Kom maar met goed een onderwerpquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer eens met een WH lijstje?

Hahahaha, dommie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even Chloro's intelligentielijstje opnieuw doen.

Goh aan die informatie hebben we veel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef Murdera het volgende:
Laatst was er een verzoek voor een lijstje

uhh. Oja wat er mus was met iedereen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goh aan die informatie hebben we veel.

Allemaal gestoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhh. Oja wat er mus was met iedereen!

Ken dat hele model niet eik. Ze hebben wat weg van Dunks.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LIF / Deze Marktplaats Nikey schoentje fake?
Wat jij, sneakerhead?

Hehehe okequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Was aan het lezen, maar niet van plan om alles te lezen, oké.
[..]
Ja dag
.
 Lief dat je toch gelezen hebt dan hoor
 Lief dat je toch gelezen hebt dan hoor  

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even Chloro's intelligentielijstje opnieuw doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]1 klik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hahaquote:6. Panzer: 11 kliks
7. CY: 11 kliks (ze doen alles hetzelfde, oeeh schattig klieder kwijl)
 . Besef me nu pas dat ik ze een tijdje niet heb zien posten ook volgens mij. Mooi
. Besef me nu pas dat ik ze een tijdje niet heb zien posten ook volgens mij. Mooi  .
.

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 kliks though
 B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |