nee! hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb je de drivers van Logitech zelf al geprobeerd?
dankjewel!! helaas doet ie het nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://www.logitech.com/n(...)loads&osid=14&bit=64
Deze even installeren
Op de ontvanger/muis zit (meestal) een (reset)knopje om een kanaal te kiezen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:20 schreef turtlini het volgende:
[..]
dankjewel!! helaas doet ie het nog steeds niet
thanks voor deze tips! ik zie nergens een reset knopje, alleen op de muis het aan en uit knopje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.logitech.com/assets/34255/wireless-mouse-m235-gsw.pdf
Nederlands
Hulp bij de set-up: De muis werkt niet
1.
Staat de muis aan?
2.
Is de nano-ontvanger goed aangesloten op een USB-poort?
Probeer een andere USB-poort.
3.
Als de Nano-ontvanger op een USB-hub is aangesloten,
sluit
de
ontvanger dan eens direct op een USB-poort van
uw
computer aan.
4.
Controleer of de batterij correct in de muis is geplaatst.
5.
Probeer een ander oppervlak. Verwijder metalen objecten tussen
de muis en de nano-ontvanger.
6.
Verplaats de nano-ontvanger naar een USB-poort die zich
dichter bij de muis bevindt. Gebruikt u een pc, ga dan naar
www.logitech.com/usbextender
voor een USB-extender.
7.
Op een Windows®-besturingssysteem kunt u de muis
opnieuw verbinden met de nano-ontvanger door het
verbindingshulpprogramma te starten via
www.logitech.com/connect_utility
Je kan onder apparaatbeheer alle usbdrivers ook nog een keer verwijderen en opnieuw door Windows laten installeren, en dan de muis opnieuw aansluiten?(het kan trouwens ook even duren voordat Windows de muis herkent!)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:03 schreef turtlini het volgende:
[..]
thanks voor deze tips! ik zie nergens een reset knopje, alleen op de muis het aan en uit knopje.
het rare is dat als ik de connect utility gebruik, dat ie dan zegt dat de unifying usb nergens in aangesloten, terwijl mijn computer hem bij 'apparaten en printers' wel ziet...
jaaaaa hij doet het! ik heb nu inderdaad onder apparaatbeheer heb ik de map veranderd waarin hij naar stuurprogamma's zocht! heel erg bedankt voor je hulp!!!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:13 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je kan onder apparaatbeheer alle usbdrivers ook nog een keer verwijderen en opnieuw door Windows laten installeren, en dan de muis opnieuw aansluiten?(het kan trouwens ook even duren voordat Windows de muis herkent!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |