maar dan de Belgische. je moet @treinvertragingen eens volgen op Twitterquote:
Logisch toch?quote:
heb je een bontkraagje aan je jas?quote:
fout. ik ben de meest lage opgeleide. ik heb geen diploma middelbaar onderwijs, wel een attest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Logisch toch?
Want iedereen op FOK! (en dan vooral in KLB) doet minimaal een universitaire opleiding en heeft een pen0r van 30 cm
!!1einz!1!!!
damn, dat is echt weinigquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
fout. ik ben de meest lage opgeleide. ik heb geen diploma middelbaar onderwijs, wel een attest.
Bij mijn jas zat een bontkraag, heb m er meteen van afgehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een bontkraagje aan je jas?
zo eentje heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij mijn jas zat een bontkraag, heb m er meteen van afgehaald
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:quote:
Ghehequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:
''Kan deze bontkraag er ook af?''
-Ja, maar waarom? Dat is toch stoer!!
''Op het mbo ja, maar op het hbo niet''
-oh....
mijn moeder ooit: die jas had toch een capuchonquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:
''Kan deze bontkraag er ook af?''
-Ja, maar waarom? Dat is toch stoer!!
''Op het mbo ja, maar op het hbo niet''
-oh....
niet. arbeidsongeschikt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
damn, dat is echt weinig
Hoe kom je dan aan een baan?
neequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een bontkraagje aan je jas?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Logisch toch?
Want iedereen op FOK! (en dan vooral in KLB) doet minimaal een universitaire opleiding en heeft een pen0r van 30 cm
!!1einz!1!!!
-He sgt wil je niet zo'n jas?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder ooit: die jas had toch een capuchon
-ja, die heb ik er af gehaald
hoezo?
-bontkraag
wat is daar mis mee?
-
Kun je niet bij een bouwmarkt ofzo sollicteren? als cassiere oidquote:
Morge Xeorquote:
ik ben gelukkig met m'n vrijwilligerswerk en krijg een tegemoetkoming aan personen met een handicap.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kun je niet bij een bouwmarkt ofzo sollicteren? als cassiere oid
Vuilniszakkenjasquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-He sgt wil je niet zo'n jas?
-moeders pakt nickelson
Ik:tieft op mensch
Jouw feestje natuurlijk, maar ik zou echt gek wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben gelukkig met m'n vrijwilligerswerk en krijg een tegemoetkoming aan personen met een handicap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |