abonnement Unibet Coolblue
pi_132668485


Animal Crossing (Japans: どうぶつの森 Dōbutsu no Mori, letterlijk "Dierenbos") is een simulatie-spel voor de GameCube van Nintendo. Het doel van het spel is om een leven op te bouwen in een dorp vol pratende diertjes. De manier waarop dit gedaan wordt, staat geheel vrij.

Acht maanden voordat Animal Crossing in Japan het leven zag, was er in april van 2001 Animal Forest voor de Nintendo 64, waar Animal Crossing in principe een remake van is. Omdat de Nintendo 64 buiten Japan al voor dood was verklaard, besloot Nintendo om het spel dan ook niet uit te geven in de rest van de wereld. Ook had het spel een uitbreiding nodig in de vorm van de Dynamic Drive, een uitbreiding die ook niet buiten Japan was uitgegeven.

Nintendo besloot het spel door middel van een remake uit te breiden en het uit te geven op de GameCube. Deze remake zou Animal Crossing gaan heten en was eind september ook in de Europese winkels te vinden met een bijgeleverde geheugenkaart.

Friend Codes Animal Crossing New Leaf (3DS)
http://wiki.fok.nl/index.php/AnimalCrossing

Wil je ook in deze lijst? Voeg jezelf dan toe.

FOK!ker Redah heeft tevens een website ontwikkeld voor de Friend Codes. Check 'm hier: http://crossing.redah.nl/

Friendcodes (CF): Als je nog niet in deze lijst staat meldt dat dan even!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links

Nederlandse Animal Crossing City Folk Site // http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/animal_crossing_lets_go_to_the_city_9586.html

Nederlandse Animal Crossing: New Leaf-site // http://www.nintendo.nl/Sp(...)New-Leaf-273841.html

Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/

Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com

Engelse site vol met QR codes // http://qrcrossing.com/home/

Trailer New Leaf



[ Bericht 1% gewijzigd door Yachiru op 28-10-2013 20:18:54 ]
pi_132671894
Je roodkapje jurken! Heb vandaag ook de eerste fashion check van Gracie gehaald. Had mazzel, het thema was "iconic". Het Zelda pak was precies goed haha
pi_132682102
Is animal crossing de moeite waard om te halen als je het vorige deel ook al hebt grijs gespeelt?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:40:13 #4
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132683493
Gister voor het eerst op dat eiland geweest. Behoorlijk veel shit gevangen en fruiten gepakt. Hoop boompjes beginnen te groeien inmiddels. Mijn huis ook voor de tweede keer afbetaald, dus vandaag maar weer uitbreiden. :D
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:45:12 #5
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132683572
Helaas Pheno, geen amber kunnen vinden voor je :(

Wel genoeg ammonite
pi_132697951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 07:47 schreef CamelNLD het volgende:
Is animal crossing de moeite waard om te halen als je het vorige deel ook al hebt grijs gespeelt?
Ik speel het voor de derde keer grijs :D
pi_132704914
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef Reintji het volgende:
Je roodkapje jurken! Heb vandaag ook de eerste fashion check van Gracie gehaald. Had mazzel, het thema was "iconic". Het Zelda pak was precies goed haha
Huh? Maar, huh? :P Ik ben even in de war denk ik, er is er toch maar eentje? En die kreeg ik van je toen ik laatst bij je op bezoek was :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 07:47 schreef CamelNLD het volgende:
Is animal crossing de moeite waard om te halen als je het vorige deel ook al hebt grijs gespeelt?
Zeker weten wel ja! Er zitten genoeg nieuwe features in om ook dit deel weer erg leuk en verslavend te maken.

Hoe hebben jullie dat trouwens met het teruggaan naar wintertijd gedaan? Voelt toch een beetje als tijdreizen ;( Ik vergeet het ook steeds, en ik wil het sowieso niet doen als ik al gespeeld heb. Maar vandaag baalde ik wel. Het was nog voor 9 uur, en het was vandaag de eerste dag dat T&T Emporium open was. Ik had overdag niet genoeg geld bij me om Gracie's afdeling leeg te kopen, en dacht: doe ik vanavond wel. Maar het was dus al een uur later omdat ik de tijd nog niet heb gezet :'(
pi_132707804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Huh? Maar, huh? :P Ik ben even in de war denk ik, er is er toch maar eentje? En die kreeg ik van je toen ik laatst bij je op bezoek was :D


Dacht dat je nog vier wilde?
pi_132707901
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:49 schreef Pheno het volgende:
Amber
Ik heb er een voor je!
pi_132708243
A wild Amber appeared!
* Pheno fainted

Oh, dat is een ander spel.

Ik ben hopelijk morgen online, of ergens deze week. Ik pm/dm/whatever you like wel tegen die tijd.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132715337
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:22 schreef Pheno het volgende:
A wild Amber appeared!
* Pheno fainted

Oh, dat is een ander spel.

Ik ben hopelijk morgen online, of ergens deze week. Ik pm/dm/whatever you like wel tegen die tijd.
* Wild Amber used containment

It buried itself infront of the station!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:20:25 #12
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132722180
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 21:20 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Huh? Maar, huh? :P Ik ben even in de war denk ik, er is er toch maar eentje? En die kreeg ik van je toen ik laatst bij je op bezoek was :D

[..]

Zeker weten wel ja! Er zitten genoeg nieuwe features in om ook dit deel weer erg leuk en verslavend te maken.

Hoe hebben jullie dat trouwens met het teruggaan naar wintertijd gedaan? Voelt toch een beetje als tijdreizen ;( Ik vergeet het ook steeds, en ik wil het sowieso niet doen als ik al gespeeld heb. Maar vandaag baalde ik wel. Het was nog voor 9 uur, en het was vandaag de eerste dag dat T&T Emporium open was. Ik had overdag niet genoeg geld bij me om Gracie's afdeling leeg te kopen, en dacht: doe ik vanavond wel. Maar het was dus al een uur later omdat ik de tijd nog niet heb gezet :'(
Ja, ik heb twee afspraken gemist daardoor. Snel m'n DS even op de huidige Nederlandse tijd gezet.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_132722189
Wordt er met feestdagen nog extra content beschikbaar eigenlijk? Zoals met halloween nu en straks bv. met de kerst. Kan nog wel leuk zijn het tegen die tijd weer eens op te pakken.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132722210
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:20 schreef Seikcid het volgende:
Wordt er met feestdagen nog extra content beschikbaar eigenlijk? Zoals met halloween nu en straks bv. met de kerst. Kan nog wel leuk zijn het tegen die tijd weer eens op te pakken.
ja, ze hebben ook lokalere feest en gedaan. Ik ben benieuwd of carnaval erin zit :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:33:14 #15
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132724519
Niks dan mitten crabs, overal! :(

Wat valt er nog meer te vangen in deze maand?
pi_132775804
Ben nu Halloween aan het vieren in mijn dorpje, erg leuk :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 22:15 schreef Reintji het volgende:

[..]

Dacht dat je nog vier wilde?
Huh? :P Ik denk dat het een misverstand is, die stomme chat ook ;( Ik zou niet weten wat ik met nog 4 jurken moet, en kan ze nu ook zelf bestellen, mocht ik er wel nog 4 nodig hebben. Ik weet nog wel dat we het over Gracie hadden, en ik zei dat die 4 keer komt of zo, misschien liep het een beetje door elkaar dan?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:54:00 #17
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_132779151
Was inderdaad leuk, trick-or-treat!
pi_132779719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:54 schreef baniekje het volgende:
Was inderdaad leuk, trick-or-treat!
Heb je alle items? :) Vond het stiekem wel een heel gedoe hoor, steeds Jack weer vinden, of die spelletjes expres verliezen om de patched clothes en pumpkin heads te krijgen :P
pi_132779813
Oh ja, mochten jullie na vanavond nog geen genoeg hebben van griezelig gedoe: http://games.fok.nl/speci(...)n-het-dierenbos.html :)
pi_132779886
Haha heb de jurken naar mijn bewoners gestuurd. Nu trick or treat, heb nog maar vier verschillende meubels gekregen. De rest van de bewoners loopt gewoon buiten en daar krijg ik die lolli's niet van.
pi_132780083
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef Reintji het volgende:
Haha heb de jurken naar mijn bewoners gestuurd. Nu trick or treat, heb nog maar vier verschillende meubels gekregen. De rest van de bewoners loopt gewoon buiten en daar krijg ik die lolli's niet van.
Ik had dat ook ja, gewoon save and quit tot je ze allemaal gehad hebt :) Er zijn 10 items te krijgen, en je krijgt ze op random volgorde maar wel op zo'n manier dat je geen dubbele krijgt, pas wanneer je ze alle 10 hebt krijg je dubbele items. Mocht je minder dan 10 bewoners in je dorp hebben, dan kun je met een eventueel tweede character of in een ander dorp lollies verzamelen. Denk dat je die dan wel met je main character/bij Jack in je eigen dorp in moet leveren, want de volgorde van items is niet fixed, het begint ergens random waarna er een soort van chain ontstaat.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:59:33 #22
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_132785691
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:09 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Heb je alle items? :) Vond het stiekem wel een heel gedoe hoor, steeds Jack weer vinden, of die spelletjes expres verliezen om de patched clothes en pumpkin heads te krijgen :P
Niet alle items. Ik vond het wel leuk om te doen maar het was al wat later en mijn bedje riep...
  vrijdag 1 november 2013 @ 09:33:11 #23
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132786212
Ik krijg geen bagworm gevonden ;(
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:08:55 #24
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132787054
Ik ben echt veel leuke spullen kwijt door dat ik die spelletjes heb verloren hehe. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:07:49 #25
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132788255
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben echt veel leuke spullen kwijt door dat ik die spelletjes heb verloren hehe. :')
Je kunt ze altijd naderhand nog terugbestellen via de catalogus zou je ze nog willen hebben :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')