quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-He sgt wil je niet zo'n jas?
-moeders pakt nickelson
Ik:tieft op mensch
de pagani zonda tricolorequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrari
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]___!!! Alle banden met je moeder verbreken.
Ik heb volgende week tentamensquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Niet al tentamens gehad hebben
Makkelijkste vak van het jaar tegemoet gaan
Vrijdag + volgende week.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamens
Waaroverquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
agreequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrari
ik wens je alvast veel succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marketing, Economisch rekenen (inb4:quote:
Bedrijfsadministratie verkappen als boekhoudenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marketing, Economisch rekenen (inb4:) Bedrijfsadministratie en Engels
Vast welquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedrijfsadministratie verkappen als boekhouden
Economisch rekenen
Je krijgt zeker ook nog zelfreflectie bullshit of niet
Ik schrok al.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
verkeerde gequote. mijn excuses.
Economisch rekenen, is differentieren enzo, vooral algebra.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij economisch rekenen? Jantje koopt een trui van 20 euro, maar krijgt 25% korting, hoeveel moet hij betalen?
Die zelfreflectie onzinteringjantje dat is wel het allerergste
Aan de bak jonge! Hup Hupquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is weer zo'n dag dat ik geen zin heb om wat te doen, net zoals afgelopen week
TERWIJL DAT WEL MOET VERDOMME
* SgtPorkbeans gaat hard aan de slagquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans gaat hard aan de slag
Ik neem aan beetje winstfuncties differentieren om max winst te vinden enzquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Economisch rekenen, is differentieren enzo, vooral algebra.
Pauper makkelijk dus, voor kosten en opbrengstenfuncties enzo
Dat soort ongein jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik neem aan beetje winstfuncties differentieren om max winst te vinden enz
En breuken enzo met algebra, altijd mooi hoeveel mensen daar nog op hun bek gaan
uitkeringstrekkersquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die hoeren neuken nooit meer werken
#deleefquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die niet hoeren neuken nooit meer werken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]___!!! Alle banden met je moeder verbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |