De c schijf is geformatteerd.
Ik ben in het bezit van de master cd 1 en 2 alleen mis ik de recovery floppy.
Deze heb ik gedownload van de pb site.
Alleen wanner ik de pc opstart met die floppy erin krijg ik de foutmelding glue parts error en loopt de pc vast.
Ik kan ook windows van een losse cd installeren maar dan werken de modem en de geluidskaart niet.
Iemand enig idee wat ik fout doe?
het beste is om alle zooi van pb uit het raam te gooien en gewoon windows te installeren, de drivers van modem en geluidskaart daarna ergens downloaden en installeren
quote:Maar het moet toch gewoon met die recovery cd's kunnen lukken?
Op zondag 29 september 2002 22:10 schreef WouterFB het volgende:
packard bell pc's... ik ken thet beste is om alle zooi van pb uit het raam te gooien en gewoon windows te installeren, de drivers van modem en geluidskaart daarna ergens downloaden en installeren
quote:Als ik me goed kon herinneren staat er op cd( echt een verschrikkelijk cd) een bestand die je kunt gebruiken om een nieuwe recovery-diskette te maken..En ja Packard bell sucks.. Of je moet je cdrom-drive CD-bootable maken via je BIOS.
Op zondag 29 september 2002 21:55 schreef Conflict het volgende:
Ik heb hier een packard bell pc staan zonder enige informatie.De c schijf is geformatteerd.
Ik ben in het bezit van de master cd 1 en 2 alleen mis ik de recovery floppy.
Deze heb ik gedownload van de pb site.
Alleen wanner ik de pc opstart met die floppy erin krijg ik de foutmelding glue parts error en loopt de pc vast.
Ik kan ook windows van een losse cd installeren maar dan werken de modem en de geluidskaart niet.
Iemand enig idee wat ik fout doe?
quote:Precies. Op cd1 staat een directory met daarin een programma om een bootdisk te maken die bij je CD's hoort.
Op zondag 29 september 2002 23:01 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Als ik me goed kon herinneren staat er op cd( echt een verschrikkelijk cd) een bestand die je kunt gebruiken om een nieuwe recovery-diskette te maken..En ja Packard bell sucks..
quote:Er staat een progje op die CD om je config weer terug te zetten, exthfs geloof ik. Maar dan moet je alsnog de helpdesk bellen.
Op zondag 29 september 2002 23:07 schreef Light het volgende:
Er mist wat info over de systeemconfiguratie op de harde schijf, dan weet de recoverycd niet wat er gerecovered moet worden. Enige oplossing is de helpdesk bellen en daar vertellen welke foutmelding je krijgt.
quote:Yep, bij de helpdesk kunnen ze de exacte configuratie nakijken.
Op zondag 29 september 2002 23:12 schreef gelly het volgende:[..]
Er staat een progje op die CD om je config weer terug te zetten, exthfs geloof ik. Maar dan moet je alsnog de helpdesk bellen.
Ik heb eerst nog een poging gewaagd met win xp, deze herkent alle hardware goed en ik denk dat ik het hier maar bij laat.
quote:kan prima hoor
Op maandag 30 september 2002 06:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen bedankt.Ik heb eerst nog een poging gewaagd met win xp, deze herkent alle hardware goed en ik denk dat ik het hier maar bij laat.
quote:
Op maandag 30 september 2002 06:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen bedankt.Ik heb eerst nog een poging gewaagd met win xp, deze herkent alle hardware goed en ik denk dat ik het hier maar bij laat.
Veel plezier met je Packardbell
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |