Extra zuur omdat er voor gemotiveerde oudere werknemers die zich willen laten omscholen geen geld is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef eriksd het volgende:
Wat niet klopt is dat jij naar school gaat en doet alsof de wereld vergaat. Daarom is het ook volstrekt logisch dat er niet een ander hoeft op te draaien voor jouw gefaal.
Dus stoppen met zeuren en wat je "rechten" zijn: ga gewoon wat doen. Wees blij dat er uberhaupt een opleiding voor je gefinancieerd wordt: uit economisch perspectief is het weggegooid geld voor de belastingbetaler.
Jij begrijpt de OP niet?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef BlueMage het volgende:
Naar de gemeente en uitkering aanvragen dan maar?
Exact.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Extra zuur omdat er voor gemotiveerde oudere werknemers die zich willen laten omscholen geen geld is.
Nou ik lees dat ze alleen maar met 'n soort van werk & leer loket in contact is geweest. Je kunt ook de gemeente bellen en vragen "hallo bij wie moet ik zijn om 'n uitkering aan te vragen?" lijkt me zo. Zij kunnen je dan vertellen of je daarvoor in aanmerking komt of misschien 'n andere uitkering.quote:
En nu de TT?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou ik lees dat ze alleen maar met 'n soort van werk & leer loket in contact is geweest. Je kunt ook de gemeente bellen en vragen "hallo bij wie moet ik zijn om 'n uitkering aan te vragen?" lijkt me zo. Zij kunnen je dan vertellen of je daarvoor in aanmerking komt of misschien 'n andere uitkering.
nou meneer erik.. blij zijn?? zit wel met een hoge studie schuld op gezadelt. ?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef eriksd het volgende:
Wat niet klopt is dat jij naar school gaat en doet alsof de wereld vergaat. Daarom is het ook volstrekt logisch dat er niet een ander hoeft op te draaien voor jouw gefaal.
Dus stoppen met zeuren en wat je "rechten" zijn: ga gewoon wat doen. Wees blij dat er uberhaupt een opleiding voor je gefinancieerd wordt: uit economisch perspectief is het weggegooid geld voor de belastingbetaler.
Volgens mij neemt TS dingen aan die misschien helemaal niet waar zijn (bijv recht op 'n bijstandsuitkering of andere uitkering) ik ben daarin natuurlijk ook geen deskundige en kan ook niet inschatten waar ze precies recht op heeft maar m.i is alleen even telefonisch contact met 'n soort leer & werkloket niet de manier om dat uit te zoeken. Maar volgens mij lees jij mijn posts ook niet echt, dus ik hou maar op met happen.quote:
hoi bluemage.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef BlueMage het volgende:
Naar de gemeente en uitkering aanvragen dan maar?
Nah, dat kunnen ze niet waarderenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal.
Als jij bent uitgeschreven van school heb jij recht op een bijstandsuitkering.
Deze, zoek hulp voor je psychische problemen en ga verder met wat je nu doet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom ga je niet werken aan je gezondheid met psychische hulp en kan je niet daarnaast je opleiding doen?
Volgens mij ben jij iets te optimistisch. Dit is niet de eerste keer dat ik lees dat de gemeente nee verkoopt omdat er nog recht op studiefinanciering bestaat. Een recht dat er ook nog is als TS nu de opleiding zou stopzetten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:20 schreef Zapata het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal.
Als jij bent uitgeschreven van school heb jij recht op een bijstandsuitkering.
Als ik het goed lees wil jij een bijstandsuitkering terwijl je nog op school ingeschreven staat? Dat gaat niet, als je ipv lekker thuis zitten wilt leren mag je lenen.
Correct.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iets te optimistisch. Dit is niet de eerste keer dat ik lees dat de gemeente nee verkoopt omdat er nog recht op studiefinanciering bestaat. Een recht dat er ook nog is als TS nu de opleiding zou stopzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |