Die ken ik niet zo goed, dus neequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef DO2 het volgende:
Doet ook 'n beetje aan Hercules & Love Affair denken, niet?
Niet de EP als favoriet hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
Ja, dat kan ook gewoon niet overtroffen worden eigenlijk. Mag niet eens overtroffen worden
Sprawl 2 toch mijn favoriete nummer van dat album en misschien wel van AFquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
Suburbs was een lang album, dat niet heel erg veelzijdig klonk. Meeste nummers muv Sprawl II allemaal in dezelfde stijl. Dat kan vervelen. Ik denk dat Reflektor korter lijkt, omdat het zo afwisselend en veelzijdig is. Verveelt minder snel, en daarom ook zo'n enorme groeier.
DFA sound, zelfde studio ook nog eens een keerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:55 schreef DO2 het volgende:
Doet ook 'n beetje aan Hercules & Love Affair denken, niet?
Snap jij Flashbulb Eyes al wel dan? Doet me trouwens ook ergens een beetje aan Britpop denkenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp dat gezeur over Joan of Arc trouwens niet zo goed. Vind het 1 van de betere nummers op de plaat.
Alleen de bassline en vocalen maken die plaat al bijna legendarisch. Doet sterk aan Pixies denken. Niks mis mee, dus.
Wat mij betreft is You Already Know toch echt de zwakste schakel van de eerste helft.
Op het eerste oor paste hij er niet zo tussenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:14 schreef DO2 het volgende:
Wat valt daar aan te snappen? Lekker nummertje, toch? Een fris en fruitig tussendoortje.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt nietHebben jullie elkaar al gemeet?
Dat laatste inderdaad. Ze spreken 'You Already Know' bovendien heel irritant hipsterachtig uit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef DO2 het volgende:
Ik begrijp dat gezeur over Joan of Arc trouwens niet zo goed. Vind het 1 van de betere nummers op de plaat.
Alleen de bassline en vocalen maken die plaat al bijna legendarisch. Doet sterk aan Pixies denken. Niks mis mee, dus.
Wat mij betreft is You Already Know toch echt de zwakste schakel van de eerste helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |