Dat soort series kijk ik niet. Dat betekent dat ik met het licht aan moet slapenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ja werken was aardig, het zat eens mee voor de verandering. En jawel, deadlines genoeg! Maar grootste is 8 november, dan eindigt *groot* project, dus daar ben ik nog wel wat avonden mee zoet. Daarna hopelijk een wat rustigere tijd, misschien dat ik zelfs nog een keer vakantie kan nemen voor 't einde van het jaar.
Ken je de serie The Walking Dead? Mijn hemel, zó spannend
Hahaha, is het zo erg?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat soort series kijk ik niet. Dat betekent dat ik met het licht aan moet slapen.
Ja is echt zo erg. Kan echt niet kijken naar griezelfilms. Heb ooit een griezelfilm gezien waardoor ik een half jaar met licht aan heb geslapen. True story .quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, is het zo erg?. Blaadjes wil je vast wel beschermen 's nachts
Haha ernstig! Kan me niet indenken hoe dat zou zijn eerlijk gezegd. Hou er wel van op z'n tijd hehe..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja is echt zo erg. Kan echt niet kijken naar griezelfilms. Heb ooit een griezelfilm gezien waardoor ik een half jaar met licht aan heb geslapen. True story .
Ik ben echt bang . Durf dan niet eens mijn been naast het bed te laten hangen in de angst dat er ineens iemand mijn been vastgrijpt. Zelfs nu ik dit schrijf voel ik de rillingen over mijn rug gaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ernstig! Kan me niet indenken hoe dat zou zijn eerlijk gezegd. Hou er wel van op z'n tijd hehe..
Kijk dit stukje van Theo Maassen ff herkenbaar??? vooral het einde!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben echt bang . Durf dan niet eens mijn been naast het bed te laten hangen in de angst dat er ineens iemand mijn been vastgrijpt. Zelfs nu ik dit schrijf voel ik de rillingen over mijn rug gaan
Wat was dat voor film dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja is echt zo erg. Kan echt niet kijken naar griezelfilms. Heb ooit een griezelfilm gezien waardoor ik een half jaar met licht aan heb geslapen. True story .
Nou, ik moet nu echt even niet terugdenken aan die enge films anders slaap ik zometeen niet goed.quote:
heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik moet nu echt even niet terugdenken aan die enge films anders slaap ik zometeen niet goed.
Lafjoeequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat geeft troost. Blij dat ik niet de enige ben.
En nu naar bed
Morning. Al meegekregen dat de stamoudsten van Amsterdam ZO geen intocht meer willen?quote:
En raad eens uit de koker van welke partij? Juist.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Morning. Al meegekregen dat de stamoudsten van Amsterdam ZO geen intocht meer willen?
Knap dat ze zelfs GroenLinks tegen zich in het harnas wisten te jagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En raad eens uit de koker van welke partij? Juist.
Dan moet je wel van heel goede trollhuize komen inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Knap dat ze zelfs GroenLinks tegen zich in het harnas wisten te jagen.
Ik vind dat niet kunnen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Morning. Al meegekregen dat de stamoudsten van Amsterdam ZO geen intocht meer willen?
Stamhóófden dan? Of opperhoofden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |