I know. Je mist Inso. Maar die is er over een kleine 3 dagen alweer dus lang hoef je hem niet meer te missen.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
I know. Je mist Inso. Maar die is er over een kleine 3 dagen alweer dus lang hoef je hem niet meer te missen.
En nu ga ik naar bed, Truste Tjacka en allemaal
quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
I know. Je mist Inso. Maar die is er over een kleine 3 dagen alweer dus lang hoef je hem niet meer te missen.
En nu ga ik naar bed, Truste Tjacka en allemaal
Hoi Ferdo. Heb je gelezen dat van der Roest toch wachtgeld wil? Ik dacht eigenlijk dat hij inmiddels op kosten van de samenleving gehuisvest was.Niet dus.quote:
Waarom ben ik weer niet verbaasd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Ferdo. Heb je gelezen dat van der Roest toch wachtgeld wil? Ik dacht eigenlijk dat hij inmiddels op kosten van de samenleving gehuisvest was.Niet dus.
Ja, maar als je hem aan wilt klagen begint zijn partijvoorzitter te janken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet toch wel het gore lef hebben om dit te durven vragen. Hij hoort in de bak.
Ja, want daar heeft hij ook lekker mee staan bieren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar als je hem aan wilt klagen begint zijn partijvoorzitter te janken.
All animals are equal...but some animals are more equal than othersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want daar heeft hij ook lekker mee staan bieren.
Begrijp eigenlijk niet waarom hij niet net als iedere andere crimineel opgepakt wordt.
animal farmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
All animals are equal...but some animals are more equal than others
"...er is genoeg voor iedereen"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Yes we can!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan zullen we werk...quote:
Dan zullen we graaien, zeven dagen lang, dan zullen we graaien voor onszelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |