jupquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft Bondi nou serieus ingesteld dat anderen geen berichten meer op hun wall kunnen zetten?![]()
Ik vind het pas grappig als t nietom mijn lakjes gaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef megamandy het volgende:
BondiIk vind het eigenlijk best grappig hoe hard een bedrijf kan falen
![]()
Ik gok op 17 februari 2014quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik reactie op m'n mail krijg van Bondi
Of ze gaan straks zonder iets te doen naar de Bahama's van al het geld dat mensen al betaald hebbenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Maar dat bedrijf moet toch wel keihard failliet zijn straks. Daar gaat toch niemand meer kopen?
Wie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Bonfire is dood. De eerste RIP staat al op m'n feestboek![]()
DAT PAARD JONGE!quote:
t paardje van anky?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Bonfire is dood. De eerste RIP staat al op m'n feestboek![]()
twitter:ankyvangrunsven twitterde op maandag 28-10-2013 om 19:34:54My heart is broken. Bonfire died reageer retweet
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:ankyvangrunsven twitterde op maandag 28-10-2013 om 19:34:54My heart is broken. Bonfire died reageer retweet
Begrijpelijk dat ze er kapot van is, ze heeft veel meegemaakt met t beestjequote:Op maandag 28 oktober 2013 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
RESPECT JA!quote:
wat heb je gemaild en wanneer?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:09 schreef Debsterr het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik reactie op m'n mail krijg van Bondi
Ik zeg er toch ook niets van? Ik snap wel dat anky het tweet voor haar followers, en ik snap wel dat zij er kapot van is als het een beest is waar je mee opgegroeid bent en veel belangrijke dingen in je leven mee bereikt hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sorry Sjaan, als ik iets weet is hoe het is om een huisdier te verliezen, maar ik word er een beetje lacherig van als er dan RIP op m'n feestboek wordt gezet.. Want het is een paard en paarden hebben geen feestboek
30. Wat een zeer goeden leeftijd is voor een paard!quote:
Nee Bonfire heeft ze het laatste in Sydney op gereden, heb ik nog een boek vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Respect!
Reed ze daarvoor niet op Salinero?
Of rijdt ze nu op Salinero?
Dat was daarnaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Respect!
Reed ze daarvoor niet op Salinero?
Of rijdt ze nu op Salinero?
Ik zou niet weten waar je deze sjaal moet kopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dat garen niet duurder dan dat je die sjaal gewoon koopt?
Ik vind niet dat er veel over te verwonderen valt, want voor een sjaal met deze kwaliteit garen betaal je in het winkel niet 5 of 10 euroquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het behoorlijk veel geld voor een sjaal die je dan ook nog zelf in elkaar moet zetten.
Ik zou het in de winkel niet voor een kant-en-klare-sjaal betalen...
Ik mis die logica zo, ik merk het bij m'n moeder ook. Dat zelf een kledingstuk maken veel duurder is dan het gewoon kopen.
Wat dacht je van massa inkoopquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het behoorlijk veel geld voor een sjaal die je dan ook nog zelf in elkaar moet zetten.
Ik zou het in de winkel niet voor een kant-en-klare-sjaal betalen...
Ik mis die logica zo, ik merk het bij m'n moeder ook. Dat zelf een kledingstuk maken veel duurder is dan het gewoon kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |