ohhhh dat valt meequote:
hai veemesdeekaaerquote:
quote:
mod spelenquote:
r u srs?quote:
ohjaquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'ik speel geen mod ik ben mod!!!'
Hoiquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:21 schreef VMSDKR het volgende:
hai littlebraunie en sof en EUGENE
en stuart
Ik dacht dat het meestal 2 dagen of een week wasquote:
Welterustenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
ik ga in bed muziek luisteren en slapen doei kusje
trusten sof!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
ik ga in bed muziek luisteren en slapen doei kusje
Slaap lekker Stuquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
het waait een beetje jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:51 schreef xcachet het volgende:
Verslapen. Een trein later nu met 10 min vertragingAlle trein hebben vertraging hier
Ns
Ja en wat blaadjes en bij NS: "everyone loses their mind"quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het waait een beetje ja
mogguh cachie
relaxt, zo'n leraren heb ik ook ooit gehad. gelukkig boeide die lessen toch niet echtquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:58 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ook echt zo'n docent die leerlingen niet meer de les in laat als je 5 min te laat bent
OOK als er geen enkele trein rijdtWss had ik net zo goed om 10 uur naar school kunnen gaan.
Deze helaas welquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
relaxt, zo'n leraren heb ik ook ooit gehad. gelukkig boeide die lessen toch niet echt
ik was dan ook niet echt een gemotiveerde leerlingquote:
Ik ook niet. Ik maak me ook niet druk dat ik te laat komquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was dan ook niet echt een gemotiveerde leerling
moggequote:
mogguhquote:
terug naar huis gaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maak me ook niet druk dat ik te laat kom
Maar wel altijd een weerwoord als die gast zegt dat ik mag wachten tot het einde van de les (10.15)
quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Pas op cachie code rood, straks waait de trein om
Nee heb mij voorgenomen dit jaar niet te spijbelenquote:
ik ook niet, maar dat heb ik nooitquote:
wat goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Nee heb mij voorgenomen dit jaar niet te spijbelen
Oh dat is helemaal beterquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat heb ik nooit
International business studiequote:Op maandag 28 oktober 2013 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat heb ik nooit
[..]
wat goed
wat doe je eigenlijk?
ja.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal beterga je wel met de auto naar het werk?
Dan heb je wel geluk inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
maar de enige file die altijd op mijn route staat is de A2 naar maastricht, maar smorgens kom ik van de andere kant, dus geen file en smiddags rij ik niet over de snelweg
klinkt niet boeiendquote:
succesquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:20 schreef xcachet het volgende:
Nou ik ga
Lekker proppen voor de bussen richting school
Daaggquote:Op maandag 28 oktober 2013 08:20 schreef xcachet het volgende:
Nou ik ga
Lekker proppen voor de bussen richting school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |