abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6031932
Ik heb hier een packard bell pc staan zonder enige informatie.

De c schijf is geformatteerd.

Ik ben in het bezit van de master cd 1 en 2 alleen mis ik de recovery floppy.

Deze heb ik gedownload van de pb site.

Alleen wanner ik de pc opstart met die floppy erin krijg ik de foutmelding glue parts error en loopt de pc vast.

Ik kan ook windows van een losse cd installeren maar dan werken de modem en de geluidskaart niet.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

pi_6032254
packard bell pc's... ik ken t

het beste is om alle zooi van pb uit het raam te gooien en gewoon windows te installeren, de drivers van modem en geluidskaart daarna ergens downloaden en installeren

Hee buurman, ik hier?
pi_6032774
quote:
Op zondag 29 september 2002 22:10 schreef WouterFB het volgende:
packard bell pc's... ik ken t

het beste is om alle zooi van pb uit het raam te gooien en gewoon windows te installeren, de drivers van modem en geluidskaart daarna ergens downloaden en installeren

Maar het moet toch gewoon met die recovery cd's kunnen lukken?
pi_6033476
quote:
Op zondag 29 september 2002 21:55 schreef Conflict het volgende:
Ik heb hier een packard bell pc staan zonder enige informatie.

De c schijf is geformatteerd.

Ik ben in het bezit van de master cd 1 en 2 alleen mis ik de recovery floppy.

Deze heb ik gedownload van de pb site.

Alleen wanner ik de pc opstart met die floppy erin krijg ik de foutmelding glue parts error en loopt de pc vast.

Ik kan ook windows van een losse cd installeren maar dan werken de modem en de geluidskaart niet.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Als ik me goed kon herinneren staat er op cd( echt een verschrikkelijk cd) een bestand die je kunt gebruiken om een nieuwe recovery-diskette te maken..En ja Packard bell sucks.. Of je moet je cdrom-drive CD-bootable maken via je BIOS.
pi_6033524
quote:
Op zondag 29 september 2002 23:01 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Als ik me goed kon herinneren staat er op cd( echt een verschrikkelijk cd) een bestand die je kunt gebruiken om een nieuwe recovery-diskette te maken..En ja Packard bell sucks..

Precies. Op cd1 staat een directory met daarin een programma om een bootdisk te maken die bij je CD's hoort.
pi_6033605
Er mist wat info over de systeemconfiguratie op de harde schijf, dan weet de recoverycd niet wat er gerecovered moet worden. Enige oplossing is de helpdesk bellen en daar vertellen welke foutmelding je krijgt.
pi_6033727
quote:
Op zondag 29 september 2002 23:07 schreef Light het volgende:
Er mist wat info over de systeemconfiguratie op de harde schijf, dan weet de recoverycd niet wat er gerecovered moet worden. Enige oplossing is de helpdesk bellen en daar vertellen welke foutmelding je krijgt.
Er staat een progje op die CD om je config weer terug te zetten, exthfs geloof ik. Maar dan moet je alsnog de helpdesk bellen.
pi_6033845
quote:
Op zondag 29 september 2002 23:12 schreef gelly het volgende:

[..]

Er staat een progje op die CD om je config weer terug te zetten, exthfs geloof ik. Maar dan moet je alsnog de helpdesk bellen.

Yep, bij de helpdesk kunnen ze de exacte configuratie nakijken.
pi_6036572
Mensen bedankt.

Ik heb eerst nog een poging gewaagd met win xp, deze herkent alle hardware goed en ik denk dat ik het hier maar bij laat.

Eindredactie Games maandag 30 september 2002 @ 06:50:01 #10
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_6036601
quote:
Op maandag 30 september 2002 06:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen bedankt.

Ik heb eerst nog een poging gewaagd met win xp, deze herkent alle hardware goed en ik denk dat ik het hier maar bij laat.

kan prima hoor
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_6036605
quote:
Op maandag 30 september 2002 06:29 schreef Conflict het volgende:
Mensen bedankt.

Veel plezier met je Packardbell

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')