Ja, maar AF komt met rasse schreden dichterbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
radiohead is een stukkie groter in the scène.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar AF komt met rasse schreden dichterbij.ze doen maar, maakt me niets uit de grootte. Alhoewel ik ziggodome al te groot vind eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggo Dome was al te groot voor The Killers en Editors....quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:04 schreef Leonos het volgende:
Als ze komen, is het minimaal Ziggo Dome lijkt me.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar AF komt met rasse schreden dichterbij.Beide zijn super goede bands, dus waar hebben we het over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk trouwens dat ze op Pinkpop gaan komen..I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Te groot? Het was niet helemaal uitverkocht maar dan is het nog niet meteen te grootquote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ziggo Dome was al te groot voor The Killers en Editors....
Door maar gewoon HMH...
en waarom dan wel niet? Omdat jij het geen leuk festival vindt?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:33 schreef Prospekt het volgende:
17 June-Dresden, Jungle Garde
18 June-Berlin, Berlin Wuhlheide
Komt dichterbij! Laat ze asjeblieft niet op Pinkpop komen... Dat wordt echt drie keer niks.
De twee keer op lowlands speelden ze ook gewoon een uur, dus zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef BillDauterive het volgende:
Nou.. Arcade Fire op pinkpop. Ze spelen in de 3fmstage, dus zijn na een uur al klaarJammer dat het geen BKS wordt, dan hadden ze 'gewoon' anderhalf uur gespeeld.
En daarom is het zo kut dat ze én geen hoofdact zijn én op pinkpop staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:54 schreef peaceman het volgende:
Een uur is vrij normaal op festivals als je geen hoofdact bent...
Landgraaf is zoveel mogelijk niet in Nederland, wellicht weegt dat mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een belachelijke keuze van hun management om ze op Pinkpop te zetten en niet BKS.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Landgraaf is zoveel mogelijk niet in Nederland, wellicht weegt dat mee.
Hoofdact op een festival in Nederland is voor hen echt nog te hoog gegrepen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
En daarom is het zo kut dat ze én geen hoofdact zijn én op pinkpop staan.
Dat is meer inherent aan PP lijkt me. Lowlands of BKS hadden ze wel geheadlined. In elk geval zijn ze inderdaad gruwelijk underrated in NL.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoofdact op een festival in Nederland is voor hen echt nog te hoog gegrepen.
Overigens vandaag het lp/cd pakket ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |