Ja, gewoon misselijk en duizelig ofzo. Ja, gewoon dat 'niet lekker gevoel' van niet dat je perse ziek bent maar je voelt je gewoon niet lekker. Niets mentaal ofzo hoor.quote:
ah, het ''Ik ga mijn bed in, fuck alles'' gevoel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon misselijk en duizelig ofzo. Ja, gewoon dat 'niet lekker gevoel' van niet dat je perse ziek bent maar je voelt je gewoon niet lekker. Niets mentaal ofzo hoor.
Ja want daar wordt je ook echt door van school gestuurdquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:26 schreef badschaap het volgende:
maatje van mij is van school gestuurd omdat hij weg is gelopen.
Wat een domme kut is het ook
Je bent verkouden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
Meh, ik twijfel om me ziek te melden. Aan de ene kant valt het allemaal wel mee en is het misschien wel een beetje aanstellen. Aan de andere kant, om de 5 minuten moet ik mn neus snuiten
Ja klopt, het valt ook allemaal wle mee aan de ene kant. Enkel is die hoofdpijn wle irritant.quote:
Ja tocg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want daar wordt je ook echt door van school gestuurd
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja tocg.
"Myn kind is weggelopen swa"
- "Dan sturen we hem gewoon van school G"
Ja, maar voel me meer zielig. Ik voel me altijd zielig als ik ziek ben of half ziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ah, het ''Ik ga mijn bed in, fuck alles'' gevoel?
BALLONquote:
*knuf*quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar voel me meer zielig. Ik voel me altijd zielig als ik ziek ben of half ziek![]()
hoiquote:
Kan me ook niet heugen de laatste keer dat ik echt ziek in bed lag of zo, echt al jaren geleden waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:35 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkig ben ik eigenlijk nooit echt ziek. Het is dat ik vandaag niks heb.. anders zou ik gewoon werken, naar school gaan oid.
oiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Dearest het volgende:
Er mag ook gewoon hoi tegen mij gezegd worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |