SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar jij kan het ook niet zijn. Alsof jij zulke suffe kut comments zou plaatsenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toefjes in de Djeetje variant. Tjoefjes
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik post alleen hier. Als ik nog op andere sites allemaal dingen ga posten heb ik geen tijd meer over voor FUTquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan het ook niet zijn. Alsof jij zulke suffe kut comments zou plaatsen![]()
Mooiboyquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef wonton het volgende:
Als ik mensen zie staan in de trein dan gai k gewoon firstclass zitten.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Niet business class reizenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef wonton het volgende:
Als ik mensen zie staan in de trein dan gai k gewoon firstclass zitten.![]()
![]()
Zo héquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef wonton het volgende:
Als ik mensen zie staan in de trein dan gai k gewoon firstclass zitten.![]()
Nu in een trein gaan zittenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:55 schreef wonton het volgende:
Als ik mensen zie staan in de trein dan gai k gewoon firstclass zitten.Beter zoek je een bus.
![]()
Dan ben ik over 6 uur pas thuisquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu in een trein gaan zittenBeter zoek je een bus.
Young bloods everywhere....![]()
Steel een fietsquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
En dat allemaal door die custom tactics?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:08 schreef Reemi het volgende:
Van 2-0 naar 2-5 en een quit van de tegenstander![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, gewoon omdat ik goed ben het duo IF Lukaku - Eto'o geniaal is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat allemaal door die custom tactics?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
aids subway maar tot 4 uur kunnen bestellennet te laat
merk je wel echt verschil met die tactiek of valt het mee?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ik goed ben het duo IF Lukaku - Eto'o geniaal is.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Het lijkt wel alsof er wat extra peper in de reten zit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:15 schreef poker4lifee het volgende:
aids subway maar tot 4 uur kunnen bestellennet te laat
[..]
merk je wel echt verschil met die tactiek of valt het mee?
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |