fout. ik ben de meest lage opgeleide. ik heb geen diploma middelbaar onderwijs, wel een attest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Logisch toch?
Want iedereen op FOK! (en dan vooral in KLB) doet minimaal een universitaire opleiding en heeft een pen0r van 30 cm
!!1einz!1!!!
damn, dat is echt weinigquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
fout. ik ben de meest lage opgeleide. ik heb geen diploma middelbaar onderwijs, wel een attest.
Bij mijn jas zat een bontkraag, heb m er meteen van afgehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een bontkraagje aan je jas?
zo eentje heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij mijn jas zat een bontkraag, heb m er meteen van afgehaald
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:quote:
Ghehequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:
''Kan deze bontkraag er ook af?''
-Ja, maar waarom? Dat is toch stoer!!
''Op het mbo ja, maar op het hbo niet''
-oh....
mijn moeder ooit: die jas had toch een capuchonquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en ik vraag zo aan die vrouw in de winkel:
''Kan deze bontkraag er ook af?''
-Ja, maar waarom? Dat is toch stoer!!
''Op het mbo ja, maar op het hbo niet''
-oh....
niet. arbeidsongeschikt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
damn, dat is echt weinig
Hoe kom je dan aan een baan?
neequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een bontkraagje aan je jas?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Logisch toch?
Want iedereen op FOK! (en dan vooral in KLB) doet minimaal een universitaire opleiding en heeft een pen0r van 30 cm
!!1einz!1!!!
-He sgt wil je niet zo'n jas?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder ooit: die jas had toch een capuchon
-ja, die heb ik er af gehaald
hoezo?
-bontkraag
wat is daar mis mee?
-
Kun je niet bij een bouwmarkt ofzo sollicteren? als cassiere oidquote:
Morge Xeorquote:
ik ben gelukkig met m'n vrijwilligerswerk en krijg een tegemoetkoming aan personen met een handicap.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kun je niet bij een bouwmarkt ofzo sollicteren? als cassiere oid
Vuilniszakkenjasquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-He sgt wil je niet zo'n jas?
-moeders pakt nickelson
Ik:tieft op mensch
Jouw feestje natuurlijk, maar ik zou echt gek wordenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben gelukkig met m'n vrijwilligerswerk en krijg een tegemoetkoming aan personen met een handicap.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jouw feestje natuurlijk, maar ik zou echt gek worden
mijn moeder wilde mij ooit pantoffolo d'oro schoenen aansmeren. sindsdien mag ze nooit meer mee als ik ga winkelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-He sgt wil je niet zo'n jas?
-moeders pakt nickelson
Ik:tieft op mensch
succes broederquote:
Pantofola D'Oroquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder wilde mij ooit pantoffolo d'oro schoenen aansmeren. sindsdien mag ze nooit meer mee als ik ga winkelen
/carequote:
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben blij als ik in het derde jaar van de opleiding zit
Lekker stagelopen
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrariquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
/care
*die crap met die italiaanse vlag*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |