En dan cornrows.quote:
Dat is wel heel erg emoslingerwaardigquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap gewoon niet helemaal wat hij wil bereiken. Ik heb hem heel duidelijk gemaakt hoe vreselijk ik een snor/baard vind en dat ik dan niet bij hem in de buurt wil komen.
Hij weet nauwelijks wat movember is en is ook alweer vergeten waar het goed voor is.
Hij wil meedoen om "solidair" te zijn, maar hij weet niet meer met wat.
Mannen
Dan kun je gaan scharen met Schaar (hihaho), probleem opgelost!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus ook. Maar die is gewoon te lui om te scheren
Zijn ultieme doel is een zz top baard geloof ik
Ik heb hem al gezegd dat dat mag, maar de voorwaarde is dan wel dat ik full time lesbisch word
maar het staat hem dan ook echt goed vind ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:37 schreef Debsterr het volgende:
Baas doet heel het jaar aan movember.
een groen dingetje!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
Deze steek en kleur gaat het worden voor de sjaal:
[ afbeelding ]
Nu gauw douchen... gesport pffff
Ik dacht 'Als Skjoe het kan, kan ik het vast ook!'quote:
Zonder baard is het zo'n eiquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar het staat hem dan ook echt goed vind ik
Als dat hier nou zo was, was het misschien een ander verhaal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
tegen de tijd dat movember voorbij is heeft sf drie haartjes, dat scheelt wel
Een piemelhoesje?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
likequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je teveel gevingerdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
En hoerige, mijn muis vindt af en toe opeens dat ik dubbel klik, terwijl ik dat niet doe. Zoooo irritant.
Fmlquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
tegen de tijd dat movember voorbij is heeft sf drie haartjes, dat scheelt wel
ik heb dus 2 nichtjes.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n vies woord, vingeren.
Haha ja, ik weet ook niet zo goed waarom hoor.quote:
Er. Mah. Gerd. Ik zou moeten piesen van het lachen denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dus 2 nichtjes.
1 zuigt op haar duim, de andere op haar middelste 2 vingers.
de 1 zegt dus dat ze duimt, en de ander dat ze vingert![]()
en het komt nogal eens ter sprake bij mij als ze hier zijn want dan moet ik hun nagels lakken, maar niet de duim of middelste 2 vingers in haar geval, want dan kan ze niet vingeren en dan moet ik iedere keer vanbinnen keihard gnorken maar wel m'n gezicht in de plooi houden![]()
ik moet iedere keer weer zo m'n best doen om niet enorm in lachen uit te barsten, maar van binnen smelt ik ook helemaal, die geweldige onbevangenheid nogquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er. Mah. Gerd. Ik zou moeten piesen van het lachen denk ik
Heeeeeeeeeeeeehehehehehehehequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb dus 2 nichtjes.
1 zuigt op haar duim, de andere op haar middelste 2 vingers.
de 1 zegt dus dat ze duimt, en de ander dat ze vingert![]()
en het komt nogal eens ter sprake bij mij als ze hier zijn want dan moet ik hun nagels lakken, maar niet de duim of middelste 2 vingers in haar geval, want dan kan ze niet vingeren en dan moet ik iedere keer vanbinnen keihard gnorken maar wel m'n gezicht in de plooi houden![]()
Katholiek schuldgevoel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja, ik weet ook niet zo goed waarom hoor.
Jonge, ik ben je "in" in de fashion businessquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog meer garen bestellen want Meeegaamaanddyyy wil nog een sjaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |