abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132720254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:17 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat vinden de medicijnmannen er eigenlijk van? :P
Die zijn druk bezig de bosgeesten te raadplegen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132720346
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Die zijn druk bezig de bosgeesten te raadplegen.
:D
Ich hock in meinem Bonker
pi_132721013
De kinderen van Z/O moeten hun heil elders zoeken als het aan de PvdA ligt.
Stelletje idioten.
Alsof het kinderen wat uitmaakt dat sommige volwassenen een probleem verzinnen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:43:41 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132721093
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
De kinderen van Z/O moeten hun heil elders zoeken als het aan de PvdA ligt.
Stelletje idioten.
Alsof het kinderen wat uitmaakt dat sommige volwassenen een probleem verzinnen.
Die mensen in de bijlmer zijn gewoon jaloers op de mooie kleding van zwarte Piet!!! :Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132721159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die mensen in de bijlmer zijn gewoon jaloers op de mooie kleding van zwarte Piet!!! :Y
Die willen ook een pofbroek en een grote kraag?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:50:22 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132721297
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:

[..]

Geen idee, maar schijnbaar zijn ze jaloers of zo.
Ik heb verder geen idee waarom ze zo chaggy zijn op dit onschuldige kinderfeestje!

De redenen die hun aanhalen, bedacht niemand er bij alleen hun, ze hebben gewoon onderzoek moeten doen naar iets wast 300 jaar geleden bedacht is, en in 1850 al aangepast is.

Ik zie in zwarte piet geen Negeroide man maar eerde een clown/acrobaat die door de schoorstenen kruipt.
pi_132721937
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Ik heb verder geen idee waarom ze zo chaggy zijn op dit onschuldige kinderfeestje!

De redenen die hun aanhalen, bedacht niemand er bij alleen hun, ze hebben gewoon onderzoek moeten doen naar iets wast 300 jaar geleden bedacht is, en in 1850 al aangepast is.

Ik zie in zwarte piet geen Negeroide man maar eerde een clown/acrobaat die door de schoorstenen kruipt.
En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezen :')

Ik las zelfs dat er iemand is die sinterklaaspapier eist zonder zwartepieten erop. En zich dan al verheugt op de eventuele stennis die dat gaat geven. Dan ben je toch wel sneu bezig hoor 8)7
pi_132722222
quote:

[..]

En een mooie muts met pluim.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132722253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezen :')

Ik las zelfs dat er iemand is die sinterklaaspapier eist zonder zwartepieten erop. En zich dan al verheugt op de eventuele stennis die dat gaat geven. Dan ben je toch wel sneu bezig hoor 8)7
Mama, wat is razimse?
pi_132722309
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gevalletje:

woensdag 30 oktober 2013 @ 13:27:03 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132722367
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Mama, wat is razimse?
Dat inderdaad.
De enige die het als slaven zien zijn maar een handje vol.
Alsof kleine kinderen daar over nadenken. }:|

kleine:Mama waar is zwarte piet
moeder:Die mocht niet mee vanuit spanje
kleine: arme zwarte piet.
pi_132722380
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

En logischerwijs zwart gekleurd is. Hij kruipt immers gewoon door schoorstenen van huizen in Nederland, niet die in Fukushima of Tsjernobyl.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:29:36 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132722432
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En logischerwijs zwart gekleurd is. Hij kruipt immers gewoon door schoorstenen van huizen in Nederland, niet die in Fukushima of Tsjernobyl.
Ja inderdaad, maar dat is zo bedacht in 1850 he. omdat rond die tijd de slavernij werd afgeschaft en ze beetje wouden aanpassen.
Maar goed dat werd bij mij en alle andere kinderen met de paplepel ingegoten, nu 25 jaar later hoor ik pas over een versje van 300 jaar geleden dat het eigenlijk iets anders is.
Pfff }:|
pi_132722637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar dat is zo bedacht in 1850 he. omdat rond die tijd de slavernij werd afgeschaft en ze beetje wouden aanpassen.
Maar goed dat werd bij mij en alle andere kinderen met de paplepel ingegoten, nu 25 jaar later hoor ik pas over een versje van 300 jaar geleden dat het eigenlijk iets anders is.
Ja, dat-ie in zijn legerkisten negers tegen de grond trapte en met zijn staf de hersens insloeg. Die was écht niet goed heilig, man! :N

Eigenlijk droeg hij ook liever een witte puntmuts. ;(
pi_132722673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eigenlijk is het Sinterklaasfeest door deze vervelende discussie voorgoed verpest.
Dan hebben de jankerds het voor elkaar gekregen en zijn ze blij.
Zeker als er nog wat geld achteraan komt, want ze koppelen het graag aan de 'herstelbetalingen'. Zie->Verena Shepherd.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:39:31 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132722757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, dat-ie in zijn legerkisten negers tegen de grond trapte en met zijn staf de hersens insloeg. Die was écht niet goed heilig, man! :N

Eigenlijk droeg hij ook liever een witte puntmuts. ;(

In deze film zie je me 3.2 seconden als dronken piet op de wallen :P
pi_132722821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eigenlijk is het Sinterklaasfeest door deze vervelende discussie voorgoed verpest.
Dan hebben de jankerds het voor elkaar gekregen en zijn ze blij.
Zeker als er nog wat geld achteraan komt, want ze koppelen het graag aan de 'herstelbetalingen'. Zie->Verena Shepherd.
V¤r¤na $h¤ph¤rd eerder...
pi_132722913
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

V¤r¤na $h¤ph¤rd eerder...
Klopt beter idd :P

Gooi ik Henk en Henk er nog maar eens in

w/
pi_132723108
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt beter idd :P

Gooi ik Henk en Henk er nog maar eens in

w/
Jeugdsentiment! O+

En natúúrlijk Zwarte Piet! *O*
pi_132723184
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Jeugdsentiment! O+

En natúúrlijk Zwarte Piet! *O*
"de beste vrienden van ons allemaal,
voor altijd en eeuwig, altijd en eeuwig"

Laten we het hopen. Voor de kinderen.
pi_132728450
hoi
Groot fan van User Wotte
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:36:55 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132728748
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

"de beste vrienden van ons allemaal,
voor altijd en eeuwig, altijd en eeuwig"

Laten we het hopen. Voor de kinderen.
hmm eigenlijk is er wel een goed idee.

Beste zeurpiet, we geven u een vliegticket om terug gaan naar het land van uw voorouders, wij bieden hiermee ons oprechte excuses aan voor het verleden.
U hebt het hier te goed?
Dusssss wat is het probleem nu?
pi_132728943
Groot fan van User Wotte
  woensdag 30 oktober 2013 @ 16:46:32 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132729043
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
:D goeie :P

Zo loopt mijn Chef ( Turk ) inkoop ook altijd te keer te gaan tegen Chef ( supply and demand)
Rot op naar marokko kut Turk,
Ik :tik tik ehm chef?
Chef: JA
Ik: Je bent toch zelf Turk
Chef: JA
Ik: geef hem het goeie voorbeeld
Chef: Etterbakje!
Ik :P :W
pi_132746147
Truste :z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo