quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jouw feestje natuurlijk, maar ik zou echt gek worden
mijn moeder wilde mij ooit pantoffolo d'oro schoenen aansmeren. sindsdien mag ze nooit meer mee als ik ga winkelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-He sgt wil je niet zo'n jas?
-moeders pakt nickelson
Ik:tieft op mensch
succes broederquote:
Pantofola D'Oroquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn moeder wilde mij ooit pantoffolo d'oro schoenen aansmeren. sindsdien mag ze nooit meer mee als ik ga winkelen
/carequote:
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben blij als ik in het derde jaar van de opleiding zit
Lekker stagelopen
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrariquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
/care
*die crap met die italiaanse vlag*
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
-He sgt wil je niet zo'n jas?
-moeders pakt nickelson
Ik:tieft op mensch
de pagani zonda tricolorequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrari
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]___!!! Alle banden met je moeder verbreken.
Ik heb volgende week tentamensquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Niet al tentamens gehad hebben
Makkelijkste vak van het jaar tegemoet gaan
Vrijdag + volgende week.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamens
Waaroverquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
agreequote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het enige waar een italiaanse vlag op staat waar ik wel ingezien wil worden is een Ferrari
ik wens je alvast veel succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marketing, Economisch rekenen (inb4:quote:
Bedrijfsadministratie verkappen als boekhoudenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Marketing, Economisch rekenen (inb4:) Bedrijfsadministratie en Engels
Vast welquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedrijfsadministratie verkappen als boekhouden
Economisch rekenen
Je krijgt zeker ook nog zelfreflectie bullshit of niet
Ik schrok al.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
verkeerde gequote. mijn excuses.
Economisch rekenen, is differentieren enzo, vooral algebra.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij economisch rekenen? Jantje koopt een trui van 20 euro, maar krijgt 25% korting, hoeveel moet hij betalen?
Die zelfreflectie onzinteringjantje dat is wel het allerergste
Aan de bak jonge! Hup Hupquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is weer zo'n dag dat ik geen zin heb om wat te doen, net zoals afgelopen week
TERWIJL DAT WEL MOET VERDOMME
* SgtPorkbeans gaat hard aan de slagquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
* SgtPorkbeans gaat hard aan de slag
Ik neem aan beetje winstfuncties differentieren om max winst te vinden enzquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Economisch rekenen, is differentieren enzo, vooral algebra.
Pauper makkelijk dus, voor kosten en opbrengstenfuncties enzo
Dat soort ongein jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik neem aan beetje winstfuncties differentieren om max winst te vinden enz
En breuken enzo met algebra, altijd mooi hoeveel mensen daar nog op hun bek gaan
uitkeringstrekkersquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die hoeren neuken nooit meer werken
#deleefquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen die niet hoeren neuken nooit meer werken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]___!!! Alle banden met je moeder verbreken.
Hoiquote:
Ze kunnen allemaal de moord stikkenquote:
woenselquote:
Waarover?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Nu presentaties in de klas maar het is echt om van te huilen
En daar?
De opdracht was om twee verschillende subculturen te bedenken en 2 bij eenkomsten te bezoeken. Om vervolgens daar een presentatie te geven van 15 min. Maar ze hebben allemaal geen flikker gedaan en alles van internet gehaaldquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarover?
Ja goed hoor, ben alleen nog steeds zo moe sinds ik terug in Nederland ben, echt irritantLig al hele week voor 12-en te maffen terwijl ik normaal nachtbraker was
En jij wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
De opdracht was om twee verschillende subculturen te bedenken en 2 bij eenkomsten te bezoeken. Om vervolgens daar een presentatie te geven van 15 min. Maar ze hebben allemaal geen flikker gedaan en alles van internet gehaaldSws kunnen ze gewoon niet presenteren of een PP maken
Heb je nog steeds een jetlag? Je bent toch al lang terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |