quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:10 schreef Toto69 het volgende:
bitterlemon zit ook in de room dus opschieten
En daarna FC Emmen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zo punt één voor vanavond is afgewerkt, nu de andere drie nog![]()
En 1 er van is je eigen punt?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zo punt één voor vanavond is afgewerkt, nu de andere drie nog![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En 1 er van is je eigen punt?
Ga ik niet redden, en ik wil wel iets kwalitatiefs goed op papier hebben natuurlijkquote:
Dat gaat natuurlijk voor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga ik niet redden, en ik wil wel iets kwalitatiefs goed op papier hebben natuurlijk
Yups, en FC Emmen wint het toch wel (hoop ik)quote:
IJsselmeervogelsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yups, en FC Emmen wint het toch wel (hoop ik)
Beter zelf 3 punten afwerken, FC Emmen gaat dat natuurlijk nooit halen vanavond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga ik niet redden, en ik wil wel iets kwalitatiefs goed op papier hebben natuurlijk
Ja dat bedoel ikquote:
DM jij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Toto, pass die gegevens nog eens door als ge wilt
Schoolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Maar FC Emmen was en is soms ook wel
Tuurlijk wel, FC Emmen gaat vogels schieten met hagelgeweren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beter zelf 3 punten afwerken, FC Emmen gaat dat natuurlijk nooit halen vanavond.
Ik ben uit op revanche, maar ik kan die room niet vinden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
Nogmaals oproep:
http://curvefever.com/play2.php
FOK!
Seks
niet met hunebedden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, FC Emmen gaat vogels schieten met hagelgeweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |