quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
Ik zoek binnenkort wel even een echte van mij
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
Raak dan maar gewend aan die misselijkheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende: [..] Dat kan het niet zijn want dat ben ik al gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raak dan maar gewend aan die misselijkheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef Nestalgie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 oktober 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende: [..] Dat kan het niet zijn want dat ben ik al gewend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Zwanger kan niet
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Raak dan maar gewend aan die misselijkheid.Zwanger kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Sta je lang droog?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Raak dan maar gewend aan die misselijkheid.Zwanger kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:15 schreef Sardu het volgende:
Godver Nes, quotefuckups allover the place.
Ga weg, pedoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen oorbellen meer in het wild gespot?
Hé jij!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen oorbellen meer in het wild gespot?
Zal ik het regenseizoen dan maar langsbrengen?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Mja jawel
Zal ik het regenseizoen dan maar langsbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |