SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 29-10-2013 12:27:26 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze postte ik laatst ook en zei nog dat Djeetje z'n Engels wel erg vooruit is gegaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-kan-het-horen-16875
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
toch makkelijk die gratis taalcursus hier op fok
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze postte ik laatst ook en zei nog dat Djeetje z'n Engels wel erg vooruit is gegaan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Roep maar, dan pas ik 'm aan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:46 schreef MeneerLogica het volgende:
Kan iemand trouwens mijn gamertag in de OP zetten? Ben altijd wel in om tegen een FOK!ker te spelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik Ben Trippy op xbox 360quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Roep maar, dan pas ik 'm aan.dank u!
![]()
Je vergat de Ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Roep maar, dan pas ik 'm aan.![]()
![]()
Gooi mij ook maar in de OP PotS, PSN is HoogstaandeBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Net iemand zn eerste loss toegediend
Met deze debuutgoal van Schurrle:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Met rechts aannemen en meteen met links schieten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Historisch moment voor hemquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]lastige tegenstander?
![]()
jij LB+Y sletjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En weer een Vertonghen verkocht. Helaas nu maar voor 9K.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Waar haal je deze statistiek vandaan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |