Zeker weten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is ook een bazenfilm inderdaad, een van de weinige films met johnny depp die ik cool vind
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Dit is ook wel aanrader imo
http://m.imdb.com/title/tt1054606/
gktquote:
Was te lastig voor je?quote:
Doet t niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet gezien, maar waarom zou je dit willen kijken
[ afbeelding ]
ik zie het inderdaad, het was de afbeelding die op de imdb pagina stond.quote:
Kan er niks van vinden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Naar verluidt wel, maar hij heeft haar gedumpt en zit nog wat oud zeer. Dat steekt soms de kop op. Vindt het wel vermakelijk![]()
Laten we het maar niet over blondje hebben.
Doe mij die ook maar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 05:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
In slaap vallen om 20:30 en nu pas wakker worden, en vandaag pas om 11u hoeven werken.
dat is toch normaal?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan er niks van vinden?
Maar Meloewa komt dus alleen buiten de deur om FOK!kers te neuken?
geen idee.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Chloroform het volgende:
KLB SC van slim naar dom.Snap Mortaxxx alleen niet, verder vind ik het geen schande om één plaatsje onder A_F te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Faya voor jequote:.
ik vind deze lijst nogal een belediging, maar chloro kennende is het ook zo bedoeldquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig klikte ik wat quotes terug uit verveling, anders dit nooit gezien.
[..]
Snap Mortaxxx alleen niet, verder vind ik het geen schande om één plaatsje onder A_F te staan.
[..]
Faya voor je.
Jij hebt Vas boven je en 4EBE onder je, klopt gewoon hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind deze lijst nogal een belediging, maar chloro kennende is het ook zo bedoeld
ach ja, mensen op fok hebben toch al een verkeerd beeld van me, deze lijst bevestigt dat maar weerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij hebt Vas boven je en 4EBE onder je, klopt gewoon hoor.
het is ook geen schande voor jou, enkel voor haar dat ze t zo verkeerd inschat allemaalquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gelukkig klikte ik wat quotes terug uit verveling, anders dit nooit gezien.
[..]
Snap Mortaxxx alleen niet, verder vind ik het geen schande om één plaatsje onder A_F te staan.
[..]
Faya voor je.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, mensen op fok hebben toch al een verkeerd beeld van me, deze lijst bevestigt dat maar weer
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is ook geen schande voor jou, enkel voor haar dat ze t zo verkeerd inschat allemaal
Wel zo lekker typisch weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen zo frusti om zo'n debiel lijstje.
typisch ja?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel zo lekker typisch weer.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
typisch ja?![]()
Ik vind dat lijstje grappig, zoals ik de meeste lijstjes van WH ook grappig vind, maar goed, dan zeg ik dat en dan gelooft niemand me ws
Net als dat niemand gelooft dat jij je werkelijk waar niets aantrekt van wat mensen hier van je denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |