed.
Als het gewoon een touringcar en geen lijndienst was moet de chauffeur gewoon niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was een gewone lijndienst die altijd rijdt, alleen nu zaten er 35 irritante kleuters in met hun juffen die geen controle heeft over de kinders.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als het gewoon een touringcar en geen lijndienst was moet de chauffeur gewoon niet zo moeilijk doen.
En dan is het volledig terecht dat de school de busmaatschappij gaat aanklagen.
Lekker rebels.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de busmaatschappij was, ging ik de school aanklagen. Door het niet onder controle hebben van de kinderen gaven ze veel overlast voor de andere reizigers.
Hmm maar dan nog was er een prima andere oplossing te vinden. Het gebeurt hier vaak genoeg dat er een kleuter (van welke leeftijd dan ook) bij elke halte op een knopje drukt. De chauffeur reageert dan gewoon niet meer op de stopknopjes en roept dan om dat er maar geroepen moet worden wanneer er iemand uit moetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een gewone lijndienst die altijd rijdt, alleen nu zaten er 35 irritante kleuters in met hun juffen die geen controle heeft over de kinders.
Het is een beetje zielig van die chauffeur hoor. Ja, kleine kinderen zijn kut, en 45 in het kwadraat is dramatisch.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was een gewone lijndienst die altijd rijdt, alleen nu zaten er 35 irritante kleuters in met hun juffen die geen controle heeft over de kinders.
Inderdaad. Come on, het zijn kleuters. Met een beetje handigheid was het geen enkel probleem geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een beetje zielig van die chauffeur hoor. Ja, kleine kinderen zijn kut, en 45 in het kwadraat is dramatisch.
Maar kom op.
Ik heb het nog nooit meegemaakt hier in Eindhoven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm maar dan nog was er een prima andere oplossing te vinden. Het gebeurt hier vaak genoeg dat er een kleuter (van welke leeftijd dan ook) bij elke halte op een knopje drukt. De chauffeur reageert dan gewoon niet meer op de stopknopjes en roept dan om dat er maar geroepen moet worden wanneer er iemand uit moet
Ik ben een import Eindhovenaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt hier in Eindhoven.
Gelukkig werk ik op vrijdag niet tot vijf uur.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)nk-als-nummer-1.html
RIP Mex
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik op vrijdag niet tot vijf uur.
17quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.skyradio.nl/special/nr-1-top-101?intern=bbv
De hele lijst.
Ik hoop dat mijn collega morgen ziek is.
Ik keek eerst naar 96 en toen dacht ik dat je trollde, maar 17 is wel top jaquote:
Rolling in the Jeep op 2quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt, wat een kanjerslechte lijst.
Manmanmanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.skyradio.nl/special/nr-1-top-101?intern=bbv
De hele lijst.
Ik hoop dat mijn collega morgen ziek is.
Tjibbe!quote:
Pino, je luistert ook Sky? Wat leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |