Dat kan kloppen limbootjequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog best meevallen hier
wat leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef essnhills het volgende:
Zaterdagavond was er lichtjesdag in het museum, dat was wel vet leuktussen 10 en 5 hadden we 800 bezoekers, tussen 6 en 9 2300
Superdruk, heel gezellig en mooi vuurwerk als afsluiter gezien..
En gister moest ik de eindeseizoensborrel lopen, en daarna met mijn collega's zelf maar een sooort van eindeseizoensborrel gehad. We waren om 9 uur klaar met opruimen en we zijn tot half 1 blijven zitten in een leeg restaurant met gratis eten en drinken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwaarste storm die ik heb meegemaakt was in Maleisië, niks vergeleken bij dit. Hoorde de hele nacht honden janken, en dingen kapot vliegen
Dm eens terug tjakkiequote:
Eigenlijk wel jaquote:
Oh dat is daar ook zo ergquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb daar geen storm meegemaakt, ik had wel een wandeltocht door Singapore tijdens de hevigste regenbui sinds 30 jaar
ja, sowieso waait het hier altijd minder dan aan de kust, maar ik heb al vaak genoeg erger meegemaakt dan ditquote:
Dat gign helemaal nergens over neequote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is daar ook zo ergzo heftig ook meteen
ook al heb je een paraplu bij je, 2 seconden daaronder vandaan en je hele kleding is gewoon echt zeik en zeiknat
alles aan de ns werkt niet als er blaadjes vallenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat gign helemaal nergens over neeWe gingen even 'schuilen' in een koffiezaakje, die echt 2 minuten later overstroomde omdat de afvoer het niet aankon
Toen zijn we maar weer naar buiten gegaan, koud was het niet en nat waren we toch al.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles aan de ns werkt niet als er blaadjes vallen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sowieso waait het hier altijd minder dan aan de kust, maar ik heb al vaak genoeg erger meegemaakt dan dit
Al zijn het vandaag hele bomen, niet alleen blaadjesquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles aan de ns werkt niet als er blaadjes vallen
We hadden die dag een wandeltocht met een gids. Dat valt niet mee als je in de metro zit..quote:
Doe eens aardig jij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij mij doet hij het
hopelijk kom je niet thuis
ach ja, ik zit lekker binnen en mn auto staat niet in de buurt van een boomquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al zijn het vandaag hele bomen, niet alleen blaadjes![]()
Ik kan trouwens gewoon op de ns site?
Sowieso dat je dan een keelontstekingquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden die dag een wandeltocht met een gids. Dat valt niet mee als je in de metro zit..
leuk vriendje heb jijquote:
M'n moeder belde net of de bomen in de tuin nog overeind staan, en of we nog alle dakpannen hebben..quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik zit lekker binnen en mn auto staat niet in de buurt van een boom
alleen de gft containers van mij en mn buurman lagen om vanmorgen, maar boeie, die waren toch leeg
Echt hè?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat je dan een keelontsteking
Krijgt als je met zo'n nat lijf in de metro daar zit,
Fucking koud door de airco
vorige week zei je dat hij dat wel wasquote:
neuquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week zei je dat hij dat wel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |