beetje welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef bella40 het volgende:
[..]
ik doe niet alsof ik een slachtoffer ben en heb zekker geen zelfmedelijde.
dus? de oplossing lijkt mij zeer duidelijk, maar je weerhoudt jezelf gewoon van een daadwerkelijke oplossing.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef bella40 het volgende:
[..]
ik doe niet alsof ik een slachtoffer ben en heb zekker geen zelfmedelijde.
waar dacht je dat ik mee bezig was zitten op de bank ik ben continu aan het praten en oplossingen aan het zoeken.
en het gaat mij niet om dat ik geen recht heb maar ik vind het belagelijk niet alleen voor mij zelf maar voor andere die het nog zwaarder hebben aan het lot worden overgelaten!!!
owja vergeten jullie krijgen geen subsidie meer dat is waar ook/quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat mag je wel vertellen maar dat is gelogen.
Wat voor subsidie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef bella40 het volgende:
[..]
owja vergeten jullie krijgen geen subsidie meer dat is waar ook/
Deze opmerking was nog vacant, dus pak je kans.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
Iemand al gesuggereerd dat TS haar kontje achter het station gaat verhuren?
ik heb in het verlede inderdaag veel mee gemaakt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:34 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
dus? de oplossing lijkt mij zeer duidelijk, maar je weerhoudt jezelf gewoon van een daadwerkelijke oplossing.
Paniekaanvallen zijn nooit fijn, en dat weet ik, maar dat heeft mij nooit van weerhouden om naar (in jouw termen) school te gaan.
Waarom heb je paniekaanvallen? waarom heb je een burnout? een traumatisch verleden? medicijnen is misschien een oplossing?
Ik durf het haast niet te zeggen, maar er zijn ongetwijfeld opleidingen die simpeler zijn en met minder psychisch gestoorden. Ook op MBO niveau 4.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef bella40 het volgende:
[..]
ik heb in het verlede inderdaag veel mee gemaakt.
en ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals
een psygiater , praat groep, een pysgiater thuis. medicatie , en nu dan een psygoloog online
mijn opleiding is zwaar ik loop stage met mensen die pysygiesch niet in orden zijn en ik heb dyslextie.
ik heb het zolang weten vol te houden en het is nu gewoon te vol.
het is zonde ik weet het liever wil ik ook door.
maar hoe ver moet ik gaan? tot ik zelf in een insteling terecht kom.. ?
Wat wil je nou horen, meid?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef bella40 het volgende:
[..]
een psygiater , praat groep, een pysgiater thuis. medicatie , en nu dan een psygoloog online
mijn opleiding is zwaar ik loop stage met mensen die pysygiesch niet in orden zijn en ik heb dyslextie.
ik wil je ook wel achter de ramen zetten, maar waarom ben je die opleiding uberhaupt gaan doen? je hebt zelf de problemen en je gaat een opleiding volgen die inhoud dat je met zulke mensen moet omgaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef bella40 het volgende:
[..]
Dat ze zielig is.quote:
De kans bij zo'n stage is behoorlijk groot dat ze je 's avonds niet meer naar huis laten gaan, vrees ik, TS.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef bella40 het volgende:
[..]
als mensen naar een zorg tehuis gaan of bv je kind naar de kindercrese krijgen ze geld om dat te kunne te betalen maar omdat nu de bezuinigingen er zijn gaan er hoop zorg instanties weg en moetten de kinderen voor de ouders gaan zorgen..quote:
dat klopt alleen heb ik het geld daar niet voor en daarom wil ik ook eigelijk gaan werken of hulp van de uwv om te kunne werken zodat ik later alsnog een opleiding kan volgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen, maar er zijn ongetwijfeld opleidingen die simpeler zijn en met minder psychisch gestoorden. Ook op MBO niveau 4.
Eigenlijk zouden ze jou moeten betalen dat je voor je vader zorgt, in plaats van dat ze zeuren dat je naar school moet, he?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef bella40 het volgende:
[..]
als mensen naar een zorg tehuis gaan of bv je kind naar de kindercrese krijgen ze geld om dat te kunne te betalen maar omdat nu de bezuinigingen er zijn gaan er hoop zorg instanties weg en moetten de kinderen voor de ouders gaan zorgen..
dus waarom maak je dit topic aan? om zielig te zijn?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:57 schreef bella40 het volgende:
[..]
dat klopt alleen heb ik het geld daar niet voor en daarom wil ik ook eigelijk gaan werken of hulp van de uwv om te kunne werken zodat ik later alsnog een opleiding kan volgen
dankje wel voor je begrip hier heb ik wat aan eindelijk een persoon die wel empatisch is enquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:43 schreef Wespensteek het volgende:
Je hoeft je niet te schamen als je gebruik maakt/wil maken van een sociaal vangnet. Die regels zijn afgesproken en iedereen die er recht op heeft mag het aanvragen. Hier op fok lopen een stel zeurders die dan gaan afgeven op die mensen maar ook die zeurders willen graag geholpen worden als het nodig is of het zijn erg domme mensen.
In mijn ogen moet je zoals ik eerder al aangaf eerst eens naar de huisarts om jouw ziekte te bespreken zeker gezien de voorgeschiedenis. Daarna naar UWV om of bijstand of wajong aan te vragen.
Voor beide gelden wel voorwaarden waaraan je moet voldoen.
ik heb al gesprekken gehad maar ik denk dat ik het toch nog maar weer een keer probeer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Ga met je SLB'er praten. Je bent er al eerder bovenop gekomen, dat kan je nog een keer. Er zijn heus wel mogelijkheden om jou je school te laten halen.
Nja, ik zou zeggen onder curatele. Graag ook verplichte anticoncpetie, want anders kan de maatschappij voor nog meer 'probleempjes' opdraaien...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:02 schreef LXIV het volgende:
Als je te zwak bent om een MBO-opleiding onder Nederlandse omstandigheden te trekken, zonder enige fysieke beperkingen, dan ben je echt gewoon te zwak voor het leven in het algemeen.
Inderdaad mensen, alleen knuffelreacties en medeleven zijn gewenst. Een spiegel voor deze klaagzang van iemand van begin 20, thuiswonend en nog geeneens in staat een basisopleiding fatsoenlijk te volgen, dat is niet gewenst.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:59 schreef bella40 het volgende:
[..]
dankje wel voor je begrip hier heb ik wat aan eindelijk een persoon die wel empatisch is en
begrip toont !! moet de rest eens een voorbeeld aan nemen.!!
En de dyslexie is genezen!!! Haleluja!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:59 schreef bella40 het volgende:
[..]
dankje wel voor je begrip hier heb ik wat aan eindelijk een persoon die wel empatisch is en
begrip toont !! moet de rest eens een voorbeeld aan nemen.!!
ik doe het met liefde voor me vader en ook voor andere mensen!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze jou moeten betalen dat je voor je vader zorgt, in plaats van dat ze zeuren dat je naar school moet, he?
GA MET JE SLB'er PRATEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |