Mortie is stiekem een heel intelligente jongen. Dat blauwe kleurtje doet daar een beetje aan af soms, maar daar kijk ik doorheen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig klikte ik wat quotes terug uit verveling, anders dit nooit gezien.
[..]
Snap Mortaxxx alleen niet, verder vind ik het geen schande om één plaatsje onder A_F te staan.
En dit. Als je je beledigd voelt omdat er mongooltjes boven jou staan, dan betekent dat dat je in mijn ogen een nog groter mongooltje bent.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel zo lekker typisch weer.
Ja echt. I can't.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Denken jullie serieus dat ik me daar druk om maak?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
niemand gelooft dat jij je werkelijk waar niets aantrekt van wat mensen hier van je denken
Ik maak me ook weleens 'druk' om dingen hier, maar niet om dit soort lijstjes.quote:
wat schattigquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak me ook weleens 'druk' om dingen hier, maar niet om dit soort lijstjes.
Ik heb ook nooit gezegd dat dat niet zo is, voor zover ik me kan herinneren.
Fijn he.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Chloroform het volgende:
Wat een rust hier trouwens, het is toch al bijna 10 uur.
Ahhw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fijn he.
Hey chlootje ik ben ziek. Kom je me verzorgen?
De kantoorklerken zitten in hun kantoortuin een cursus pro-activiteit te doen momenteel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De kantoorklerken zitten in hun kantoortuin een cursus pro-activiteit te doen momenteel.
Boeiendquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mensen op fok hebben toch al een verkeerd beeld van me, deze lijst bevestigt dat maar weer
deze was echt slechter dan slechtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan zo'n laaf van de Efteling meenemen voor op kantoor, "KANTOORS-LAAF" huehueheuhe
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedraag me wel graag als een mongool, zo hebben mensen weinig verwachtingdat is juist slim.
hjb over m'n kantoorhumorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
deze was echt slechter dan slecht
Zit hier op school te werken aan groepsopdrachten met een enorme josti.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:50 schreef Chloroform het volgende:
Heb je hem er al op aangesproken? Verwachtte bij jou toch wel een bepaalde mate van assertiviteitquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit hier op school te werken aan groepsopdrachten met een enorme josti.Een of ander brillenmongooltje wat echt nog 0,0 bijdrage heeft geleverd.
En de hele tijd zinloos commentaar op dingen.
Ik stuur hem een boze dmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit hier op school te werken aan groepsopdrachten met een enorme josti.Een of ander brillenmongooltje wat echt nog 0,0 bijdrage heeft geleverd.
En de hele tijd zinloos commentaar op dingen.
Jij staat anders ook verdacht hoog, dus echt klagen mag je ook niet.quote:
Ja, maar dat werkt niet. Schiet gelijk in de verdediging met allemaal excuses, elke keer weer. En hij gelooft er zelf nog in ook. Het is gewoon onmogelijk om door te dringen bij die jongen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je hem er al op aangesproken? Verwachtte bij jou toch wel een bepaalde mate van assertiviteit.
Mensen die in zulke situaties niet voor rede vatbaar zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet. Schiet gelijk in de verdediging met allemaal excuses, elke keer weer. En hij gelooft er zelf nog in ook. Het is gewoon onmogelijk om door te dringen bij die jongen.
Maar niet zo'n klassieke vorm.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die in zulke situaties niet voor rede vatbaar zijn. Sowieso iets in het autismespectrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |