Die zijn druk bezig de bosgeesten te raadplegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat vinden de medicijnmannen er eigenlijk van?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig de bosgeesten te raadplegen.
Die mensen in de bijlmer zijn gewoon jaloers op de mooie kleding van zwarte Piet!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:41 schreef Lavenderr het volgende:
De kinderen van Z/O moeten hun heil elders zoeken als het aan de PvdA ligt.
Stelletje idioten.
Alsof het kinderen wat uitmaakt dat sommige volwassenen een probleem verzinnen.
Die willen ook een pofbroek en een grote kraag?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die mensen in de bijlmer zijn gewoon jaloers op de mooie kleding van zwarte Piet!!!
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die willen ook een pofbroek en een grote kraag?
Geen idee, maar schijnbaar zijn ze jaloers of zo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar schijnbaar zijn ze jaloers of zo.
Ik heb verder geen idee waarom ze zo chaggy zijn op dit onschuldige kinderfeestje!
De redenen die hun aanhalen, bedacht niemand er bij alleen hun, ze hebben gewoon onderzoek moeten doen naar iets wast 300 jaar geleden bedacht is, en in 1850 al aangepast is.
Ik zie in zwarte piet geen Negeroide man maar eerde een clown/acrobaat die door de schoorstenen kruipt.
En een mooie muts met pluim.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mama, wat is razimse?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezen
Ik las zelfs dat er iemand is die sinterklaaspapier eist zonder zwartepieten erop. En zich dan al verheugt op de eventuele stennis die dat gaat geven. Dan ben je toch wel sneu bezig hoor
Gevalletje:quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan straks weer lui die met tshirts met daarop: ZP is racisme! Dat is leuk voor de kleintjes die al kunnen lezen
Ik las zelfs dat er iemand is die sinterklaaspapier eist zonder zwartepieten erop. En zich dan al verheugt op de eventuele stennis die dat gaat geven. Dan ben je toch wel sneu bezig hoor
Dat inderdaad.quote:
En logischerwijs zwart gekleurd is. Hij kruipt immers gewoon door schoorstenen van huizen in Nederland, niet die in Fukushima of Tsjernobyl.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, maar schijnbaar zijn ze jaloers of zo.
Ik heb verder geen idee waarom ze zo chaggy zijn op dit onschuldige kinderfeestje!
De redenen die hun aanhalen, bedacht niemand er bij alleen hun, ze hebben gewoon onderzoek moeten doen naar iets wast 300 jaar geleden bedacht is, en in 1850 al aangepast is.
Ik zie in zwarte piet geen Negeroide man maar eerde een clown/acrobaat die door de schoorstenen kruipt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En logischerwijs zwart gekleurd is. Hij kruipt immers gewoon door schoorstenen van huizen in Nederland, niet die in Fukushima of Tsjernobyl.
Ja, dat-ie in zijn legerkisten negers tegen de grond trapte en met zijn staf de hersens insloeg. Die was écht niet goed heilig, man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ja inderdaad, maar dat is zo bedacht in 1850 he. omdat rond die tijd de slavernij werd afgeschaft en ze beetje wouden aanpassen.
Maar goed dat werd bij mij en alle andere kinderen met de paplepel ingegoten, nu 25 jaar later hoor ik pas over een versje van 300 jaar geleden dat het eigenlijk iets anders is.
Pfff
Eigenlijk is het Sinterklaasfeest door deze vervelende discussie voorgoed verpest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
Ja inderdaad, maar dat is zo bedacht in 1850 he. omdat rond die tijd de slavernij werd afgeschaft en ze beetje wouden aanpassen.
Maar goed dat werd bij mij en alle andere kinderen met de paplepel ingegoten, nu 25 jaar later hoor ik pas over een versje van 300 jaar geleden dat het eigenlijk iets anders is.
Pfff
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat-ie in zijn legerkisten negers tegen de grond trapte en met zijn staf de hersens insloeg. Die was écht niet goed heilig, man!
Eigenlijk droeg hij ook liever een witte puntmuts.
V¤r¤na $h¤ph¤rd eerder...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Sinterklaasfeest door deze vervelende discussie voorgoed verpest.
Dan hebben de jankerds het voor elkaar gekregen en zijn ze blij.
Zeker als er nog wat geld achteraan komt, want ze koppelen het graag aan de 'herstelbetalingen'. Zie->Verena Shepherd.
Jeugdsentiment!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt beter idd![]()
Gooi ik Henk en Henk er nog maar eens in
"de beste vrienden van ons allemaal,quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jeugdsentiment!
En natúúrlijk Zwarte Piet!
hmm eigenlijk is er wel een goed idee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"de beste vrienden van ons allemaal,
voor altijd en eeuwig, altijd en eeuwig"
Laten we het hopen. Voor de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |