Is goed! Hou ik je aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
mocht ik hem ooit tussen de dEUR krijgen beloof ik jou fotos te sturen
valt best meequote:
Vrouwquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat is een mening geven, niet voor een ander invullen hoe die zich voelt
Vind je het moeilijk toe te geven dat een vrouw gelijk heeft?quote:
Even buiten het feit dat dat niet zo is?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk toe te geven dat een vrouw gelijk heeft?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even buiten het feit dat dat niet zo is?
Neehoor
Wil je me even uitleggen waar ik dan geen gelijk heb?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even buiten het feit dat dat niet zo is?
Neehoor
daar heeft elke man moeite mee.. Maar ook dat zullen ze nooit toegevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk toe te geven dat een vrouw gelijk heeft?
Truequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heeft elke man moeite mee.. Maar ook dat zullen ze nooit toegeven
Je hebt gelijk hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je me even uitleggen waar ik dan geen gelijk heb?
Hey dit is een strikvraagpostquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar gaat je theoriequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
trek dat ding eruit joh, nog zoeen van jou trekt de wwereld niet
alleen om te zorgen dat je niet toe hoeft te geven dat het erg moeilijk is om toe te geven dat vrouwen gelijk hebbenquote:
Wiet verbouwen of bier brouwen!quote:
Of? En!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wiet verbouwen of bier brouwen!
Neehoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, was dat nou zo moeilijk?![]()
vooral die laatste 2 idd!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wiet verbouwen of bier brouwen!
Niks mis met toegeven dat je geen gelijk hebt maar er is een verschil als je wel gelijk hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen om te zorgen dat je niet toe hoeft te geven dat het erg moeilijk is om toe te geven dat vrouwen gelijk hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |