Maar sommige mensen willen het geld verdienen, anderen willen gewoon geld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:42 schreef Modus het volgende:
"...motivatie in een persoonlijk gesprek eens toelichten..."
Ja voor het geld natuurlijk, kut.

Ik hoef het niet te verdienen, ik wil gewoon geld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar sommige mensen willen het geld verdienen, anderen willen gewoon geld.

Volgens mij is ome Modus meer dan bereid om als je suikeroom te fungeren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verdienen, ik wil gewoon geld.

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is ome Modus meer dan bereid om als je suikeroom te fungeren.

Indrukwekkend. Niks bekend over die nazi? Offie daarna misschien 'bekeerd' is ofzo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
#random
[ afbeelding ]
A young African American woman steps in to protect a nazi.June 22, 1996. A dozen members of a self-anointed and unwelcome KKK group came to Ann Arbor to hold a thumb-in-your-eye rally at City Hall. A protest group, the National Women's Rights Organizations Coalition (NWROC) formed to oppose them. After the rage had been mounting for awhile, this simpleminded redneck wandered up, wearing a Confederate-flag T-shirt. The crowd tore off after him, he fell, and the mob pounced. Keshia Thomas, horrified, threw herself over him to stave off the angry blows. Moments earlier, Thomas, 18, had been in the NWROC group, shouting at the KKK. It was a heroic and passionate moment in a crazy afternoon, well captured in these photographs.

Ze zijn een stel nu en hebben 3 kinderen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Niks bekend over die nazi? Offie daarna misschien 'bekeerd' is ofzo?

Post nu op FOK! onder de username 'wise'quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Niks bekend over die nazi? Offie daarna misschien 'bekeerd' is ofzo?
 .
. 

hij heeft haar later opgehangen om dat ze met haar negerhanden aan hem had gezetenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post nu op FOK! onder de username 'wise'.
Nee, zie nu in de comments de bron, staat meer tekst in, nog niet alles gelezen @ http://www.bbc.co.uk/news/magazine-24653643

quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, zie nu in de comments de bron, staat meer tekst in, nog niet alles gelezen @ http://www.bbc.co.uk/news/magazine-24653643

Gvd, moet ik het zelf helemaal lezenquote:
 .
. 
  .
.

Glazuuroom dan toch zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is ome Modus meer dan bereid om als je suikeroom te fungeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gvd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]

Ja je zegt zelf 'nog niet alles gelezen', dus daarmee impliceer je toch dat je van plan bent door te lezen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, moet ik het zelf helemaal lezen.
Liberal, progressive and multicultural, Ann Arbor was an unusual place for the KKK to choose, and hundreds of people gathered to show them they were not welcome. The atmosphere was tense, but controlled. Police dressed in riot gear and armed with tear gas protected a small group of Klansmen in white robes and conical hoods. Thomas was with a group of anti-KKK demonstrators on the other side of a specially-erected fence.
Then a woman with a megaphone shouted, "There's a Klansman in the crowd." They turned around to see a white, middle-aged man wearing a Confederate flag T-shirt. He tried to walk away from them, but the protesters, including Thomas, followed, "just to chase him out".
[ afbeelding ]
There were shouts of "Kill the Nazi" and the man began to run - but he was knocked to the ground. A group surrounded him, kicking him and hitting him with the wooden sticks of their placards. Mob mentality had taken over. "It became barbaric," says Thomas.
[...]
Thomas has never heard from the man she saved, but she did once meet a member of his family. Months later, someone came up to her in a coffee shop and said thanks. "What for?" she asked. "That was my dad," the young man replied.
Nee, niks over wat er dáárna gebeurde met 'm
.

Jammer dat daar niks over bekend is.
 Jammer dat daar niks over bekend is.

Kanonnen nog aan toequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Haha, ik las dit topic en dacht hier moet ik gepost hebben.
Ik 19 jaar en mijn vriendin 15 (ja ik weet het wel verschil) hebben regelmatig seks de laatste maanden. Zij blijft gewoon bij mij slapen en dan doen wij het meestal. Mijn ouders hadden hier geen weet van trouwens. Wij hebben al een aantal maanden ervaring op seksueel gebied, dus ik wilde eens een keer iets anders proberen. Zelf ben ik enorm van de anale stimulatie bij mij als jongen zijnde dus ik vroeg of zij een strap-on wou kopen. Het leek haar opzich best leuk om te doen, maar dan wel dat ik handboeien om moest, zo dat zij de totale macht in haar handen had.Ik was daar mee eens want dat leek mij nog geiler eigenlijk.
Ik en mijn vriendinnetje kwamen thuis van een leuke avond stappen en wouden het toen gaan doen. Ze deed hem in mijn gaatje en ik vond het erg geil, toen deed ze ook nog de handboeitjes kom en ik kwam al bijna.Ze deed wat rustiger aan, en begon mij weer hard af te neuken. Ik kreunde een beetje komt gewoon mijn moeder binnen in de kamer en die ziet dat ik kei en keihard geneukt wordt door mijn vriendinnetje. Ze keek wel raar op dat ze zag dat zij een meisje van 1,58 een jongen van 1,85 zat te neuken. Ik heb ze al een week niet gesproken.

Ik hoop zo dat dit waar is

Was aan het lezen, maar niet van plan om alles te lezen, okéquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja je zegt zelf 'nog niet alles gelezen', dus daarmee impliceer je toch dat je van plan bent door te lezen?
Thanks hoorJammer dat daar niks over bekend is.
 .
. Ja dagquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kanonnen nog aan toe

.
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |