1 kant...niet 1 kat.quote:
Komen we uit bij Cat Stevensquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
1 kant...niet 1 kat.
Oh wacht, dat staart er ook.
Staat, sorry
En die man had nog geluk. Kon ook zo eindigen.
Jammer dat het niet op zijn LP Teaser And The FireCat staat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen we uit bij Cat Stevens
Mooi cirkeltje toch?
Ook zo'n leuke over kattenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer dat het niet op zijn LP Teaser And The FireCat staat.
Moet dat niet Ugly Kid Joe zijn?quote:
Ja origineel is van Chapin, maar ik vind deze ook wel leuk. Zeker omdat het door deze groep gebracht wordt. Daar verwacht je alleen maar ruige nummers van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet dat niet Ugly Kid Joe zijn?Althans, de jaren '90-versie. Origimeel is die van wijlen Harold Chapin.
G&R altijd +1 heb hier nog drum stokjes van Steven Adler liggen ..quote:
Oh wat tof! Gekregen of zaten ze per ongeluk in je zak?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
G&R altijd +1 heb hier nog drum stokjes van Steven Adler liggen ..
Maar deze is dus niet van GnR.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja origineel is van Chapin, maar ik vind deze ook wel leuk. Zeker omdat het door deze groep gebracht wordt. Daar verwacht je alleen maar ruige nummers van.
Nee, soms zijn het rustige kerelsquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar deze is dus niet van GnR.
Die trouwens ook Patience hebben gemaakt. Ook niet echt een beuknummer.
En patience brengt ons bij kaarten en dus bij Kenny Rogersquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar deze is dus niet van GnR.
Die trouwens ook Patience hebben gemaakt. Ook niet echt een beuknummer.
gekregen 2 jaar terug dacht ik metropool enschede hij trad er op met zijn eigen band adlers apetite.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat tof! Gekregen of zaten ze per ongeluk in je zak?
Alan Parsons Project heeft daar ook iets over.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En patience brengt ons bij kaarten en dus bij Kenny Rogers
Mooi!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alan Parsons Project heeft daar ook iets over.
Oh mèn, doe me een lol. Wat verschrikkelijk is datquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:06 schreef Ferdo het volgende:
Voor het contrast kan ik natuurlijk het nieuwe Pietennummer van Zanger Rinus hier posten.
Die man maakt de titel 'zanger' niet waarquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh mèn, doe me een lol. Wat verschrikkelijk is dat
Sorry!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh mèn, doe me een lol. Wat verschrikkelijk is dat
Gaat natuurlijk wel ver, Alan Parsons en "Zanger" Rinus in twee opeenvolgende posts noemen.quote:
Ja, best welquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk wel ver, Alan Parsons en "Zanger" Rinus in twee opeenvolgende posts noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |